Здравейте колеги.
Въпросът ми е свързан с охлаждането, в конкретния случай с прегряване на Cherokee kj, 2.8, 2004г. 150к.с. При мен охлаждането се осъществява само с виско перка, което за мен е малко странно. Трябва ли да имам и електрическа? При нормално шофиране градско без климатик, температурата е нормална, с включен климатик ми прегря (стрелката в червеното и звукова сигнализация). Този петък с каравана при 27С, веднага след Люлин, на първото изкачване по магистрала Люлин, отново прегряване и така на всяко изкачване. Съответно спирам, обороти, включено отопление до охлаждане. На равни участъци, температурата е нормална. Джипа ми е от скоро, не го познавам. Сменен е ангренажен комплект, водна помпа и антифриз (беше с вода, бистра).
Въпросът ми е свързан с охлаждането, в конкретния случай с прегряване на Cherokee kj, 2.8, 2004г. 150к.с. При мен охлаждането се осъществява само с виско перка, което за мен е малко странно. Трябва ли да имам и електрическа? При нормално шофиране градско без климатик, температурата е нормална, с включен климатик ми прегря (стрелката в червеното и звукова сигнализация). Този петък с каравана при 27С, веднага след Люлин, на първото изкачване по магистрала Люлин, отново прегряване и така на всяко изкачване. Съответно спирам, обороти, включено отопление до охлаждане. На равни участъци, температурата е нормална. Джипа ми е от скоро, не го познавам. Сменен е ангренажен комплект, водна помпа и антифриз (беше с вода, бистра).
Коментар