Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дойде му времето

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Дойде му времето

    Тия дни като остане време ще ходя да погледна те тоя https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...8&slink=p2ki17 . Освен общото състояние какво да гледам по специално на модела ? Дюзите са ясни . Поне за сега твърдо си държа на 2.7 CRD .
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

  • #2
    Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
    Освен общото състояние какво да гледам по специално на модела ?.
    Мотора....бензинов.
    Аз също предпочитам дизела,но при условие че тея почват от 4 литра бензин и вървят нагоре....е грешка да е дизел.

    п.п Не визирам цената на нафтата в момента.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
      Тия дни като остане време ще ходя да погледна те тоя https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...8&slink=p2ki17 . Освен общото състояние какво да гледам по специално на модела ? Дюзите са ясни . Поне за сега твърдо си държа на 2.7 CRD .
      Ъъъ.. да попитам за протокола, ти темата на Спарки чел ли си я
      Не, че те имам за по-малко упорит, но много внимавай преди покупката, много... Дюзите освен, че ще се позапънеш да извадиш 5-ата. че е малко на терсене местО, друго няма какво да им се мисли, но има един тон електрически и не само болежки по тая кола, които не са за пренебрегване, ама никак. И като БИВШ собственик на 2 от същата марка с дизелови сърца мога да кажа смело - НЕ! Или американец по американски му (поне части има, макар и отвъд океана) или нещо японско. Колкото и да го мъдриш, тия европейки са си сбирщайн и често се удря на камък с чарколяците и почва едно прехвърляне ту в мерцедес групата, ту в американската и за теб остава дървото...



      Успех

      п.п. на фона на автомобилния пазар в момента, цената ми се види твърде оптимистична, за читаво возило... Дано греша.

      Коментар


      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        На Спарки темета и да я е чел, общото между WJ 2.7 и WK 4.7 е само хидравличния вентилатор на мотора и надписите Jeep. Ни мостове, ни раздатка, ни скорости, ни електроника имат нещо общо.

        После, каръщината на Спарки с кутията (грешка при сглобяването, калпава маслена помпа на кутията, дефектен соленоиден блок) никак не е задължителна.

        Но американец+дизел и според мен не е особено привлекателна комбинация.

      • Dilyan Zagorchev
        Dilyan Zagorchev коментира
        Редактиране на коментар
        Тя е привлекателна, ама много зоб папат-5.9/6.0/6.7/7.3,но откъм засилка са голяма благодат, на 7.3 сменяш САМО дюзите и си 100 коня напред.

    • #4
      Май на тия по климатик/климатроник имаше нещо калпаво измислено.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #5
        Станьо, задължително на огледа или с Дядо Влади или при него или при Еди!

        Модела е сполучлив, добър, страдат от дюзи като всички дизели.

        Стандартните за дизел проверки + обстойно автоматика и раздатката, карданите, каретата, дифовете, другото са дреболии.

        Виж за корозия около предното стъкло, резервоара между купето, структурни манипулации ако е имало гнилочи, има ли бягай.
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • #6
          Немала си баба белица, вземала си баба козиц... американска дизелова колица.

          Коментар


          • I.Stoyanov
            I.Stoyanov коментира
            Редактиране на коментар
            Станьо, баш пък ти знаеш, че асемблито е едната страна на палачинката. По-гадната страна, е целия замисъл на туЙ нЯщо с баш тоА мАтор и на тия години... Ако пък наистина ти е скучно и нямаш ни един проблем за решаване в завода мисля, че добре си се ориентирал

          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            Проблемите на модела са най вече с 3.1 VM мотора .

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Никой не ти говори за такива проблеми. Генерално инженерните решения нямат нищо общо с други марки. Често са си откровено според мен гламави - например няма пробка за маслото на скоростите, няма пробка за източване на маслото от дифовете (поне на моя), пробката за наливането е тип "коркова тапа", често нещата са така нарити, че ремонтопригодността никаква я няма, и за да смениш някое болтче трябва да разглобиш половината кола.

        • #7
          то мерак с пари се гаси, но поне няма да скучаеш в обозримото бъдеще
          ________________________________________________
          Subaru OUTBACK 2,5
          Hyundai TUCSON 2.0

          Коментар


          • #8
            Баси, за тия пари в групата във фейса има 1-2 ZJ с 5.2, тук там с 4.0
            "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
            Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

            Коментар


            • Ясен
              Ясен коментира
              Редактиране на коментар
              ... ама не вървят със служебна нафта.

            • sek.1
              sek.1 коментира
              Редактиране на коментар
              Тая ера отдавна приключи . Вече не останаха и приятели с камиони от които можеш да източиш .
              Последно редактирано от sek.1; 27-07-22, 06:37.

          • #9
            4.0 според мен е твърде скромен като характеристики и твърде НЕскромен като харч за тия характеристики, върху това купе.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • BatGeorgeone
              BatGeorgeone коментира
              Редактиране на коментар
              4.0 в ниските е супер ако е в комбинация с автоматик и съответните предавателни числа.

              4.0 на офроуд харчи в пари два пъти по-малко от всеки дизел, а върви повече

            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              2.7 също е в комбинация с автоматик и предавателни числа.

              Бензинов двигател на офроуд или градско (пък и извън) дето да харчи по-малко от дизел още никой не е направил. Не включвам слагането на газ в уравнението. Говорим за дизел vs бензин, не за дизел vs газ.

            • BatGeorgeone
              BatGeorgeone коментира
              Редактиране на коментар
              Недей изключва газта хич, аз имам няколко хиляди КМ офроуд с 4л на газ и разхода и мошноста винаги са били уникални. Разхода в пари е бил около двойно по-добре в моя полза спрямо дизелите.

          • #10
            Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
            Май на тия по климатик/климатроник имаше нещо калпаво измислено.
            Дедо Владо с "меката китка" (както той се изразява) е голям факир на клапите на WJ. Ама 1 ден си заминава.

            Коментар


            • #11
              На всичките джипове поне от WJ насам клапите са недоклатени. Аз нямам друго обяснение, освен да го правят нарочно. Проблеми имат и GC, и Liberty, и още разни, няколко поколения, плътно поне до 2022г.

              При WJ евтиния ремонт се състои в рязане на корпуса, смяна на клапите и лепене на корпуса. Скъпия варант е със сваляне на табло, но не знам дали тогава се реже корпус или се отваря. Деди ги може и двата. При другите ремонта обикновено е по-лек, не се сменят клапи, а само захвати, а с късмет и само преходи между клапа и моторче.

              На чертожната дъска там твори някой, който с чиста съвсет бих удушил! Например при WK нефелството се състои в пестене на мат'рял за половин стотинка, но за сметка на това официалния ремонт е със смяня на целия модул на парното вътре, на стойност хилядарка в зелено.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • sek.1
                sek.1 коментира
                Редактиране на коментар
                Не са само джиповете . От клапи страдат от нови високия клас на Ситроен С 5 и С6 и съответните модели на Пежо . Това е поне за тези които аз знам а със сигурност има и други .

            • #12
              "
              На всичките джипове поне от WJ насам клапите са недоклатени. Аз нямам друго обяснение, освен да го правят нарочно. Проблеми имат и GC, и Liberty, и още разни, няколко поколения, плътно поне до 2022г.
              На Liberty KJ клапите се управляват с вакум, а не с електромоторчета. Там проблемите са много по-рядко, за разлика от тези с електрoзадвижване. За 18 години от производството му, от които 15 е при мен, проблеми с управлението на климатконтрола не съм имал. Ако не броим едно реле за включване на електромагнитния съединител на копресора, което беше с нагорели контакти и не винаги включваше успешно компресора.
              Всичко това, разбира се, не изключва недомислените неща в много от моделите на Jeep.
              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
              First impression is not always true. Get inspired.
              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
              Reading is sooo boring, unlike writing!

              Коментар


              • #13
                Като свидетел на WJ 2.7 GRD закупен нов 2002 г до наши дни ще напиша това-онова за по-сериозните проблеми.

                на втората година -45 000 км -амортисьори

                не беше направил 100 000 км -"отоплител" с повишено триене,

                дюзи-угасна на пътя

                скоростна кутия-теч на масло

                скоростна кутия-някакъв куплунг

                спукана глава-заменена с испанска, смемен радиатор и всичко по охладителна система

                смяна на всичко по окачване, отново амортисьори

                клапи климатроник

                скъсана седалка

                доста често "забива" в авариен режим.

                разход според първия собственик 11-12,5

                според втория 9,5-10

                третия не ми е споделял.
                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                Коментар


                • #14
                  Колеги, не е сериозно от към технически аргументи да се добавят неща, които са чисто и просто проблеми на инфраструктурата и локацията...

                  Нима има автомобил, който харчи родна нафта и да няма проблеми с дюзите??? Аз карах на газ и независимо къде зареждах чистех филтри на всеки 7-10 дена...

                  Нима има автомобил, който е тежък с истинско 4х4 и с инстински мостове, който да НЕ страда от родната пътна инфраструктура??? Аз тръгнах с чисто ново окачване от Англия и след седмица две в България трябваше да правя полеви ремонти, и това не защото Сахарата е калпав джип, защото в родината пътищата са ужасни.

                  Бъдете реалисти, колко истински 4х4 могат да се закупят за толкова пари и колко реално ще са комфортен, модерен автомобил със сто и една екстри...
                  Бъдете живи и здрави!

                  Коментар


                  • didooo
                    didooo коментира
                    Редактиране на коментар
                    Нима има автомобил, който е тежък с истинско 4х4 и с инстински мостове, който да НЕ страда от родната пътна инфраструктура...Бъзикаш ли се ? Мога да ти изброя десетина ,от поне 5 производителя .
                    Виж , последното изречение е тъй ,като добавиш и парите в уравнението....

                  • sparkybg
                    sparkybg коментира
                    Редактиране на коментар
                    И двете ми теранота нямат никакъв проблем с родната нафта и пътища. Хубав горивен филтър, прилични като качество части, и се ремонтира нормално на 20-30000км, и то не всичко, при положение че ги карам (едното карах) силно калпазански.

                    Но, не говорим за това. Говорим за технически и "дизайнерски" решения по принцип. Еми, мама му стара, за амнайсти път подхождам към нещо, дето привидно е лесно, и се оказва че трябва да разглобя половината кола.

                    Ето ти пример: Купих нови тръбички между скоростите и охладителя за маслото. За да ги сменя, трябва да сваля задната греда, на която се държат скоростите и да наклоня всичко назад. За да свърша това, трябва да махна и двата кардана, мотрчето на раздатката и самата раздатка, освен че и няколко ламарини. Трябва да свяла и кюнците, ама за да сваля кюнците трябва да откача ламда сондите - псувам изключително просташки, вършейки тая дейност. Самите тръбички се откачат и закачат за 5 минути, буквално.

                    Съответно, в момента новите тръбички си стоят в найлона, а аз мисля някакви простотии как да им резна маркучите и да наставям, защото пробелма е в 2-3см участък отпред при радиаторите, където някой по абсолютно неизвестни причини решил да сложи скобичка между двете, чиято единстване "полезност" е да задържа гняс, и там ръждясало и загнило.
                    Последно редактирано от sparkybg; 27-07-22, 11:22.

                • #15
                  Ами аз имам Рено Лагуна. Преди 12 години му сложих газ. Пиши ги 120 хил км. До ден днешен не съм сменял филтър на газта. Газовата е обикновена. На предното Рено филтъра го смених на 10-тата година. Даже не знаех че има такъв.

                  На Кията (с ГИ) ги смених на третата година. След 2-3 месеца пак, но беше от едно зареждане на кофти газстанция.

                  П.П. Спарки, ти след като се влюби така силно в Черокито, няма ли да пуснеш Тераното на пазара. Така и така го направи перфектно, поне sec.1 да удари джакпота...
                  Nissan Terrano 2,7 TDI

                  Коментар


                  • Bogoljub Gagic
                    Bogoljub Gagic коментира
                    Редактиране на коментар
                    Филтър на газов инжекцион BRC с "труда" по смяната му е 15 лв. в минаващ за скъп газ-сервиз. На пазара сигурно са по 5 лв. бройката, при мен са два (единият се сменял на 10 000 км., другият на 20 хил.) виждат се, достъпни са и ако съм за тази икономия, мога да ги сменям и сам.

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X