Сменям в момента хидравличните повдигачи, но и доста са износени кобилиците. Може ли някой да посъветва как да се подходи - да се сменят ли и от къде е най-изгодно да се купят или да се шлайфат старите. Шлайфането управя ли нещата? Благодаря предварително за мненията!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Износени кобилици на Чероки 2,5TD
Свий
X
-
До: Износени кобилици на Чероки 2,5TD
Най -лесният начин е да ги навариш и после да ги шлайфаш.Другия начин е електро-химично напластяване с хром и шлайф.Това е за страната която натиска клапана.Провери износването между кобилицата и повдигача.Ако там има голямо износване това,че ще сложиш нови хидравличи повдигачи няма да реши проблема.Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
Grand 3.1TD
0898 620 306 Стоян
Коментар
-
До: Износени кобилици на Чероки 2,5TD
Ами те втора употреба няма ли да са износени също?
А пък и явно не са много добре обработени в завода щом се износват???!!! за има няма 100-200 хил. километра.
А пък и новите от ВЕСТ колко са качествени?
Тия мотори са така. Много (прекалено) ниско качество на изработка, калпави материали, множество инжинерни недоглеждания съчетано с българска нафта, евтени масла и липса на кавато и да е поддръжка.
Хвърляй боб, пали свещ и т.н.Най ме е страх от хора без мечти...
Коментар
-
До: Износени кобилици на Чероки 2,5TD
Първоначално публикуван от krumal Преглед на мнениеАз бих потърсил 2-ра ръка. никога няма да можеш да ги закалиш като фабричните. Ако двигателя e VM можеш да ги намериш лесно.понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
********************************
JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
Honda Shadow VLX 600 - 1999
FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6
0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
Влади
Коментар
-
До: Износени кобилици на Чероки 2,5TD
Поразпитах специалист в областта на заварките и металите. Това което ми предложи е прахово наваряване. Даже вече ги дадох да се правят. Предимството пред обикновеното наваряване е че не се нагрява много метала (в случая чугун за който е критична температура от около 1500 градуса, тогава започва промяна на структурата) Праховото наваряване ставало при около 1000 градуса и само в края на кобилицата. Металът който се наварява е на прах и в същност при тази температура прониква дифузно в чугуна. Трябва, разбира се, апаратура и опит. Твърдението е че стават по-добри от оригиналните. В сряда ще ги взема и ще пиша как са направени.
А за VM двигателя, мога да кажа, че има доста "нежност" в него и след като е минал през италиански ръце ( моето Чероки е дошло от Италия) всичко може да се очаква.
Коментар
-
До: Износени кобилици на Чероки 2,5TD
Първоначално публикуван от hristorama Преглед на мнениеДнес взех кобилиците. Идеално изглеждат и ме увериха, че наслоеното покритие е по-здраво от оригиналното. Дано да е така. Човекът лепи и блокове, заварява алуминий и др. неща . Ако някой му трябва, мога да му дам телефона.Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
Grand 3.1TD
0898 620 306 Стоян
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар