Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Маслена помпа - Jeep Grand Cherokee WK2 3.6 VVT

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Маслена помпа - Jeep Grand Cherokee WK2 3.6 VVT

    Здравейте колеги,

    За мое огромно съжалиение джипката ми се оплака от маслена помпа...

    Търся сервиз в София, който има желание да ми я смени.

    Проблема е, че от време на време (винаги на загряло масло), на 3500 оборота маслената помпа отказва да превключи на високо налягане и колата забива носа. При загасяне на двигателя и потегляне отново проблема изчезва. Случи ми се 2 пъти за 2 месеца, без да се опитвам да го повторя, защото все още не знаех за проблема. Записва грешка P06DD.

    Получих доста различни "експртни мнения" от приятели и затова реших да пиша тук и да се доверя на специалистите по темата.
    Ако ми кажете ориентировъчно колко време отнема ремонта и колко би ми струвало ще съм много благодарен.

    Колата е Jeep Grand Cherokee 2012, 3.6 VVT. Вност от Канада.


    Благодаря предварително.
    Поздрави,
    Стойчо

  • #2
    Първоначално публикуван от edirangelov Преглед на мнение
    Свържете се с мен на edirangelov@abv.bg , във форума ( забел. не е активен тука) или на тел. 0885088444
    ..
    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

    Коментар


    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Доколкото голямата разправия е да се стигне до помпата, вероятно ще струват близка цена. Но все пак за да смениш само соленоид се маха само тръбата за маслото и соленоида, а иначе се демонтира цялата помпа и не знам как стои въпроса с веригата и и т.н - може да е почти безгрижно, а може и да е допълнителна разправия.

      Аз не съм критерий за трезва преценка, щото съм малко "лудия с картечницата" - например бих поне погледнал в какво състояние са основни/биелни лагери, и като имаш предвид че между "поглеждане" и смяна практически няма разлика в работата, може би бих ги сменил направо. На Hemi-то ми това видгна малко налягане на маслото, макар да бяха в практически перфектно състояние. Не че съм имал проблем с налягането на маслото де, ама лагери в стандартен размер струваха смешни пари, даже най-марковите (3-metal и прочие полюции)...

      Таа, ако беше Hemi - направо щях да ти кажа да смениш помпа с такава от Hellcat или Melling с повишен дебит. Ама за 3.6 нямам мнение.

    • дядо владо
      дядо владо коментира
      Редактиране на коментар
      Спарки, нали знаеш че тази година се борИх с таквАз гаТ с издухани гарнитури, ( проектиран от минали под дъгата розови еднорози) отвратен двигател, ако пусналия темата има 2000 някога някъде може и да се случи това с помпата ........Но ако е вярно че " При загасяне на двигателя и потегляне отново проблема изчезва" може и да е електрически /електронен проблем и тогава .......😥😥😥..

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Електрически е, Деди. Помпата има електрически клапан, който я пуска в режим "високо налягане" след 3500 оборота. И това нещо просто запецва. Не мога да знам дали е масово или не, но се случва, щом от кратковременното ми търсена намерих писание за не един случай.

      При загасване и рестарт проблем няма - тръгва си в правилния режим, на ниско налягане, може даже изестно време да се държи нормално дори на високо налягане, до следващото запецване.

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

Зареждам...
X