Здравейте колеги,
От скоро притежавам WK 2006 3.0CRD Проблема е следния:
След като го вкарах за смяна на масла и филтри, така и не го изкарах от гаража. А сега и същината на проблема. След смяната на горивен филтър, колата не поиска да запали, усъмнихме се, че може филтъра да е дефектен (така и се оказа), подменихме го с друг, след което колата запали, НО започна да върти повече и да пали по-трудно, като след като запали започва на паркинг и на свободна да мени обороти между 500-1100, (при включване на задна и директна няма проблем), както и да мирише на сурово гориво и при вкарване в обороти да пуши отзад. И тук се започна сагата, клапана на рейла, и клапана на помпата ги проверихме с други работещи, нямаше промяна, маркучите за излишното също бяха проверени.
!!! Свързахме манометър след горивния филтър и преди помпата за високо, като налягането което дава е 7 атм, поправете ме ако греша но стойностите трябва да са около 3.5-4 атм.
Дюзите ги свалих и пратих на стенд, вече и те са стендовани и всичко е нормално, купих комплект маркучи за излишното гориво, които ще монтирам също нов (въпреки, че поне според мен в сегашните няма проблем).
Та след като ми казаха, че и дюзите са наред, вече започвам да мисля, че проблема се е получил някъде назад, тоест в помпата в резервоара. Ако някой има схема на тая помпа, или знае има ли регулатор, той на какво налягане трябва да работи, абе най-обща информация относно помпата в резервоара, ще бъда благодарен да сподели.
След звънене на познати с въпрос относно проблема разбрах, че горе на маркучите на обратното гориво имало някакво дроселче (на мен ми прилича на обикновен тройник). Също ще бъда благодарен, ако ми изясните и тоя тройник играе ли някаква роля или са ме "подлъгали".
Досега не съм се ровил в дизелови мотори, съжалявам предварително, ако информацията има неточности. Просто съм малко объркан вече от всякакви информации и съвети и реших да се допитам до форума тук, защото знам, че има хора които са се занимавали с този мотор и тази марка и се надявам да ме просветлят относно тая мистерия.
Най-накратко, при проверени дюзи, регулатори налягане, маркучи, филтър - Защо аджеба тоя джип неще да работи нормално......
Благодаря предварително и се извинявам, ако има неточности в терминологията.
Поздрави!
От скоро притежавам WK 2006 3.0CRD Проблема е следния:
След като го вкарах за смяна на масла и филтри, така и не го изкарах от гаража. А сега и същината на проблема. След смяната на горивен филтър, колата не поиска да запали, усъмнихме се, че може филтъра да е дефектен (така и се оказа), подменихме го с друг, след което колата запали, НО започна да върти повече и да пали по-трудно, като след като запали започва на паркинг и на свободна да мени обороти между 500-1100, (при включване на задна и директна няма проблем), както и да мирише на сурово гориво и при вкарване в обороти да пуши отзад. И тук се започна сагата, клапана на рейла, и клапана на помпата ги проверихме с други работещи, нямаше промяна, маркучите за излишното също бяха проверени.
!!! Свързахме манометър след горивния филтър и преди помпата за високо, като налягането което дава е 7 атм, поправете ме ако греша но стойностите трябва да са около 3.5-4 атм.
Дюзите ги свалих и пратих на стенд, вече и те са стендовани и всичко е нормално, купих комплект маркучи за излишното гориво, които ще монтирам също нов (въпреки, че поне според мен в сегашните няма проблем).
Та след като ми казаха, че и дюзите са наред, вече започвам да мисля, че проблема се е получил някъде назад, тоест в помпата в резервоара. Ако някой има схема на тая помпа, или знае има ли регулатор, той на какво налягане трябва да работи, абе най-обща информация относно помпата в резервоара, ще бъда благодарен да сподели.
След звънене на познати с въпрос относно проблема разбрах, че горе на маркучите на обратното гориво имало някакво дроселче (на мен ми прилича на обикновен тройник). Също ще бъда благодарен, ако ми изясните и тоя тройник играе ли някаква роля или са ме "подлъгали".
Досега не съм се ровил в дизелови мотори, съжалявам предварително, ако информацията има неточности. Просто съм малко объркан вече от всякакви информации и съвети и реших да се допитам до форума тук, защото знам, че има хора които са се занимавали с този мотор и тази марка и се надявам да ме просветлят относно тая мистерия.
Най-накратко, при проверени дюзи, регулатори налягане, маркучи, филтър - Защо аджеба тоя джип неще да работи нормално......
Благодаря предварително и се извинявам, ако има неточности в терминологията.
Поздрави!
Коментар