Обява

Свий
Няма добавени обяви.

wk2 5.7 hemi грешка p0740

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • wk2 5.7 hemi грешка p0740

    Здравейте,

    От София съм. Имам Гранд Чероки 2012 5.7 хеми със скоростна кутия 65rfe (доколкото четох е същата като 545rfe). Автомобилът е на 110 000 км. От около 2 години ми дава грешка P0740. Не усещам някаква разлика в поведението на автомобила - единствено като се активира грешката се изключва MDS-а.

    Грешката се появи за първи път - когато спуках радиатора на скоростната кутия в гората (но честно казано не знам дали има общо с това). Радиаторът беше сменен. Нямаше някаква загуба на масло. Освен това имам голям допълнителен радиатор за скоростната кутия и тя не качва повече от 75 градуса целзий (лятото в жегите).

    Това което съм правил до момента:

    1. Посетих реномиран сервиз за скоростни кутии в София. Майсторът отвори картера и каза, че не вижда никакви проблеми в скоростната кутия - всичко било абсолютно чисто, нямало стружки и т.н.
    2. Майсторът смени маслото, обаче грешката не изчезва.

    Въпросът ми е - може ли да препоръчате някой майстор за такива скоростни кутии, за да получа и друго мнение.

    Благодаря.

  • #2
    Ако напишеш грешката в гуглето излиза тема в Джип4х4клуб.ry. Като гледам какво пише и това което съм слушал по селски вечеринки, имаш проблем с окабеляването. Звънни на Стоян Speeed. Той има Черок и цял живот прави скорости.
    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
    Вальо. О888 557Ч7Ч
    Silverado 1.3 i

    Коментар


    • goro66
      goro66 коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря. A как да намеря Стоян?

  • #3
    Не са ти проблем скоростите .............
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • goro66
      goro66 коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря. Дядо Владо - имате ли представа какъв е проблема?

    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      Звънни на Дядо Владо, да ти обясни, че е зает и няма време да опише на всеки болежките а, ако си недалеч от София, може и да го посетиш.

  • #4
    Може да е (по реда на вероятност):

    1. Самия Torque Converter.
    2. 2 клапана върху маслената помпа
    3. Няколко чарка върху клапанното тяло
    4. LR соленоид.

    Най-верятно е т.1. Най-лесно за проба е да се смени/прегледа соленоидния блок или клапанното тяло - не се сваля кутия, а само се източва и отваря картера. Най-трудно е да се гледа маслената помпа - означава сваляне на скорости и разглобяването им. Помпата е най-отпред, та разхвърлянето няма да е много, но все пак е трудно и скъпо заради свалянето на кутията, източването и т.н. За смяна на Torque Cоnverter също се сваля кутия, но не се източва и разглобява кутия.

    НЕ Е електрически проблем, защото LR соленоида, отговарящ за заключването на торк конвертора, отговаря и за други неща, а се трупа единствено тая грешка. Не се трупат и никакви електрически грешки, тоест не е проблем и със захравне/маси и прочие полюции, иначе щяха да се трупат МНОГО други грешки.

    Моите 5 стотинки....
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #5
      Само да дам отчет. Смених torque converter и грешката (да чукам на дърво) вече не се появява. Спарки - благодаря ти!

      Коментар


      • #6
        Моля.

        Я сподели какъв точно ти е допълнителния радиатор за кутията и има ли вентилатор към него?
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X