Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с палене

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с палене

    ЗДРАВЕЙТЕ
    Купих си Джип Гранд чероки 2.7 2003 година.Дизел с двигател на Мерцедес.
    Проблемите се явяват един след друг.
    А в същнос последния Е ....от време на време...отказва да запали.И понеже се случва далече от вкъщи......започвам да пробвам да запали ....на около 15 - 20 завъртане пали и няма проблем...джипа си върви.При първоначално палене няма проблем , това се случва по късно.
    Моля за съдействие.

  • #2
    Някъде от седмица имам/х абсолютно същия проблем,ама бях на екскурия из страната и защото все пак по някое време палеше, оставих решаването на проблема за след като се прибера. Днес закарах колата в сервиз. На диагностиката - нищо. Докато ми говориха алабализми за дюзи и какво ли не, реших да пробвам с резервния ключ. Ами пали всеки път. Отидох на ключар. Сигнала от ключа бил много слаб и на моменти колата не можела да разпознае ключа. В сряда ще му сменят антената. Та пробвай и ти при ключар.
    Колата е друга, но проблема абсолютно същия.
    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

    Коментар


    • дядо владо
      дядо владо коментира
      Редактиране на коментар
      Тук не си прав (или ключаря) звънни утре по към средата на деня........

    • kameno karp
      kameno karp коментира
      Редактиране на коментар
      Ще звънна.
      Проблема е в ключа с дистанционното. Преди около две години имах пак същите проблеми, ама когато си тръгвах от почивката, колата изцяло отказа да запали. Та във Велинград ми смениха тая антена, колата запали и всичко беше наред. От тогава резервния ключ е винаги с мен.
      Сега ( до днес) не ми мина през акъла за ключа, защото предния път излизаха на дисплея някакви надписи, а сега само пиукаше и не палеше. С резервния ключ не пицука и пали всеки път.
      ПП То ще звънна, ама никъде не ти пише номера.
      ППП Намерих го.
      Последно редактирано от kameno karp; 29-08-22, 22:11.

  • #3
    Първоначално публикуван от ЛюбомирТодоров Преглед на мнение
    върви.При първоначално палене няма проблем , това се случва по късно.
    .
    Има няколко възможности ,но допускам,че при загряване има по ниско налягане на горивото. За да не се гадае и стреля на посоки, вижте да се направи диагностика. С повечето диагностики може да се види причината.

    Коментар


    • kameno karp
      kameno karp коментира
      Редактиране на коментар
      И при мен беше така. Но след първото палене може след 100 м да я изгася и после да не запали, може да мина 200 км и да я гася 20 пъти и всеки път да пали. Абсолютно произволно се появяваше проблема.
      Не е задължително и при колегата проблема да е в ключа, ама до тук съвпаденията са на 100 %.

  • #4
    При този Jeep,когато има проблем с ключа, светва оранжева лампа на таблото със задраскан ключ. Ако, тази лампа не свети, проблема не е в имобилайзера със сигурност.
    П.П. Само читава диагностика може да покаже проблема. Но, не само четене и чистене на грешки, а и гледане на действителни стойности, защото често при този модел, при не запалване от ниско налягане в рейла, не записва грешки. Записва ги само когато изгасне в движение.
    Последно редактирано от atanas_93; 30-08-22, 08:52.
    Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
    SSang Yong Kyron 2.0xdi
    Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

    Коментар


    • #5
      Първоначално публикуван от ЛюбомирТодоров Преглед на мнение
      ЗДРАВЕЙТЕ
      Купих си Джип Гранд чероки 2.7 2003 година.Дизел с двигател на Мерцедес.
      Проблемите се явяват един след друг.
      А в същнос последния Е ....от време на време...отказва да запали.И понеже се случва далече от вкъщи......започвам да пробвам да запали ....на около 15 - 20 завъртане пали и няма проблем...джипа си върви.При първоначално палене няма проблем , това се случва по късно.
      Моля за съдействие.
      Идентичен с твоя проблем,оказа се стартера.
      При студен старт палеше винаги,загрее ли двигателя само викаше цък,когато завъртиш ключа.След няколко "цъкания"запалваше.
      Та както казах, при мене се оказа стартер.

      Коментар


      • kameno karp
        kameno karp коментира
        Редактиране на коментар
        И какво точно му беше на стартера? Питам, защото преди години купих редукторен стартер на Нивата. С полу умрял акумулатор, дето другия не можеше да завърти, тоя въртеше като луд. Въртеше, ама като се позагрееше от двигатела и спираше. Това чисто нов стартер. Носих го в Сливен в завода(от там го купих) смениха му нещо, ама същата работа. Сега си стои в кашона.

    • #6
      Първоначално публикуван от Здравко1982 Преглед на мнение

      Идентичен с твоя проблем,оказа се стартера.
      При студен старт палеше винаги,загрее ли двигателя само викаше цък,когато завъртиш ключа.След няколко "цъкания"запалваше.
      Та както казах, при мене се оказа стартер.
      Стартера си върти боз проблем.По таблото не свети нищо.И както писа колегата по горе,,веднъж пали...друг път неще и при топъл и при студен двигател.

      Коментар


      • gy6ter
        gy6ter коментира
        Редактиране на коментар
        На опел зафира го правеше същия проблем и се оказа стартер.Всички лагери бяха разбити и несиметрично износени .

      • trapper
        trapper коментира
        Редактиране на коментар
        ако ключът има батерия - сложи нова

    • #7
      Ако проблема е горивен , много вероятно да е в регулатор на налягането , при повишена температура да не затваря.
      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

      Коментар


      • #8
        Колата има ли газ?
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #9
          Първоначално публикуван от ЛюбомирТодоров Преглед на мнение
          ЗДРАВЕЙТЕ
          Купих си Джип Гранд чероки 2.7 2003 година.Дизел с двигател на Мерцедес......
          Дизел е. Не, че не може да има газ, ма в случая едва ли.
          Вижте налягането на рейла в момент на въртене на стартера, когато не пали. Ще каже много.
          Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
          SSang Yong Kyron 2.0xdi
          Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

          Коментар


          • #10
            Оказа се, че не е антената. Нещо друго ремонтираха по ключа и проблемите са вече в миналото.
            Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

            Коментар


            • #11
              Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
              Дизел е. Не, че не може да има газ, ма в случая едва ли.
              Вижте налягането на рейла в момент на въртене на стартера, когато не пали. Ще каже много.
              Не разбрах какво налягане трябва да гледам.....

              Коментар


              • petkov_bb
                petkov_bb коментира
                Редактиране на коментар
                Колега,
                подсказах същото .
                - Правилното решение е да гледат ,тези който се занимават с диагностика - това за Тях е елементарно. (Имат техника,знания и опит)

              • atanas_93
                atanas_93 коментира
                Редактиране на коментар
                Закарайте колата на човек, който знае какво прави. Щом не е ясно какво налягане да се гледа, най-вероятно. няма и с какво да се гледа. От клавиатурата повече не може да се направи. Трябва читава диагностика. Понякога колите казват страшно много, само да има кой да ги разбира отсреща.

              • ЛюбомирТодоров
                ЛюбомирТодоров коментира
                Редактиране на коментар
                Така и ще направя.И все пак Благодаря на всички за отделеното време.

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X