Здравейте,
от известно време имам следния проблем:
Сутрин след като не е работил цяла нощ джипа пали нормално, но веднага гасне. След това пали отново, но след 30сек въртене. Този проблем се наблюдава, когато е спряно равно и наклон нагоре, но няма проблем, ако е спрян с наклон надолу. Резервоара е е пълен поне на половина, но след като обследвам проблема установих, че прозрачния маркуч, излизаш от горивния филтър отиваш към гнп се изпразва от нафта. Няма видими течове по филтър, гнп и дюзи. Сложих еднопътен вентил на маркуча идваш от резервоара,но не помага.
Моля за съвет.
от известно време имам следния проблем:
Сутрин след като не е работил цяла нощ джипа пали нормално, но веднага гасне. След това пали отново, но след 30сек въртене. Този проблем се наблюдава, когато е спряно равно и наклон нагоре, но няма проблем, ако е спрян с наклон надолу. Резервоара е е пълен поне на половина, но след като обследвам проблема установих, че прозрачния маркуч, излизаш от горивния филтър отиваш към гнп се изпразва от нафта. Няма видими течове по филтър, гнп и дюзи. Сложих еднопътен вентил на маркуча идваш от резервоара,но не помага.
Моля за съвет.
Коментар