Тия дни като остане време ще ходя да погледна те тоя https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...8&slink=p2ki17 . Освен общото състояние какво да гледам по специално на модела ? Дюзите са ясни . Поне за сега твърдо си държа на 2.7 CRD .
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Дойде му времето
Свий
X
-
Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнениеОсвен общото състояние какво да гледам по специално на модела ?.
Аз също предпочитам дизела,но при условие че тея почват от 4 литра бензин и вървят нагоре....е грешка да е дизел.
п.п Не визирам цената на нафтата в момента.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
- 1 like
-
Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнениеТия дни като остане време ще ходя да погледна те тоя https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...8&slink=p2ki17 . Освен общото състояние какво да гледам по специално на модела ? Дюзите са ясни . Поне за сега твърдо си държа на 2.7 CRD .
Не, че те имам за по-малко упорит, но много внимавай преди покупката, много... Дюзите освен, че ще се позапънеш да извадиш 5-ата. че е малко на терсене местО, друго няма какво да им се мисли, но има един тон електрически и не само болежки по тая кола, които не са за пренебрегване, ама никак. И като БИВШ собственик на 2 от същата марка с дизелови сърца мога да кажа смело - НЕ! Или американец по американски му (поне части има, макар и отвъд океана) или нещо японско. Колкото и да го мъдриш, тия европейки са си сбирщайн и често се удря на камък с чарколяците и почва едно прехвърляне ту в мерцедес групата, ту в американската и за теб остава дървото...
Успех
п.п. на фона на автомобилния пазар в момента, цената ми се види твърде оптимистична, за читаво возило... Дано греша.
- 1 like
Коментар
-
На Спарки темета и да я е чел, общото между WJ 2.7 и WK 4.7 е само хидравличния вентилатор на мотора и надписите Jeep. Ни мостове, ни раздатка, ни скорости, ни електроника имат нещо общо.
После, каръщината на Спарки с кутията (грешка при сглобяването, калпава маслена помпа на кутията, дефектен соленоиден блок) никак не е задължителна.
Но американец+дизел и според мен не е особено привлекателна комбинация.
-
Тя е привлекателна, ама много зоб папат-5.9/6.0/6.7/7.3,но откъм засилка са голяма благодат, на 7.3 сменяш САМО дюзите и си 100 коня напред.
-
Май на тия по климатик/климатроник имаше нещо калпаво измислено.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
- 1 like
Коментар
-
Станьо, задължително на огледа или с Дядо Влади или при него или при Еди!
Модела е сполучлив, добър, страдат от дюзи като всички дизели.
Стандартните за дизел проверки + обстойно автоматика и раздатката, карданите, каретата, дифовете, другото са дреболии.
Виж за корозия около предното стъкло, резервоара между купето, структурни манипулации ако е имало гнилочи, има ли бягай.Бъдете живи и здрави!
- 1 like
Коментар
-
- 5 likes
Коментар
-
Станьо, баш пък ти знаеш, че асемблито е едната страна на палачинката. По-гадната страна, е целия замисъл на туЙ нЯщо с баш тоА мАтор и на тия години... Ако пък наистина ти е скучно и нямаш ни един проблем за решаване в завода мисля, че добре си се ориентирал
-
Никой не ти говори за такива проблеми. Генерално инженерните решения нямат нищо общо с други марки. Често са си откровено според мен гламави - например няма пробка за маслото на скоростите, няма пробка за източване на маслото от дифовете (поне на моя), пробката за наливането е тип "коркова тапа", често нещата са така нарити, че ремонтопригодността никаква я няма, и за да смениш някое болтче трябва да разглобиш половината кола.
-
4.0 според мен е твърде скромен като характеристики и твърде НЕскромен като харч за тия характеристики, върху това купе.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
- 1 like
Коментар
-
4.0 в ниските е супер ако е в комбинация с автоматик и съответните предавателни числа.
4.0 на офроуд харчи в пари два пъти по-малко от всеки дизел, а върви повече
-
2.7 също е в комбинация с автоматик и предавателни числа.
Бензинов двигател на офроуд или градско (пък и извън) дето да харчи по-малко от дизел още никой не е направил. Не включвам слагането на газ в уравнението. Говорим за дизел vs бензин, не за дизел vs газ.
-
Недей изключва газта хич, аз имам няколко хиляди КМ офроуд с 4л на газ и разхода и мошноста винаги са били уникални. Разхода в пари е бил около двойно по-добре в моя полза спрямо дизелите.
-
Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнениеМай на тия по климатик/климатроник имаше нещо калпаво измислено.
- 1 like
Коментар
-
На всичките джипове поне от WJ насам клапите са недоклатени. Аз нямам друго обяснение, освен да го правят нарочно. Проблеми имат и GC, и Liberty, и още разни, няколко поколения, плътно поне до 2022г.
При WJ евтиния ремонт се състои в рязане на корпуса, смяна на клапите и лепене на корпуса. Скъпия варант е със сваляне на табло, но не знам дали тогава се реже корпус или се отваря. Деди ги може и двата. При другите ремонта обикновено е по-лек, не се сменят клапи, а само захвати, а с късмет и само преходи между клапа и моторче.
На чертожната дъска там твори някой, който с чиста съвсет бих удушил! Например при WK нефелството се състои в пестене на мат'рял за половин стотинка, но за сметка на това официалния ремонт е със смяня на целия модул на парното вътре, на стойност хилядарка в зелено.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
- 1 like
Коментар
-
"На всичките джипове поне от WJ насам клапите са недоклатени. Аз нямам друго обяснение, освен да го правят нарочно. Проблеми имат и GC, и Liberty, и още разни, няколко поколения, плътно поне до 2022г.
Всичко това, разбира се, не изключва недомислените неща в много от моделите на Jeep.Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
- 1 like
Коментар
-
Като свидетел на WJ 2.7 GRD закупен нов 2002 г до наши дни ще напиша това-онова за по-сериозните проблеми.
на втората година -45 000 км -амортисьори
не беше направил 100 000 км -"отоплител" с повишено триене,
дюзи-угасна на пътя
скоростна кутия-теч на масло
скоростна кутия-някакъв куплунг
спукана глава-заменена с испанска, смемен радиатор и всичко по охладителна система
смяна на всичко по окачване, отново амортисьори
клапи климатроник
скъсана седалка
доста често "забива" в авариен режим.
разход според първия собственик 11-12,5
според втория 9,5-10
третия не ми е споделял.
Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
- 1 like
Коментар
-
Колеги, не е сериозно от към технически аргументи да се добавят неща, които са чисто и просто проблеми на инфраструктурата и локацията...
Нима има автомобил, който харчи родна нафта и да няма проблеми с дюзите??? Аз карах на газ и независимо къде зареждах чистех филтри на всеки 7-10 дена...
Нима има автомобил, който е тежък с истинско 4х4 и с инстински мостове, който да НЕ страда от родната пътна инфраструктура??? Аз тръгнах с чисто ново окачване от Англия и след седмица две в България трябваше да правя полеви ремонти, и това не защото Сахарата е калпав джип, защото в родината пътищата са ужасни.
Бъдете реалисти, колко истински 4х4 могат да се закупят за толкова пари и колко реално ще са комфортен, модерен автомобил със сто и една екстри...Бъдете живи и здрави!
Коментар
-
Нима има автомобил, който е тежък с истинско 4х4 и с инстински мостове, който да НЕ страда от родната пътна инфраструктура...Бъзикаш ли се ? Мога да ти изброя десетина ,от поне 5 производителя .
Виж , последното изречение е тъй ,като добавиш и парите в уравнението....
-
И двете ми теранота нямат никакъв проблем с родната нафта и пътища. Хубав горивен филтър, прилични като качество части, и се ремонтира нормално на 20-30000км, и то не всичко, при положение че ги карам (едното карах) силно калпазански.
Но, не говорим за това. Говорим за технически и "дизайнерски" решения по принцип. Еми, мама му стара, за амнайсти път подхождам към нещо, дето привидно е лесно, и се оказва че трябва да разглобя половината кола.
Ето ти пример: Купих нови тръбички между скоростите и охладителя за маслото. За да ги сменя, трябва да сваля задната греда, на която се държат скоростите и да наклоня всичко назад. За да свърша това, трябва да махна и двата кардана, мотрчето на раздатката и самата раздатка, освен че и няколко ламарини. Трябва да свяла и кюнците, ама за да сваля кюнците трябва да откача ламда сондите - псувам изключително просташки, вършейки тая дейност. Самите тръбички се откачат и закачат за 5 минути, буквално.
Съответно, в момента новите тръбички си стоят в найлона, а аз мисля някакви простотии как да им резна маркучите и да наставям, защото пробелма е в 2-3см участък отпред при радиаторите, където някой по абсолютно неизвестни причини решил да сложи скобичка между двете, чиято единстване "полезност" е да задържа гняс, и там ръждясало и загнило.Последно редактирано от sparkybg; 27-07-22, 11:22.
-
-
Ами аз имам Рено Лагуна. Преди 12 години му сложих газ. Пиши ги 120 хил км. До ден днешен не съм сменял филтър на газта. Газовата е обикновена. На предното Рено филтъра го смених на 10-тата година. Даже не знаех че има такъв.
На Кията (с ГИ) ги смених на третата година. След 2-3 месеца пак, но беше от едно зареждане на кофти газстанция.
П.П. Спарки, ти след като се влюби така силно в Черокито, няма ли да пуснеш Тераното на пазара. Така и така го направи перфектно, поне sec.1 да удари джакпота...Nissan Terrano 2,7 TDI
- 2 likes
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар