Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Два много дразнещи проблеми с WJ 2.7crd

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Два много дразнещи проблеми с WJ 2.7crd

    Проблемите са:
    1.При първо палене т.е. не загряла на P е ОК , но включа ли R или D започва едно прекъсване все едно работи на 2-3-4 цилиндъра , оборотите падат и се нормализират и излизат на интервали кълба черен дим, след което карам към 4-5км и паркирам на задна на работата с около 1-2км/ч съответно постоянно коригирам със спирачката и се почва пак , прекъсване и облаци черен дим на интервали , все едно ще изгасна всеки момент . При движение никакво пушене и проблеми с ускорение и вървеж , на R никакво играене в оборотите , никакви ненормални стойности на дюзите и никакви грешки в двигател и кутия . Свързвам проблема с използването на спирачката , дали има някаква взаимовръзка ? Някой вакум или нещо от тоя род ?

    2.Другите не толко проблеми са , че първо: от D на 4 лоста ходи много лесно , примерно пресегна се за запалката , докосна го неволно и вече е на 4 и второто : от D като ги редя към 1 на 4,3,2 лоста влиза идеално , но на 1 запецва и трябва да приложа сила , чува се нетипично щракане все едно нещо не е както трябва и влиза , след това качвам до 2 , връщам пак на 1 , никакви проблеми , но кача ли до 3 примерно после пак не влиза гладко на 1 . Дале пък някъде някоя щангичка не е изкривена , знам ли .

    Оф помагайте , че се побърках , перфекционист съм и гледам винаги всичко по колите ми да е ок .

  • #2
    Ако си перфекционист - смени марката> Там никога нищо не е перфектно или е перфектно за кратко.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #3
      Мерси за съвета ама кво да взема на преден и заден мост с 3 блокажа, пък и да си движа на 4х4 със 140 тепърва да разхлабвам хъбове не мисля ... предпочитам да си пердаша с повдигнатото комби без шаси проектирано за футболни съпруги на което не стават гуми по-големи от 31ци

      Между другото все още хората като видят СУВ му викат Джип

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
        Проблемите са:
        1.При първо палене т.е. не загряла на P е ОК , но включа ли R или D започва едно прекъсване все едно работи на 2-3-4 цилиндъра , оборотите падат и се нормализират и излизат на интервали кълба черен дим, след което карам към 4-5км и паркирам на задна на работата с около 1-2км/ч съответно постоянно коригирам със спирачката и се почва пак , прекъсване и облаци черен дим на интервали , все едно ще изгасна всеки момент . При движение никакво пушене и проблеми с ускорение и вървеж , на R никакво играене в оборотите , никакви ненормални стойности на дюзите и никакви грешки в двигател и кутия . Свързвам проблема с използването на спирачката , дали има някаква взаимовръзка ? Някой вакум или нещо от тоя род ?

        2.Другите не толко проблеми са , че първо: от D на 4 лоста ходи много лесно , примерно пресегна се за запалката , докосна го неволно и вече е на 4 и второто : от D като ги редя към 1 на 4,3,2 лоста влиза идеално , но на 1 запецва и трябва да приложа сила , чува се нетипично щракане все едно нещо не е както трябва и влиза , след това качвам до 2 , връщам пак на 1 , никакви проблеми , но кача ли до 3 примерно после пак не влиза гладко на 1 . Дале пък някъде някоя щангичка не е изкривена , знам ли .

        Оф помагайте , че се побърках , перфекционист съм и гледам винаги всичко по колите ми да е ок .
        Като за начало вземи се разбери Дядо Владо да го прегледа, ако си перфекционист но не добър механик уреди среща с Еди Рангелов или Дядо Владо, и двамата са в София.

        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • BatGeorgeone
          BatGeorgeone коментира
          Редактиране на коментар
          По спомени от преди два месеца, Варна беше на около четири часа от София през Карнобат.... ставаш рано, сутринта си при Еди за диагностика и становище, преди обед при Дядо Владо да си каже и той диагнозата и ако не ти харесва каквото си чул и видял в София, се прибираш и си спиш у вас, или ако ти хареса какво си чул има ежедневни полети от София до Варна към 21:00 мисля бяха или спални вагони.

        • bmwww
          bmwww коментира
          Редактиране на коментар
          Това е неква сериозна ебавка , да ида от Варна до София , да си остава колата , да се върна във Варна , после да ида да си я взема и да се върна с нея до Варна , до тук само 4 стотака минимум , без ремонта ... а въпроса ми беше какво да погледна по колата ..... ех

        • ikristiqn
          ikristiqn коментира
          Редактиране на коментар
          bmwww вие колко сте ограничен... искате ли да потърсим майстор във вашия вход във Варна? Или на същия етаж?

      • #5
        Това с включването на позиция 1 мисля е нарочно така, за защита да не върнеш много бързо на 1. Мойто Мусо е с 4-степенен автомат също на Мерцедес и първа се включа само с усилие.
        '97 Musso 3.2
        ...

        Коментар


        • #6
          Някой код за грешка ако изтеглиш още по-добре, виж датчик О2, профилактика на дюзи, уплътнения, скоростната кутия кога последно е обслужвана?

          Коментар


          • #7
            Преди 15 000 км , маслото и си е ок , имам теч/сълзене от горивопроводите дето влизат в ГНП-то ама не е от това . Тоя теч/сълзене си е от половин година . Джипа си пали , върви и работи без проблеми , при използването на спирачката нещо му става . Или е свързано с това или кутията нещо , но пък си превключва супер . Съмнява ме една тръбичка ли е , вакум ли е от дясно на акумулатора стои т.е. от към двигателя . Акумулатора се пързаля по стойката и я натиска , да не нещо от нея да е . Не я знам за какво е .

            Ето това какво е
            Последно редактирано от bmwww; 08-10-21, 20:38.

            Коментар


            • #8
              Изолирай тръбата към сервото на спирачките и пробвай така.
              Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
              SSang Yong Kyron 2.0xdi
              Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

              Коментар


              • #9
                Оправих джипарата , рестартирах кутията , а с това се оправи и един друг проблем дето на Р като подам газ зацикляше на 1200 оборота . Много бих се радвал ако си помагаме , вместо да се пращаме на майстори , ама май нема да стане ... сигурно някои са на процент при Дядо Владо и Еди Рангелов , при всяка пусната тема за какъвто и да е проблем хората се пращат при тях ...

                Забравих да кажа, че и темпомата ми се оправи . Преди се самоизключваше .
                Последно редактирано от bmwww; 09-10-21, 17:11.

                Коментар


                • Двигателист
                  Двигателист коментира
                  Редактиране на коментар
                  Как рестартира кутията? И как рестарт на кутия ще спре двигателя да дими и да прекъсва? От чисто любопитство, не се заяждам.

                • bmwww
                  bmwww коментира
                  Редактиране на коментар
                  От програмата я раснах на Transmission/ Reset Adaptives , а как и защо спря да прекъсва и пуши не знам , но е факт че спря , темпомата вече не се самоизключва и на Р оборотите не зацепват на 1200 . Защо - не знам .

                  Двигателя прекъсваши и димеше само на R или D при паркиране или изкарване от гаража т.е. както и предполагах или кутията или някой вакум .
                  Последно редактирано от bmwww; 09-10-21, 19:49.

              • #10
                Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
                .... на процент при Дядо Владо....
                Истински пожелавам на Дядо Владо да го докара до там че да може да си позволи банда добре платени рекламни агенти на процент.

                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #11
                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

                  Истински пожелавам на Дядо Владо да го докара до там че да може да си позволи банда добре платени рекламни агенти на процент.
                  И аз их му го пожелал, ама пусто - нали е на практика на края на хранителната/за майсторите/ верига!!!

                  Коментар


                  • #12
                    Проблемите продължават , всичко си е същото . Гледам в WjDiag някаква графа Uphill grad . Какво ще рече това ? На равно ми показва 64%

                    Коментар


                    • #13
                      Е , Иванчо казал- и аз мога и тати може но козата си иска пръч-Нищо лично.

                      Коментар


                      • #14
                        Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
                        Проблемите продължават , всичко си е същото . Гледам в WjDiag някаква графа Uphill grad . Какво ще рече това ? На равно ми показва 64%
                        Според интернето това значи "Uphill gradient sensor" в ТСМ-а ("Transmission control module") - сваля предавка, ако муцуната на джипа е вирната и качва предавка (ако не е ограничена ръчно) ако сочи надолу. Също така отнема газ ако сочи надолу и подава повече, ако е вирнат нагоре, щото предполага че катери баир. Т.е. има датчик за наклона ехе-е-е-ей, нАука е туй, джипостроенето, ахам...
                        Какви обаче са нормалните показания, никъде не намирам. Във всеки случай 64 % наклон е ужасяващо много и звучи ненормално.
                        България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                        Коментар


                        • #15
                          Добре , значи паля колата и оборотите стоят на 750 , стрелката е перфектна , включвам R и оборотите играят , включвам D и падат и се вдигат все едно че съм тука тука да изгасна . Къде е логиката ? Мисля си , като запаля т.е на Р кутията е отделена от двигателя нали ? После на R/D ги свързвам ? Е там нещо става ........ ако е каре на кардан няма да има симптоми докато не потегля нали ? Това важи и за каре на полуоска, тампон кутия, блокирали спирачни апарати и т.н ? Е сега отивам да направя едно клипче да видите .

                          Коментар


                          • Bogoljub Gagic
                            Bogoljub Gagic коментира
                            Редактиране на коментар
                            Пробвай дали можеш да нулираш / ресетнеш показанията "Uphill grad". Хамериканците пишат нещо за "поръчван въртящ момент" от скоростната кутия и точно някаква игра на оборотите в резултат на неправилно "поръчан" такъв. Не разбирам от ДВГ, особено от дизели, но чисто "емпирично" - ако двигателят е студен, пък скоростната кутия си мисли, че ще трябва да потегли нагоре под наклон - подава повече "газ" на празни обороти (Р) и като се "съвъкупи" ("куплира") с двигателя - го дави...

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X