Здравейте,
Има доста изписано по темата. Пускам нова тема, защото не успях да се ориентирам в наличния поток от информация по темата.
JGC 4.7L 2000 година.
Днес в София температурите бяха около 19-20 градуса, влажно. В следобедните часове 18-19 часа изминах около 10-12 км. градско с включен климатик на стъкла на 19 градуса и автоматична степен на обдухване - не съм имал никакви проблеми, духаше студено, нямах запотяване на стъклата. Оставих джипа и тръгнах по задачи. След има няма 20 минути време приключих и потеглих отново. Потеглих без климатик, а на свалени предни стъкла. В някакъв момент заваля дъжд. Въпреки, че предните стъкла бяха леко свалени, челното стъкло в комплект с предните странични стъкла се запотиха до степен, че нищо не виждах пред себе си, нито страничните огледала. Пуснах обдухване на стъкла на 19 градуса и максимална степен на обдухване, но стъклата се запотиха още повече. Отбих. Оставих джипа да работи на място. Намалих градусите на LO и пуснах максимална степен обдухване на стъкла - никаква промяна. След 3 минути увеличих на най-високите градусите HI, отново на стъкла - някак се запотиха още повече. Превключих на лице - крака и от всички отвори в купето в рамките на секунда, две излезе нещо, като газ или като дим, не мога да преценя. Без остра или задушлива миризма. В крайна сметка се прибрах, но проблемът остана. Минаха около 3 часа, джипът е паркиран, но в купето - обзорното стъкло и страничните предни продължават да стоят запотени, въпреки открехнатите прозорци.
От преди малко положението е следното - на позиция лице - крака - лявата половина заедно с лявата страна на двата отвора за обдухване на централната конзола, включая тази за пасажера отляво духа топло, само откъм десния отвор при пасажера духа студено при ниските градуси и включен AC. Климатикът е зареждан август месец миналата година. Цялата климатична система бе ревизирана тогава. Радиаторът го мия веднъж месечно. С просто, невъоръжено око не локализирам визуални течове или следи от такива в купето при пасажера. На самодиагностика изписа кодовете по долу. Въпросът ми е към кого мога да се обърна, за да се оправи генерално проблемът, както и какви части следва да набавя? Джипът до колкото знам, поне веднъж е с ремонтирани клапи - демонтаж на цялото табло. След тази дейност обдухването в купето не беше идентично.
Послеслов: От известно време след, като изгася джипа, се чуват паразитни шумове откъм таблото в частта около отворите за обдухване.
15 = Left temperature door not responding
42 = One of four motor drivers had drive 9A9 shorted to ground
52 = AI (Recirc) door travel range too large
54 = Left temperature door travel too large
56 = Right temperature door travel too large
Има доста изписано по темата. Пускам нова тема, защото не успях да се ориентирам в наличния поток от информация по темата.
JGC 4.7L 2000 година.
Днес в София температурите бяха около 19-20 градуса, влажно. В следобедните часове 18-19 часа изминах около 10-12 км. градско с включен климатик на стъкла на 19 градуса и автоматична степен на обдухване - не съм имал никакви проблеми, духаше студено, нямах запотяване на стъклата. Оставих джипа и тръгнах по задачи. След има няма 20 минути време приключих и потеглих отново. Потеглих без климатик, а на свалени предни стъкла. В някакъв момент заваля дъжд. Въпреки, че предните стъкла бяха леко свалени, челното стъкло в комплект с предните странични стъкла се запотиха до степен, че нищо не виждах пред себе си, нито страничните огледала. Пуснах обдухване на стъкла на 19 градуса и максимална степен на обдухване, но стъклата се запотиха още повече. Отбих. Оставих джипа да работи на място. Намалих градусите на LO и пуснах максимална степен обдухване на стъкла - никаква промяна. След 3 минути увеличих на най-високите градусите HI, отново на стъкла - някак се запотиха още повече. Превключих на лице - крака и от всички отвори в купето в рамките на секунда, две излезе нещо, като газ или като дим, не мога да преценя. Без остра или задушлива миризма. В крайна сметка се прибрах, но проблемът остана. Минаха около 3 часа, джипът е паркиран, но в купето - обзорното стъкло и страничните предни продължават да стоят запотени, въпреки открехнатите прозорци.
От преди малко положението е следното - на позиция лице - крака - лявата половина заедно с лявата страна на двата отвора за обдухване на централната конзола, включая тази за пасажера отляво духа топло, само откъм десния отвор при пасажера духа студено при ниските градуси и включен AC. Климатикът е зареждан август месец миналата година. Цялата климатична система бе ревизирана тогава. Радиаторът го мия веднъж месечно. С просто, невъоръжено око не локализирам визуални течове или следи от такива в купето при пасажера. На самодиагностика изписа кодовете по долу. Въпросът ми е към кого мога да се обърна, за да се оправи генерално проблемът, както и какви части следва да набавя? Джипът до колкото знам, поне веднъж е с ремонтирани клапи - демонтаж на цялото табло. След тази дейност обдухването в купето не беше идентично.
Послеслов: От известно време след, като изгася джипа, се чуват паразитни шумове откъм таблото в частта около отворите за обдухване.
15 = Left temperature door not responding
42 = One of four motor drivers had drive 9A9 shorted to ground
52 = AI (Recirc) door travel range too large
54 = Left temperature door travel too large
56 = Right temperature door travel too large
Коментар