Здравейте колеги.
От около седмица насам Гранда започна да ми прави номера. Джипа е GC WH 2006г 3.0CRD с мерцедесовия дизел и скоростна кутия. Проблема се появи ИЗВЕДНЪЖ, а не прогресивно във времето и се състои в следното. При превключване на лоста за скоростите, от която и да е позиция на D, има едно забавяне преди да включи на скорост, което всеки път трае различно време от 1-2 сек, до 10-15 секунди понякога. Включва по- бързо ако преместя лоста на N и след това пак на D. Включването на задна R е без забавяне. Маслото е сменяно преди 30 - 35к км, в норма е нивото, мерено в работна температура, 13пиновия куплунг също е сменен. Обикновено след като включи кутията си работи нормално, както е работила до сега. Един два пъти обаче ми се случи, като потеглям от спряло положение оборотите на двигателя да се покачват а джипа да не ускорява както трябва, чувства се вяло, сякаш приплъзва, като на износен съединител при ръчна скоростна кутия. След изгасяне и палене отново, този проблем изчезва, но бавното включване на D остава. На диагностиката не показа нищо, нямаше запаметени грешки.
Някакви идеи от какво може да е? Гледам да се подкова теоритично преди да отида на специализиран сервиз за АСК ( впрочем да препоръчате такъв във Варна или някъде другаде из Североизточна България? ).
От около седмица насам Гранда започна да ми прави номера. Джипа е GC WH 2006г 3.0CRD с мерцедесовия дизел и скоростна кутия. Проблема се появи ИЗВЕДНЪЖ, а не прогресивно във времето и се състои в следното. При превключване на лоста за скоростите, от която и да е позиция на D, има едно забавяне преди да включи на скорост, което всеки път трае различно време от 1-2 сек, до 10-15 секунди понякога. Включва по- бързо ако преместя лоста на N и след това пак на D. Включването на задна R е без забавяне. Маслото е сменяно преди 30 - 35к км, в норма е нивото, мерено в работна температура, 13пиновия куплунг също е сменен. Обикновено след като включи кутията си работи нормално, както е работила до сега. Един два пъти обаче ми се случи, като потеглям от спряло положение оборотите на двигателя да се покачват а джипа да не ускорява както трябва, чувства се вяло, сякаш приплъзва, като на износен съединител при ръчна скоростна кутия. След изгасяне и палене отново, този проблем изчезва, но бавното включване на D остава. На диагностиката не показа нищо, нямаше запаметени грешки.
Някакви идеи от какво може да е? Гледам да се подкова теоритично преди да отида на специализиран сервиз за АСК ( впрочем да препоръчате такъв във Варна или някъде другаде из Североизточна България? ).
Коментар