Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да се оплача и аз, откраднаха ми катализатора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Да се оплача и аз, откраднаха ми катализатора

    Здравейте колеги,
    Днес закарах джипа да го оправят, тоест сложих резонаторна тръба и мога да ви кажа че в момента върви по добре отколкото с катализатор. Може би да са ми помогнали като са го откраднали, може би е бил вече задръстен.И все пак започнаха проблемите със застрахователите, те не искат да приемат кражбата за щета(това са ДЗИ) макар че имам валутна застраховка.Дано някой се сети в тая държава да започне проверка на фирмите които изкупуват КАТАЛИЗАТОРИ, че работата не им е чиста. На "запад" за да си върнеш катализатора за рециклиране ти дават отстъпка и то голяма за новия но и искат документ кой ти е свалил стария ............

    Коментар


    • #47
      До: Да се оплача и аз, откраднаха ми катализатора

      Нашия сами си го "откраднахме" за да не пречи на мотора на 145000км.Обаче си го прибрахме.Пробвахме само с тръба на негово място и стана малко по шумен,но съвсем допустимо така че сега "временно" е така.Относно екологията нека започнат,например, да произвеждат истински биодизел и сериозно да му намалят акциза,а не аз да плащам катализатори,а държавата да ми гледа сеира!
      Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
      Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

      Коментар


      • #48
        До: Да се оплача и аз, откраднаха ми катализатора

        За съжаление и аз станах член на клуб "Откраднаха ми катализатора” (на WJ-a) София - Св. Троица/03 РПУ
        С полиция не съм се занимавал, само регистрирах кражбата на 112 - за да има статистика.
        От друга страна това стана повод да разбера, че липсва един болт от захващането на предния кардан към предния диф.
        Явно преди време, като смениха семеринга на диф-а са "забравили", че трябва да се залепят болтовете. Така че ако чувате чукане и имате лека вибрация и скоро сте правили нещо по предния диф си погледнете тези болтове.
        P.S.
        1. Болтовете са специфични (преди всичко теглото им) и е препоръчително да не се заменят с други подходящи, защото могат да окажат негативен ефект върху съединението.
        Нов от БС - ~ 25 лева /бр доставка около седмица.
        Прикачени файлове
        YJ 1995 Sport. 2.5, AX-5, Command-Trac (NP231)
        XJ 1996 Sport, 4.0. AW4, Selec-Trac (NP242) - retired
        WJ 2000 Limited, 4.0, 42RE, Quadra-Drive
        KJ 2002 Limited. 3.7, 45RFE, Selec-Trac (NP242)

        Коментар


        • #49
          До: Да се оплача и аз, откраднаха ми катализатора

          Първоначално публикуван от klamat Преглед на мнение
          За съжаление и аз станах член на клуб "Откраднаха ми катализатора” (на WJ-a) София - Св. Троица/03 РПУ
          С полиция не съм се занимавал, само регистрирах кражбата на 112 - за да има статистика.
          От друга страна това стана повод да разбера, че липсва един болт от захващането на предния кардан към предния диф.
          Явно преди време, като смениха семеринга на диф-а са "забравили", че трябва да се залепят болтовете. Така че ако чувате чукане и имате лека вибрация и скоро сте правили нещо по предния диф си погледнете тези болтове.
          P.S.
          1. Болтовете са специфични (преди всичко теглото им) и е препоръчително да не се заменят с други подходящи, защото могат да окажат негативен ефект върху съединението.
          Нов от БС - ~ 25 лева /бр доставка около седмица.
          дам....в трето дори и не ходи...трябва да си носиш листче за да пишеш жалбата....мене редовно ми тарашат колите в разсадника...даже пред денонощен магазин кадето го спирам ми бяха отмъкнали акумулатора и си го бяха развили като бели хора
          Не всичко, което има две бузи е лице!

          Коментар


          • #50
            До: Да се оплача и аз, откраднаха ми катализатора

            + още един учасник в клуб "Откраднаха ми катализатора” пак за WJ става дума, София, центъра, на ъгъла на Васил Левски и Росица, осветено, оживено и т.н.
            Мисля да приложа българския пример на Белов
            Хайде, със здраве.

            Коментар


            • #51
              До: Да се оплача и аз, откраднаха ми катализатора

              Да споделя относно катализатора и замяната му с резонатор.
              Избрах този вариант да не би някой келеш да обърка универсалния катализатор с нов такъв. След около 1000 - 1500 км ми светна лампата - Check engine - грешка Р0420 - дефектен катализатор.
              Предполагам, че е от свещите (в момента е около 110000 километра и преди време ми даде за кратко проблем при запалването в цилиндър #6 - по памет - Р0306 след престой в гараж с лека влажност) и може да минава много "богата" смес през 2-та ламбда и тя да праща сигнал към ECU-то за дефектния катализатор.
              Малко да се отклоня от темата, но лично мое мнение е, че решението с по 1 бобина на 2 цилиндъра е приемливо, но монтирането им на обща рейка е един от най-тъпите възможни варианти. Ама кой ме пита?
              Странното е, че докато карах до мястото на подмяната - с отрязана тръба и звук на Т72 нямаше проблем, което ми се стори необичайно, но...
              Решението на проблема - имам малък OBD II скенер и с него изчистих грешката и след това няма проблем (до момента около 100 км).
              YJ 1995 Sport. 2.5, AX-5, Command-Trac (NP231)
              XJ 1996 Sport, 4.0. AW4, Selec-Trac (NP242) - retired
              WJ 2000 Limited, 4.0, 42RE, Quadra-Drive
              KJ 2002 Limited. 3.7, 45RFE, Selec-Trac (NP242)

              Коментар


              • #52
                До: Да се оплача и аз, откраднаха ми катализатора

                Първоначално публикуван от klamat Преглед на мнение
                Да споделя относно катализатора и замяната му с резонатор.
                Избрах този вариант да не би някой келеш да обърка универсалния катализатор с нов такъв. След около 1000 - 1500 км ми светна лампата - Check engine - грешка Р0420 - дефектен катализатор.
                Предполагам, че е от свещите (в момента е около 110000 километра и преди време ми даде за кратко проблем при запалването в цилиндър #6 - по памет - Р0306 след престой в гараж с лека влажност) и може да минава много "богата" смес през 2-та ламбда и тя да праща сигнал към ECU-то за дефектния катализатор.
                Малко да се отклоня от темата, но лично мое мнение е, че решението с по 1 бобина на 2 цилиндъра е приемливо, но монтирането им на обща рейка е един от най-тъпите възможни варианти. Ама кой ме пита?
                Странното е, че докато карах до мястото на подмяната - с отрязана тръба и звук на Т72 нямаше проблем, което ми се стори необичайно, но...
                Решението на проблема - имам малък OBD II скенер и с него изчистих грешката и след това няма проблем (до момента около 100 км).
                По принцип сондата след катализатора следи за неговата работа така че проблема с check engine light би трябвало да остане и лампата да светне рано или късно.Но ако не променя разхода и не редуцира мотора не е фатално.
                grand cherokee 4.0 MY 2003 LAREDO.....love this car.

                Коментар


                • #53
                  До: Да се оплача и аз, откраднаха ми катализатора

                  Аз за няколко месеца и заглушителя бях махнал на 4.7.
                  На негово място права тръба.
                  За в градът и офроуд разходки става. Двигателя има повече ряз.
                  Обаче почва да харчи два три литра повече и няма мощност на високи обороти защото изсушава цилиндрите. И при извънградско това буботене нещо почна да ме изнервя.
                  Никакви лампи не светят. Компа не записва грешки.

                  Та сега съм с гърне от Пасат 2.0 бензин. Само дупката вътре я увеличих от 20 на 35мм. Смях ли чух. Няма се смеете ей.

                  Имам две перфектни гърнета от 4.7 и от 4.0.
                  Мога да ги подаря на някой утвърден участник.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Да се оплача и аз, откраднаха ми катализатора

                    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                    Аз за няколко месеца и заглушителя бях махнал на 4.7.
                    На негово място права тръба.
                    За в градът и офроуд разходки става. Двигателя има повече ряз.
                    Обаче почва да харчи два три литра повече и няма мощност на високи обороти защото изсушава цилиндрите. И при извънградско това буботене нещо почна да ме изнервя.
                    Никакви лампи не светят. Компа не записва грешки.

                    Та сега съм с гърне от Пасат 2.0 бензин. Само дупката вътре я увеличих от 20 на 35мм. Смях ли чух. Няма се смеете ей.

                    Имам две перфектни гърнета от 4.7 и от 4.0.
                    Мога да ги подаря на някой утвърден участник.
                    Едното е за мен, 4-литровото.... Че ми треба, след като цъфна.....
                    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                    Коментар


                    • #55
                      До: Да се оплача и аз, откраднаха ми катализатора

                      Утре пращам.
                      Сори за чата.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Да се оплача и аз, откраднаха ми катализатора

                        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                        Аз за няколко месеца и заглушителя бях махнал на 4.7.
                        На негово място права тръба.
                        За в градът и офроуд разходки става. Двигателя има повече ряз.
                        Обаче почва да харчи два три литра повече и няма мощност на високи обороти защото изсушава цилиндрите. И при извънградско това буботене нещо почна да ме изнервя.
                        Никакви лампи не светят. Компа не записва грешки.

                        Та сега съм с гърне от Пасат 2.0 бензин. Само дупката вътре я увеличих от 20 на 35мм. Смях ли чух. Няма се смеете ей.

                        Имам две перфектни гърнета от 4.7 и от 4.0.
                        Мога да ги подаря на някой утвърден участник.
                        Мой приятел си купи Гранд 3 мисля че се води WK .Изтръгна катализаторите веднага и за сега check engine не свети, но е минал само около 200км.Мотора е 4.7 и разхода варира от 19-30 градско(София) с яко газ....той е малко луд.
                        grand cherokee 4.0 MY 2003 LAREDO.....love this car.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Да се оплача и аз, откраднаха ми катализатора

                          Алоооо, това гърне не трябваше ли аз да го подарявам-евентуално?
                          LZ1PER

                          Коментар


                          • #58
                            До: Да се оплача и аз, откраднаха ми катализатора

                            Ужас. Супер стар съм вече да помня всичко.
                            От 4.7 е по-хубаво. Да пратя ли.

                            Ама дай на лични че модератори те ще се карат.

                            Коментар


                            • #59
                              До: Да се оплача и аз, откраднаха ми катализатора

                              След като ми светна отново СЕ отидох и сложих един универсален - канадски катализатор - 230 лв. - преди година сложих такъв и на XJ-а и до момента няма проблем.
                              Направи ми впечатление, че лампата светна подобно на първия път при много влажно време.
                              YJ 1995 Sport. 2.5, AX-5, Command-Trac (NP231)
                              XJ 1996 Sport, 4.0. AW4, Selec-Trac (NP242) - retired
                              WJ 2000 Limited, 4.0, 42RE, Quadra-Drive
                              KJ 2002 Limited. 3.7, 45RFE, Selec-Trac (NP242)

                              Коментар


                              • #60
                                n+1 откраднат катализатор

                                Колеги, още един в списъка с откраднат катализатор. Сутринта запалих колата и се събудих. Помислих си, че съм я объркал с трактор... Не, че WJ 3.1TD-то е много тихо, ама без катализатор - съвсем.
                                Дали на този модел джип една права тръба може да свърши работа, вместо резонаторно гърне, ако някой от колегите е бил в същата ситуация.

                                Поздрави.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X