Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Jeep Grand Cherokee WK 3.0CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с Jeep Grand Cherokee WK 3.0CRD

    Здравейте колеги,
    От скоро притежавам WK 2006 3.0CRD Проблема е следния:
    След като го вкарах за смяна на масла и филтри, така и не го изкарах от гаража. А сега и същината на проблема. След смяната на горивен филтър, колата не поиска да запали, усъмнихме се, че може филтъра да е дефектен (така и се оказа), подменихме го с друг, след което колата запали, НО започна да върти повече и да пали по-трудно, като след като запали започва на паркинг и на свободна да мени обороти между 500-1100, (при включване на задна и директна няма проблем), както и да мирише на сурово гориво и при вкарване в обороти да пуши отзад. И тук се започна сагата, клапана на рейла, и клапана на помпата ги проверихме с други работещи, нямаше промяна, маркучите за излишното също бяха проверени.

    !!! Свързахме манометър след горивния филтър и преди помпата за високо, като налягането което дава е 7 атм, поправете ме ако греша но стойностите трябва да са около 3.5-4 атм.

    Дюзите ги свалих и пратих на стенд, вече и те са стендовани и всичко е нормално, купих комплект маркучи за излишното гориво, които ще монтирам също нов (въпреки, че поне според мен в сегашните няма проблем).

    Та след като ми казаха, че и дюзите са наред, вече започвам да мисля, че проблема се е получил някъде назад, тоест в помпата в резервоара. Ако някой има схема на тая помпа, или знае има ли регулатор, той на какво налягане трябва да работи, абе най-обща информация относно помпата в резервоара, ще бъда благодарен да сподели.

    След звънене на познати с въпрос относно проблема разбрах, че горе на маркучите на обратното гориво имало някакво дроселче (на мен ми прилича на обикновен тройник). Също ще бъда благодарен, ако ми изясните и тоя тройник играе ли някаква роля или са ме "подлъгали".

    Досега не съм се ровил в дизелови мотори, съжалявам предварително, ако информацията има неточности. Просто съм малко объркан вече от всякакви информации и съвети и реших да се допитам до форума тук, защото знам, че има хора които са се занимавали с този мотор и тази марка и се надявам да ме просветлят относно тая мистерия.


    Най-накратко, при проверени дюзи, регулатори налягане, маркучи, филтър - Защо аджеба тоя джип неще да работи нормално......

    Благодаря предварително и се извинявам, ако има неточности в терминологията.
    Поздрави!

  • #2
    Хубаво е да имаш достъп до хубава диагностика и да се погледнат данните:
    за налягане на горивото от резервоара
    налягане на помпа високо налягане, там има поне 2-3 различни налягания, които са важни
    налягане в системата и по всички датчици преди запалване, на контакт
    същото при палене, след колко оборота пали и т.н.
    хубава диагностика ще ти каже на 90% къде е проблема
    + преглед на физическото състояние на системата, всички горивопроводи, връзки, за сълзене и т.н.
    Има множество причини да не работи добре и повечето сочат горивна система в твоя случай
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • #3
      Благодаря за съветите, предложете ми някой сервиз във Варна или Шумен, някой който е в час с горивната система. Благодаря предварително колеги!

      Коментар


      • #4
        Здравей, за Варна може би Ачо от Мерцедес форума ще може да ти помогне. Трябва да потърсиш контакт, защото го нямам.
        "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
        Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X