Обява

Свий
Няма добавени обяви.

На кого да се доверя за сервиз на Wrangler JK Unlimited 2.8 CRD 2015 в Пловдив?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • На кого да се доверя за сервиз на Wrangler JK Unlimited 2.8 CRD 2015 в Пловдив?

    Здравейте колеги,

    От седмица съм собственик на Rubicon 2015 JK Unlimited, 2.8 CRD. JEEP-ът е в отлично състояние, но идва ред за смяна на масло на 5 степенния автомат и задни накладки. Във времето ще се наложат и други редовни ремонти, а като човек доскоро бил с Grand Vitara, нямам информация на кого да се доверя за този красавец в Пловдив. Затова моля за информация кой се сеща от по-нови Вранглерчета в Пловдив и къде мога да го карам за редовно обслужване?

    Предварително благодаря на всички в подфорума и да спомена, че въпреки скорошната ми забежка към Grand Vitara, моята първа любов (и причината сега да има Вранглер jk) бе Cherokee XJ, 2.5 td 1998!

  • #2
    На малко повече от час е Кърджали, там Пламен КИНЕКС е корифей на Джийповете, това за по-особените неща.

    За една АСК и накладки, това и ти пред блока можеш да го направиш, както всеки механик с десетина листа разпечатани инструкции.

    Защо просто не идеш до официалния дилър за тия неща, така или иначе ще се наложи да си вземеш оригинални масла и филтри от дилъра.
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
      ...така или иначе ще се наложи да си вземеш оригинални масла и филтри от дилъра.
      Това изобщо не е наложително.

      Колкото до другото, ще ми се да видя как пред блока се сменя масло и филтри на автоматик без пробка на картера. Псувам ги неистово всеки път за тая пробка - вместо културно да си източиш старото масло и да не капне и капчица, и после да махнеш картера, става пълно мазало, независимо какво правиш. Вярно че по книга се прави рядко, но още толкова е вярно че и масово се продават афтърмаркет картери с пробка, поне за 545RFE, но предполагам и за NAG1 също.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • дядо владо
        дядо владо коментира
        Редактиране на коментар
        NAG1 си я има, друг въпрос е че е с един милимундзерков шестограм и понякога няма отвиване

      • BatGeorgeone
        BatGeorgeone коментира
        Редактиране на коментар
        Аз два пъти обслужвам автоматик като този точно на улицата, и под дъжда понякога.

        За да не стане мазало, имам от години ръчна вакуум помпа за смяна на масла, става чисто и дори изглежда професионално

    • #4
      Благодаря ви колеги! За мен е важно да намеря някой сервиз в Пловдив или покрайнините на града, в който да мога да оставя автомобила и да съм сигурен, че човекът който го обслужва знае какво прави. Не става въпрос само за дребните детайли, а за електроника, диагностика, ел оборудване и по-специфичните работи на автомобила. По отношение на окачване и други механични детайли, това мога сам да си го правя.

      Още нещо много важно, за което ще съм ви благодарен, е знаете ли кой обслужва автоматични скоростни кутии, защото ми предстои смяна на масло на скоростна кутия и преден и заден диференциал?

      Коментар


      • #5
        Знам кой ремонтира. Дали обслужва, не знам. 0898 620 306 Стоян

        Не знам какви са ти дифовете. При мен (WK) предния е със стандартни капачки и се източва през едната и наточва през дугата, без да се отваря. СЪответно всеки маслар може да свърши работа.

        Задния ми обаче е без долна пробка и се маха капака. Това вече маслар не може да го направи., а и трябва гарнитура и силикон, съответно и време да постегне преди да се налива маслото (примерно час, поне). Не мога да го разбера това (както и картера без пробка на скоростите), ама каквото е, такова.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • murfito
          murfito коментира
          Редактиране на коментар
          И на двата картера - на автомата и задния диф, не съм слагал гарнитури - само силикон.

      • #6
        Ще се свържа със Стоян и ще питам.

        По-горе BatGeorgeone спомена фирменият сервиз, но предпочитам когато някой работи по автомобила, да гледам какво пипа и какво сменя.

        Коментар


        • #7
          Първоначално публикуван от Hans_Gruber Преглед на мнение
          П...но предпочитам когато някой работи по автомобила, да гледам какво пипа и какво сменя.
          За това не гарантирам.

          Фирмения сервиз значи по-висока цена както за труд, така и за консумативи, което за извънгаранционни автомобили в много случаи е без покритие, да не кажа нещо повече.

          Пример - в общиа случай смяна на масло и филтър на двигател струва около 20лв, а самото масло + филтър струват около 150 - 180лв, за коли като нашите. Питай колко ще ти струва във фирмен сервиз и ще ти се изясни за какво говоря. И не, няма да те пуснат да гледаш, в общия случай няма да приемат да си донесеш маслото и филтъра, често и ще те запишат примерно за след седмица. Същото при нормално стройна организация (1 телефонно обаждане, едно минаване през магазин и едно минаване през маслар) в моя случай се върши в рамките на под 1 час, а ако си купувам и маслото и филтъра от масларя - половин час. И съм вътре и гледам.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #8
            Първоначално публикуван от Hans_Gruber Преглед на мнение
            Ще се свържа със Стоян и ще питам.

            По-горе BatGeorgeone спомена фирменият сервиз, но предпочитам когато някой работи по автомобила, да гледам какво пипа и какво сменя.
            Тръгваш по Рогошко шосе и завиваш вдясно малко преди бензиностанция Лайт.
            Там има сервиз от който съм доволен. Пипат компетентно и бързо.
            Шефа дава достъп да си наоколо, докато оправят колата.
            Но за всеки случай се обади да си кажеш проблемите.
            Тел. 0889/20-52-32 Колю

            Коментар


            • #9
              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

              За това не гарантирам.

              Фирмения сервиз значи по-висока цена както за труд, така и за консумативи, което за извънгаранционни автомобили в много случаи е без покритие, да не кажа нещо повече.

              Пример - в общиа случай смяна на масло и филтър на двигател струва около 20лв, а самото масло + филтър струват около 150 - 180лв, за коли като нашите. Питай колко ще ти струва във фирмен сервиз и ще ти се изясни за какво говоря. И не, няма да те пуснат да гледаш, в общия случай няма да приемат да си донесеш маслото и филтъра, често и ще те запишат примерно за след седмица. Същото при нормално стройна организация (1 телефонно обаждане, едно минаване през магазин и едно минаване през маслар) в моя случай се върши в рамките на под 1 час, а ако си купувам и маслото и филтъра от масларя - половин час. И съм вътре и гледам.
              Чух се със Стоян днес. Ще се разберем след празниците за смяна на масло и филтър на автоматичната скоростна кутия. По отношение на преден и заден диференциал, реших сам да си сменя маслото. Естествено, при смяната искам да отворя капаците и хубаво да почистя диференциалите отвътре. Изгледах много клипове в youtube на американци, но всички марки спрейове за почистване на спирачки и силиконов уплътнител за капака са на американски марки. Може ли някой да ми препоръча добър силиконов спрей за уплътнение на капака на диференциалите и какъв аерозоли за почистване вътре в самия диференциал да взема, който е на нашия пазар?

              Предварително благодаря!

              Коментар


              • BatGeorgeone
                BatGeorgeone коментира
                Редактиране на коментар
                Черен силикон на Вюрт точно за такива цели, или от дилъра или от местните представители на Вюрт.

                Всеки аерозол за почистване на карбуратори, на спирачки, на електронни компоненти ще свърши работа.

                Обезмасли и почисти добре с по-горния спрей преди силикона, прочети добре инструкциите за силикона, нанася се тънко и се чака малко според външната температура да се втвърди леко, преди да се сглоби детайла и да се стегне, ако прибързаш, силикона излиза при стягане и ефекта е около нулев!

            • #10
              Намерих няколко продукта за уплътнение на диференциалните капаци:

              1. https://petrolm.com/shop/professiona...platnitel-siv/

              2. https://toolspanda.com/silikon-za-up...ite-18567.html

              3. https://sfk-truck.com/51

              Кой ще ми препоръчате?

              Коментар


              • #11
                Victor reinz, сив. Пробвано и на скорости, и на дифове, oт много време. Не че loctite е лош, просто не съм работил с него.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #12
                  Аз ползвах черен Victor Reinz. Забърсваш само дъното, не мисля, че е нужно чак да се измива. В картера на автомата е по-интересно какво се случва.
                  Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
                  Око за око, паста за зъби!
                  Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!

                  Коментар


                  • #13
                    " чака малко според външната температура да се втвърди леко, преди да се сглоби детайла и да се стегне, ако прибързаш, силикона излиза при стягане и ефекта е около нулев!" - колко горе долу от опит се изчаква, трябва да стане като силикон или желе?

                    Коментар


                    • murfito
                      murfito коментира
                      Редактиране на коментар
                      Специално за Victor Reinz, до като намажеш силикона тънко, равномерно и можеш да затваряш. Не е рядък и стои "сипкав". Може разбира се да положиш силикона на тънка ивичка, но аз предпочитам първия вариант. Повърхностите трябва да са добре почистени от стар силикон и обезмаслени.
                      Последно редактирано от murfito; 01-01-23, 18:47.

                  • #14
                    Днес се опитах да проверя нивото на маслото на скоростната кутия (5 степенна към 2.8 CRD) и с изненада видях, че вместо щека черна капачка и толкова. Не съм я напъвал да я отварям, но и да я отворя не вярвам под капачката да е прикрепена щека. Може ли да се купи щека за тази кутия. Това с капачката не ми харесва!

                    Коментар


                    • KingofROAD
                      KingofROAD коментира
                      Редактиране на коментар
                      Щеката може да е един детайл с капачката. Това съм го виждал на хидравлично управление на волана.

                    • дядо владо
                      дядо владо коментира
                      Редактиране на коментар
                      😂RFM диагноза - риид дъ фъкет менюал 😂 а там пише - гоу ф(р)ък ту на сервиз 😆 където би трябвало да има и щека и мАстуре.....722.6 кутия мерцедесова си няма щека купуваш си я отделно ( към 25-30лв по българските сайтове ) или грубо казано махаш тапата може да има може и да няма еднократка блокировка, може и да е многократка тапа, бъркаш с каквато и да е лента или жило и на работещ мотор на "Р" нивото да е към една цигарена кутия на ширина .....

                  • #15
                    По-скоро няма щека. Нямам представа дали се продава щека, но със сигурност е предвидено за сервизна щека.
                    Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
                    Око за око, паста за зъби!
                    Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X