Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дойде му времето

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Ще го пусна, когато направя черокито перфектно.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      Станьоо...Сигурно е от жегата това ти хрумване, ако не- лошо ! Не се занимавай с тези нужници, ще съжаляваш. От толкова време си тук, чел си. Най-малкото- покарай някой и прецени- клатене, теснотия, но това е най- малкото, видимо на пръв поглед, останалото се вижда и усеща по-късно, осезаемо финансово и нервоубийствено !
      0899 шест5313нула
      За всекиго по нещо

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
        Станьоо...Сигурно е от жегата това ти хрумване, ако не- лошо ! Не се занимавай с тези нужници, ще съжаляваш. От толкова време си тук, чел си. Най-малкото- покарай някой и прецени- клатене, теснотия, но това е най- малкото, видимо на пръв поглед, останалото се вижда и усеща по-късно, осезаемо финансово и нервоубийствено !
        После пак ще има: Jeep ?! Ау-у-у-у-у ?! Това не са коли !!!1!!!!1!!!!
        Само ньемску ил`японску, бацье !
        Без, разбира се, да се признава основната причина за големия рев - немския (Мьеееерцидьес, бацье!) двигател и немската кОтия (щото и тя от мРе-е-е-е-ецедес, баце).
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

          После пак ще има: Jeep ?! Ау-у-у-у-у ?! Това не са коли !!!1!!!!1!!!!
          Само ньемску ил`японску, бацье !
          Без, разбира се, да се признава основната причина за големия рев - немския (Мьеееерцидьес, бацье!) двигател и немската кОтия (щото и тя от мРе-е-е-е-ецедес, баце).
          Да, така е...Неамериканския JEEP е още по-голям провал.
          0899 шест5313нула
          За всекиго по нещо

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
            ... Не се занимавай с тези нужници, ще съжаляваш. От толкова време си тук, чел си. Най-малкото- покарай някой и прецени- клатене, теснотия, но това е най- малкото, видимо на пръв поглед, останалото се вижда и усеща по-късно, осезаемо финансово и нервоубийствено !
            Хиперболизираш. И то доста. Че Jeep си имат проблеми - имат си. Ама чак такава драма да са - не са. В същото време няма по-евтин вариант да вземеш джип с голям двигател и много екстри.

            Моят "нужник" го карах 11 години. Клатене не ми е било проблем, а теснотия ... Каква теснотия на седалка, която е като просторен фотьойл за големи американски задници?!? По-широко ми беше в Галопер-а, ама на него форумни разбирачи му се мръщят и мрънкат нещо за ким чи ...


            Че имах проблеми - имах. Една част от тях си е свързана с цепенето на стотинката при производствените разходи, но по-голямата беше резултат по-скоро от възрастта на автомобила и историята му, включваща солидна доза автоджамбазки номера.

            Продадох го единствено поради причина, че го налази ръждата. Иначе началството не даваше и дума да се издума за махане ...

            П.П. Между другото, високото комби с "малкия" 4-л двигател със свален преден кардан, само на задно и с шосейни гуми, ми е издрапвало на стръмен баир, за който на "бойната машина" щеше да се наложи да включвам не само 4х4, но и бавни, за да не запали съединителя ...


            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
              ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
              Редактиране на коментар
              В Галопера ти е било широко ?!?!?!?!
              Баси, не съм толкоз дебел , ама ми е теснотия там.

            • Чавдар (V93)
              Чавдар (V93) коментира
              Редактиране на коментар
              Ако ти е било тясно в този хамбар ...

              Че едно от нещата, които ми липсваха от Галопера, беше просторното купе, в което при свалени седалки се побираше доста багаж. Примерно - 3-4 бр гуми 33ки + резервни части, тулбокс и личен багаж за седмица състезание.

              А за тясно ... В Патрула бях заврян между широкия тунел и вратата, в която лявата ръка винаги опираше.

              Да не говорим за "Марката на кралицата". Краткото ми качване на шофьорската седалка в Дифендър само дето не ме докара до клаустрофобия.

            • sonda
              sonda коментира
              Редактиране на коментар
              На мен ми беше тясно, по-скоро ниско, но съм и височък, Станьо е по-нисък, ама е шкембелия и той като мен...Абе да се качи и покара, така ще прецени. Иначе с това - "Че имах проблеми - имах. Една част от тях си е свързана с цепенето на стотинката при производствените разходи, но по-голямата беше резултат по-скоро от възрастта на автомобила и историята му, включваща солидна доза автоджамбазки номера." , съм съгласен напълно, но още повече в настоящия момент, при тотална липса на внос и избор, "автоджамбаските номера" са повсеместни. И да- в Патрул Y60 също е много тясно, поради огромния тунел, но в Y61 е доста широко и удобно във всяко направление. За Дефендъра се знае, че половината трябва да си навън . И друго...Твоят бивш 4.0 няма общо с машината, за която се пита.

          • #21
            Айде бе, чакам да надраскам на капака против уруки и зли очи "Бъди позитивен" на английски и само първите букви ........
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • #22
              Както винаги много се плюе по дизеловите JEEP-ки, за което до голяма степен допринесоха VM-те. Относно философите за мотора на Мерцедес 320CDI искам да кажа че съм имал 4мерцедеса с тоя мотор и съм ги карал до 400 000км. от под 200 000 и мога да заявя че е мотора е супер, естествено има няколко болежки :
              1.Не понася на "селяни" които не слагат хубава нафта, не слагат добавка, не обслужват навреме с правилните флуиди.
              2.Има проблем с гумените уплътнения на Масления охладител - който отново те си спестяват сменя се и Масления охладител винаги. - ремонта е под 1000лв.
              3.Моторче вихрови клапи. На всички мерцедеси досега за 400+ пробег са били в перфектно здраве защото съм ги проверявал.
              4.Променлива геометрия и Турбо - пак не е болка за умиране.
              5.Маркуч на турбото - има ги еквиваленти има и маркучи за високо налягане които са без пари.
              Всичко това е лесно и сравнително не скъпо за ремонт и мотора си кара милион.
              Много е важно колата да е поддържана от човек със финанси и желание за поддръжка иначе и 5.7Хемито и 4.7.та ще неспасяемо мъртва...
              Относно 5G троника - тази кутия държи 55AMG невероятна кутия една от най-здравите и качествените за времето си и не само ! Естествено като бай Джакоммо не и е сменил маслото никога и ти я вземеш на 780 000км. ще ревеш няма какво да стане, но Американката ще е умряла много преди нея. Американската кутия е допотопна не случайно после идва ZF щото иначе е пълна скръб...

              Всичко зависи от екземпляра - И дизела може да е супер само че трудно се намира гледан на тези години, защото излиза скъпо.
              А относно качества 320CDI само със софтуерна намеса става невероятно различен, а ако инвестираш някой лев става изтребител което е безмислено за джип, но може.
              Разхода без бутилка в багажника си е повече от приличен под 10 извън града.

              Послепис за "Мьеееерцидьес" няма хеми тик на 100 000км., кара милиони докато хИмито си му отворил мотора 6 пъти за тези километри.
              Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
              Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

              Коментар


              • дядо владо
                дядо владо коментира
                Редактиране на коментар
                320CDI туй че е здрав - добре, ама на джип е 270🙄 .......

              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Нв на последно място, кОтията на дизелите, поне върху WK1, не е виждам с какво е по-добра от 545rfe. Ако знаеш конкретики, моля сподели, ама по една случайност докато борехме моята, деди бореше и една дизелова, та свалях ръководство исе позагледах.

                Даже бих казал че си има недостатъци. 545rfe, има чисто механични режими, с които да се домъкнеш до вкъщи, даже ако тотално и измъкеш буксата с жиците, тоест при пълна липса на управление и само едно жило към селектора. При NAG1 си паметник.

                ПП: И конкретната е 580Nm. 545RFE e пак около това. 68RFE е модификация за повече.
                Последно редактирано от sparkybg; 05-09-22, 21:14.

            • #23
              Дядо Владо на WJ- 270CDI, на WK- 320 CDI.
              Спарки на 5.7 има 500Nm. което кОтията от мексико трябва да издаяни и то при 4000 rpm.
              55АМГ - е 700Nm. като това далеч не е максимума.. и то още от 2650 обор.
              Имал съм и двете модификации, и 3.0CRD и 4.7 H.О 2005г. един от последните слезли от линията WJ Overland и на Командер 4.7.L Хубави са всички, на дизела ми липсва единствено звука ама пък Газовото не ми липсва изобщо..
              Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
              Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

              Коментар


              • #24
                И двете издържат каквото издържат, ама не разбрах кое в тая кОтия е драстично по-добро. Кое и е по-зле ти казах - късаш някоя жица и си паметник. Гледах на живо при Деди такъв паметник. От мексиканските за където трябва повече има 68rfe.

                От всичките изброени, най-мощното е било 260 коня. EZD (моя) е 360. Ще да има разлика повече от газовото, каквото аз нямам.

                Не ме разбирай погрешно - и аз бих предпочел поне функционално 8 степенния ZF, който слагат след 2014та. Просто точно между тия двете никак не намирам причина да предпочета някоя. 545rfe категорично не е трошлива кОтия и нормално се ребилдва на около 300000км, ако е тормозена с теглене или тежка експлоатация. Дори моята беше зверски изпечена, но нямаше абсолютно никакви механични поражения.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #25
                  Спарки - NAG1 в движение като се скапе електриката остава на същата предавка, доката не я загасиш. После имаш задна и втора "хидравлична" та да се добереш до сервиза. И тя си има жило. На тая дето е паметник, няма да е само електрически проблема.

                  Между другото, издържа безпроблемно и на повече от 1000 Nm при дванайстаците както и на як бой при Г класите.


                  Иначе спора е безмислен. И двете кутии са здрави, комфортни, безпроблемни. Имат коренно различно управление, но крайния резолтат е добър и при двете.
                  Най ме е страх от хора без мечти...

                  Коментар


                  • дядо владо
                    дядо владо коментира
                    Редактиране на коментар
                    Това с жилото не го разбах 🙄

                • #26

                  Съгласен съм, абсолютно доказани са и двете кутии - Мерцедесовата е доказана при много по-мощни агрегати от 3.0CRD и 5.7Hemi поста ми е насочен към това да се казва истината относно двете, защото ако някой чете форума ще си помисли че дизеловата не става за нищо и едва ли не едвам държи на смешната 3-ка дизел което не е вярно. Същото е и за дизеловия мотор, който го плюят яко пък масово са милионници върнати на 178 300км. при Горублянките....
                  Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                  Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                  Коментар


                  • #27
                    За жилото: "даже ако тотално и измъкеш буксата с жиците, тоест при пълна липса на управление и само едно жило към селектора. При NAG1 си паметник."

                    Та - понеже както при 545, за разлика от други кутии си има и жило, ако механично е ОК, бавно, бавно се дотътряш до сервиза. Не си паметник.
                    Най ме е страх от хора без мечти...

                    Коментар


                    • дядо владо
                      дядо владо коментира
                      Редактиране на коментар
                      Ъъъм нещо не съм видял жило по скоростите на 2.7 освен към раздатката 🙄

                    • sparkybg
                      sparkybg коментира
                      Редактиране на коментар
                      Има, Деди. Сега гледах сервизно.

                    • дядо владо
                      дядо владо коментира
                      Редактиране на коментар
                      Обещавам следващия 2.7 ЦРД да го опипам от всякъде

                  • #28
                    Ясно. Бях останал с впечатление че е без и всичко е жици. Моя грешка значи.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #29
                      Applications:
                      • 1996–1999: Mercedes-Benz W140
                      • 2000–2005: Mercedes-Benz W220
                      • 2006–2013: Mercedes-Benz W221 (V12)
                      • 1997–2002: Mercedes-Benz W210
                      • 2003–2009: Mercedes-Benz W211
                      • 1997–2000: Mercedes-Benz W202
                      • 2000–2004: Mercedes-Benz W203
                      • 1998–2005: Mercedes-Benz W163
                      • 1998–2005: Mercedes-Benz R170
                      • 1996–2002: Mercedes-Benz R129
                      • 2001–2011: Mercedes-Benz R230 (V12)
                      • 1998–2002: Mercedes-Benz W208
                      • 2003–2005: Mercedes-Benz W209
                      • 2000–2006: Mercedes-Benz C215 (V12)
                      • 2007–2014: Mercedes-Benz C216 (V12)
                      • 1996–2013: Mercedes-Benz W463
                      • 2005–2009: Mercedes-Benz SLR McLaren
                      • 2002–2012: Jeep Grand Cherokee (2002–2004 WG Diesel, 2005–2010 WK V6)
                      • 2006–2010: Jeep Commander XK (3.7) XH (3.0 Diesel)
                      • 2011–2012: Dodge Durango (V6)
                      • 2005–2014: Chrysler 300 (AWD, 300C, SRT
                      • 2005–2008: Dodge Magnum (AWD, RT, SRT
                      • 2009–2014: Dodge Challenger
                      • 2006–2014: Dodge Charger (AWD, RT, SRT (2006 3.5L V6 HO)
                      • 2007–2011: Dodge Nitro ( 4.0L)
                      • 2012–present: Jeep Wrangler[10]
                      • 2002–2013: Maybach 57 / 62
                      • 1998–2003: Jaguar X308
                      • 1998–2002: Jaguar XK (X100)
                      • 2004–present: SsangYong Rexton
                      • 2006–present: SsangYong Kyron
                      • 2005–present: SsangYong Rodius
                      • 2014–present: SsangYong Actyon sports
                      • 1998–2014: SsangYong Chairman H
                      • 1998–2005: Porsche 911 (996 series)
                      • 2004–2008: Chrysler Crossfire, all models
                      • 2004–2010: Chrysler 300 C CRD (engine OM642 V6)
                      • 2001–2006: Freightliner Sprinter Vans (USA)
                      • 2003–2006: Dodge Sprinter Vans
                      Тук са слагали 722.5 .
                      Прави ми впечатление множеството V12 двигатели , SLR McLaren , Porshe 911 , Maybach......
                      Лично съм я имал в две возила с приличен въртящ момент и имам само добри впечатления . Беше определяща при избора ми на Бенцове .
                      Последно редактирано от didooo; 10-09-22, 12:28.
                      TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                      Коментар


                      • Dilyan Zagorchev
                        Dilyan Zagorchev коментира
                        Редактиране на коментар
                        Има един пропуск(не твой) на Гранд WK 6.1 СРТ също се монтира.

                    • #30
                      2.7 WJ кОтията е W5J400. На рисунки изглежда същата, ама дали има разлики, не знам.

                      ПП: Няма разлика.

                      ППП: Интересното е че тая кутия има 2 задни скорости. Бавната задна се ползва при нормално ползване, бързата задна се ползва в режим 4low и е 2 пъти по-бърза от нормалната.
                      Последно редактирано от sparkybg; 10-09-22, 22:42.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X