Обява

Свий
Няма добавени обяви.

WK Overland 3.0CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Изминах 100 км от смяна на карето , но него погледнах днес лека разходка в гората и бърз поглед, маншона на карето пак е скъсан. Явно защото тампоните на предния диф. Са за смяна. Нямах време да ги сменям. Ще се сваля този път всичко доло.

    Коментар


    • #17
      Не е заради това. Или маншона е калпав, или не ги го сложил както трябва. Карал съм много повече километри със скъсан горен тампон на пшреден диф. Още съм си с китайското каре от Rockauto. Вече общо към 40000км.

      Задното каре не позволява движение напред-назад (тая работя я върши предното), тоест маншона е супер разтоварен и се деформира единствено от гъненето, което при джипка с независимо предно е минимално.

      Може и да си прекалил с греста - грес се слага достатъчно че да "залее" сачмите на карето, а не се пълни до припадък. Центробежните сили си го разпределят равномерно по периферията. В самия маншон не трябва да има изобщо - той така е направен че да няма.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        Не знам , но предния диф като го надигна отдоло с ръка хлопа (горния тампон направо е унищожен) И аз така си го мислех че нетрябва да се скъса но уви… Сложен е както трябва с нормано количество грес . Може и да се е скъсал че бая зор видя на едно място , като сменя всичко ще видим.

        Коментар


        • #19
          Да, моя тампон беше в същото състояние. Не е от това.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            sparkybg , тези дни имах време да проверя и какво се случва с клапите на парното. Завъртях лявата и дясната, но извода е че от моята страна си духа постоянно студено, а от пасажерската си работи и топло и студено. Отделно моторчето за позициите къде да духа , и то е забило в общо положение и несе движи. Клапите работят на ръка. Дали ти е известно правят ли проблем в модула с врътките? Търся да взема втора употреба и да пробвам с него. Стария собственик ги е свалял и заменял крушките , може да е потрошил нещо. Климатика си работи в всичките му режими.
            -Маншона на карето ,факт че оригиналният беше скъсан , сега сложих нов и той се скъса, мисля си че от разбития тампон прави по голям ъгъл на карето и от там се къса. Друго което се замислих , но несъм обърнал внимание е, дали маншона трябва да е набит до край или може би трябва да се стегне по напред-така ще му остане повече материал при движение.

            Коментар


            • #21
              Какво значи "работят на ръка"?

              Модула дали прави проблем се вижда на диагностика. Не изгаря - моторчетата ги ръководи директно, те работят на супер мижав ток. Понеже всички моторчета са еднакви, може да ги разменяш за да установиш какво е.

              Може нещо датчикът му за темепература (едно оченце отгоре) да е сдал. Но пък тогава и на ръка няма да работи, освен в двете крайни положения.

              На клапите се чупи или оста, или прехода между нея и моторчето, или и двете. На клапата за външен/вътрешен въздух се троши рейката. Имаше я в RocцкAutо на Dorman - по-здрава е от оригинала.. В темата ми има картинки. Масов проблем е.

              Понеже всички моторчета са еднакви, може да ги разменяш за да установиш какво е.

              Във всеки случай трябва спешно да смениш преходниците между моторчетата и клапите топло/студено. Вероятно вече са тръгнали, но и да не са, ще се счупят рано или късно.

              За маншона, ПАК, НЕ Е ОТ ТАМПОНА НА ДИФА, колкото и да ти се ще. Хич да ги няма и трите тампона, не могат да скъсат тоя маншон. Или е бил калпав, или не е сложан както трябва, или греста е била много. Това са 3те варианта. Най-вероятно е бил калпав. Също е сравнително масов проблем.

              Заосветлението не модула, ей-така съм го оправил:
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20211030_234035.jpg
Прегледи:182
Размер:238.6 КБ
ID:6996590
              Последно редактирано от sparkybg; 22-04-25, 13:50.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                Когато ги въртя на ръка самите клапи си променят топло/студено. Още неса стчупени видях въпросните "преходници", на диагностика после ще прикача какви грешки дава.
                Прикачени файлове

                Коментар


                • #23
                  Освен грешки се гледат живи данни. Трябва да имаш лява и дясна температура, и да са приблизително еднакви. Очето трябва да е чисто.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    Спарки, маслото на раздатката сменял ли си, какво сложи, гледам оригиналното но се чудя няма ли заместител, за дифовете вземах на Мотул, кутията е мерцедесовата и е ясна. Остава да избера за раздатката и хидравликата. Иска ми се да избягам от Мопартското.
                    Чукането (тракането) като на каре, остана и след смяната на карето на кардана. Ще се преглеждат и каретата на полуоските, като сваля дифа за тампоните. Даже мисля да го отворя да видя видимо вътре всичко ли изглежда наред.

                    Коментар


                    • #25
                      В раздатката се сипва само оригинално като за там. И аз такова съм сипал. Скъпичко е, но пък поне се сменя рядко.

                      Кога точно се случва чуакнето? Ако при превключване N-D, N-R, подритване с прилежащите шумове покрай обирането на луфтовете по пътя между кутията и колелата, са нормални и няма как да ги пребориш.

                      Щом си намерил скъсан тампон на преден диф, смени го и тогава мисли друго. Аз ги смених всичките, макар другите два да си бяха здрави. Става и на място, макар със зор. Дифа може да се спусне да легне на полуоските и да го завъртиш така че да е удобно да се смени горния (късащият се) тампон. Другите два са си лесни по принцип. А ако се смена окачване и са махат долни носачи, да се махнат плуоски е безгрижно, а дифа го вдигам и го нося на ръка където ми е удобно. Не вярвам да е много над 30 кила.

                      За хидравликата сега съм с Febi 06061. За да се смени цялото обаче трябва вакуум помпа, вдигане и разхождане на рейката до крайни положения, няколко пъти. Ако всичко е източено, трябват ти 2 бутилки по литър и от втората ще остане. Сигурно от половин година съм с такова - няма проблем.
                      Последно редактирано от sparkybg; 24-04-25, 13:42.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        Чука-трака само при навит пълен десен или ляв при маневриране в градски условия за паркинг и подобни ( тръгване с навит волан от място) . Интересното е че веднъж на 5 пъти не го прави. От тук започнах да си мисля да не е нещо износен предния диференциал. Странното едвам доловимо виене при отпускане на газта при около 70-90 км/ч. си остава замомента. Незнам имам чувството че и някой лагер вие. Вътре не е съвсем тихо като в стария джип. Лошото е че тези шумове се хващат много трудно, знам когато е лагер в завои се усилва или спира спрямо ляво или дясно. Сякаш тук е нещо друго. Кутията поне за сега е перфектна сменя неусетно, явно мотора е с ремап защото много върви до прекъсвач на 5-та без да му трябва много много време. Мотора го сервизирах ще кача снимки като остане време.

                        - Задния диф събира 2.2л. ?
                        -предния не намерих информация ?
                        - раздатката прочетох че е 2 литра ? NV245

                        Така ли е ?

                        Коментар


                        • #27
                          Предния диф е нещо като 1.2-1.5 литра, ако Quadra Dive II - скоро сменях. Може да изстискаш и малко повече, ако си играеш да въртих гуми и т.н., но после съответно трябва да направиш същопто при наливането. Аз си го спестих това.

                          В раздатката е над литър, та така или иначе ти трябват два. Не помня наизуст точните количества.

                          В сервизното или User Manual-ът има препоръчителни флуиди и мисля имаше и количествата. Тия работи са качени в съответния раздел на форума.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            Управлението на парното и бутоните за борд компютъра замених с нови и сега всичко работи по тях нормално.
                            По интересно заех се с шпредния диф. И го свалих , а вътре в него беше някаква ужасна тиня. Клапана за блокажа не даваше верига (изгорял)
                            Сега питам този диф. може ли да се съди по работните му петна на короната дали е ЗЛЕ/ДОБРЕ?
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                            • Dilyan Zagorchev
                              Dilyan Zagorchev коментира
                              Редактиране на коментар
                              Контактните петна се проверяват със специална паста мацана по зъбите

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X