Сменям в момента хидравличните повдигачи, но и доста са износени кобилиците. Може ли някой да посъветва как да се подходи - да се сменят ли и от къде е най-изгодно да се купят или да се шлайфат старите. Шлайфането управя ли нещата? Благодаря предварително за мненията!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Износени кобилици на Чероки 2,5TD
Свий
X
-
До: Износени кобилици на Чероки 2,5TD
Най -лесният начин е да ги навариш и после да ги шлайфаш.Другия начин е електро-химично напластяване с хром и шлайф.Това е за страната която натиска клапана.Провери износването между кобилицата и повдигача.Ако там има голямо износване това,че ще сложиш нови хидравличи повдигачи няма да реши проблема.Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
Grand 3.1TD
0898 620 306 Стоян
Коментар
-
До: Износени кобилици на Чероки 2,5TD
Ами те втора употреба няма ли да са износени също?
А пък и явно не са много добре обработени в завода щом се износват???!!! за има няма 100-200 хил. километра.
А пък и новите от ВЕСТ колко са качествени?
Тия мотори са така. Много (прекалено) ниско качество на изработка, калпави материали, множество инжинерни недоглеждания съчетано с българска нафта, евтени масла и липса на кавато и да е поддръжка.
Хвърляй боб, пали свещ и т.н.Най ме е страх от хора без мечти...
Коментар
-
До: Износени кобилици на Чероки 2,5TD
правилно. към колегата които пита за кобилиците : тези мотори ги слагат на много автомобили и бусове . само че като търсиш втора ръка ,отиди с твоите за мостра и не споменавай какъв е автомобила... тогава цената варира доста..не знам защо...Първоначално публикуван от krumal Преглед на мнениеАз бих потърсил 2-ра ръка. никога няма да можеш да ги закалиш като фабричните. Ако двигателя e VM можеш да ги намериш лесно.
понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
********************************
JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
Honda Shadow VLX 600 - 1999
FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6
0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
Влади
Коментар
-
До: Износени кобилици на Чероки 2,5TD
Поразпитах специалист в областта на заварките и металите. Това което ми предложи е прахово наваряване. Даже вече ги дадох да се правят. Предимството пред обикновеното наваряване е че не се нагрява много метала (в случая чугун за който е критична температура от около 1500 градуса, тогава започва промяна на структурата) Праховото наваряване ставало при около 1000 градуса и само в края на кобилицата. Металът който се наварява е на прах и в същност при тази температура прониква дифузно в чугуна. Трябва, разбира се, апаратура и опит. Твърдението е че стават по-добри от оригиналните. В сряда ще ги взема и ще пиша как са направени.
А за VM двигателя, мога да кажа, че има доста "нежност" в него и след като е минал през италиански ръце ( моето Чероки е дошло от Италия) всичко може да се очаква.
Коментар
-
До: Износени кобилици на Чероки 2,5TD
За телефона добре.Ама вземи напиши човека от къде е.За теб не разбрахме но поне него да знаем къде се намира.Първоначално публикуван от hristorama Преглед на мнениеДнес взех кобилиците. Идеално изглеждат и ме увериха, че наслоеното покритие е по-здраво от оригиналното. Дано да е така. Човекът лепи и блокове, заварява алуминий и др. неща . Ако някой му трябва, мога да му дам телефона.Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
Grand 3.1TD
0898 620 306 Стоян
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
.
Коментар