Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не иска да завърти стартера

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Не иска да завърти стартера

    Здравейте,колеги.С нов ник нейм съм,защото със старата регистрация нещо се случи и не мога да вляза в сайта.Сега по темата.Вчера два пъти ми се случва да не ми запали джипа 3.0 дизел 2006 г.гранд чероке.Слагам ключа,завъртам,светват си всички крушки по таблото,въртя за да паля и се чува само едно "цък" и край.След няколко опита пали нормално.Предполагам,че е свързано със стартера,или се бъркам.Най-лошото е че съм на почивка,днес не смея да го паля,дано утре да му е останало още едно палене,че да се прибера до Пловдив

  • #2
    Стартера си отива или слаба връзка ма щом по някое време пали нормално си е стартер
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #3
      Колега ако като дадеш на стартер и не завърти , но крушките на таблото започнат едвам да светят вероятно е за втулки. Ако светлините на таблото не намаляват при опит да стартира,то вероятно е лош контакт на шалтера. Абе иска си ремонт, не става на пътя.

      Коментар


      • #4
        Днес пали вече за 3-ти път без проблем.При едно от паленетата след като потеглиха светнаха всички крушки на таблото,след което една по една изгаснаха. Ясно е,че ще трябва да го погледнат,поне ще можем да се приберем утре

        Коментар


        • #5
          А на бас, че не е стартера, ами пакета зад контактния ключ

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Е това тука с всичките крушки не е стартер вече та баса ти много важи

          • Гранд чероки
            Гранд чероки коментира
            Редактиране на коментар
            Как му е името на тоя "пакет",колега.И към другия колега BENZBOSS,какво е БАСА,същото като," пакета" ли?Да знам,как да го формулирам на майсторите,че...Да не си играем пак на проба грешка

        • #6
          Името му на английски е Ignition switch - предполагам на български ще да е ключ на запалването. Ако потърсиш в световните форуми, проблема е често срещан. Примерно ето тук има описание:
          https://www.carproblemzoo.com/jeep/g...h-problems.php
          А тук съм търсил в гугъл:
          https://www.google.com/search?q=Igni...hrome&ie=UTF-8
          Просто се иска четене и много четене, и много внимаване на кой майстор да се закара колата за диагностика и ремонт, защото 99% ще я разглобят, и няма да открият и отстранят проблема.

          Коментар


          • Гранд чероки
            Гранд чероки коментира
            Редактиране на коментар
            От последното ти изречение ме е страх най -много.До гуша ми дойде от принципа проба грешка.От миналата година март месец до момента 6000 лв.съм дал на тоя принцип.

        • #7
          За контактния ключ май даже имаше сервизна акция. Ако не е от него, другата възможност е да е от платката на превключвателя на скоростите - нали има "защита", недаваща да се пали при положение, различно от "Р" или "N". Ако платката подава заблуждаващ сигнал, че "селекторът" не е на "парк" или "неутрал" - стартерът не върти. Има опция да се заобиколи това като се даде накъсо с кламер гнездото на релето на стартера, за да запали, но при дизелите не знам как става - "youtube" трябва да се притече на помощ. Но на първо време трябва да се види цилиндърът на ключа. В "полеви условия" развъртане на ключа и раздвижване на "лоста за скоростите" на автоматика понякога помагат (временно).
          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

          Коментар


          • #8
            Нещо пак не схващам.................
            Видимо има различни възможности за едно и също последствие. Човека зад волана не е в състояние да направи диагностика ,а през клавиатурата само може да се изредят повечето вероятности. Проблема си иска "пръч" (а не "боб") и то при автомобила,другото е "седянка".

            Коментар


            • #9
              Когато ск.лост не е на Р ,контактния ключ въобще не може да се завърти на стартиране-поне моето Чероки беше така.

              Коментар


              • Bogoljub Gagic
                Bogoljub Gagic коментира
                Редактиране на коментар
                Да, ама лостът е на "Р", ключът си се завърта, но-о-о-о-о в ECU-то се получава сигнал, че лостът, видиш ли, не бил на "Р". Такива магариЙ. Някаква "втора защита" се задейства(ла). Имах преди 6-7 години нещо подобно, "рециклираха" стартера, след време пак се получи и тогава изчетох разни руски и хамерикански сайтове. Даже си направих скоба от тел с изолация и някаква схема си разпечатах кое реле се вади и в гнездата на кои "крачка" на релето да бучна с телта, ако пак го направи Не го направи повече, сега нито телта я помня къде е, нито схемата...

            • #10
              И това го има.

              Коментар


              • #11
                Първоначално публикуван от Гранд чероки Преглед на мнение
                ....Слагам ключа,завъртам,светват си всички крушки по таблото,въртя за да паля и се чува само едно "цък" и край....
                Много е важно това "цък" откъде се чува. От някое реле или откъм стартера.

                Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                SSang Yong Kyron 2.0xdi
                Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                Коментар


                • Гранд чероки
                  Гранд чероки коментира
                  Редактиране на коментар
                  Някъде от волана,като че ли от стартера идва,не мога да определя точно.За момента си пали без проблем трети ден.Майстора ми казва,че единственото нещо ,което може да направи в момента е да свали стартера за профилактика.Дали да го сваляме,има ли смисъл,как мислите.Или да чакам да спре да пали веднъж завинаги и после да го ръчкаме.Кофтито е,че може да ме остави някъде по пътя.Предстои ми ходене до Гърция след 2 седмици...

              • #12
                Като спре да пали, тръгни отзад напред. С един проводник, дай плюс на електромагнита на стартера. Ако не ще, значи там е проблемът. Ако запали, тръгваш нагоре по веригата и намираш издънката.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #13
                  Същия проблем - стартер при мен.3 болта го държат.Но за единия петата на двигателя откачаш

                  Коментар


                  • #14
                    Ако е проблема в клемореда няма да се чува това - цък. Но светването лампите в движение на таблото е 99% признак на клеморед. По принцип на jeep wk малко им куца ел.инсталацията,първо изолация на кабели и гофрата по тях.По двигатела има доста на които трябва да се обърне внимание за изгоряла гофра (начупена)и на кабелите които вече се трият директно по двигателя.

                    Коментар


                    • #15
                      Има по 65лв клемореди тук но единствено стават за боклука .Втора употреба или от сигурна марка.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X