Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с алтернатора Grand Cherokee WK 3.0

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16

    Съвсем нормален генератор си е...някой наистина заблуждава хората
    Панайот Бърдарски
    0887 60 77 22

    Коментар


    • #17
      Всички генератори са нормални. Просто се управляват по различен начин. А някои не се управляват. Регулират се изходното напрежение и/или оборотите на двигателя. Това е стария,по-енерго неефективен метод.
      За какво заблуждаване става въпрос?
      Цитат от линка на колегат alamo:
      One of today's major challenges for carmakers is improving the fuel efficiency to reduce the vehicle's fuel consumption and its carbon footprint. The efforts to achieve greater efficiency need to start at the charging system, our authors say - key element is a new alternator regulator IC.

      https://www.eenewsautomotive.com/con...ystem/page/0/1
      Последно редактирано от Валери Недялков; 16-11-20, 14:32.
      Dacia Duster 1.5 dci 115Hp 4х4 - Екзотика на колела.

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от Валери Недялков Преглед на мнение
        За какво заблуждаване става въпрос?
        Това което си показал на предишната страница е генератор от времето на Лада и Москвич. Не виждам разлика...никакви допълнителни намотки няма.
        И те /на Москвич/ се управляват с магнитно поле...то няма с какво друго де...
        Панайот Бърдарски
        0887 60 77 22

        Коментар


        • Валери Недялков
          Валери Недялков коментира
          Редактиране на коментар
          Не е москвич,а Денсо,но ми омръзна да споря.

      • #19
        Колега, аз не споря, а показвам факти. Ако ти не искаш да ги приемеш, проблема не е в мен. Твоят генератор се управлява по класически начин, и няма никакви ала-бала допълнителни намотки.
        Панайот Бърдарски
        0887 60 77 22

        Коментар


        • #20
          Спирам да споря. Всеки да си решава проблема,както може.
          Последно редактирано от Валери Недялков; 16-11-20, 15:09.
          Dacia Duster 1.5 dci 115Hp 4х4 - Екзотика на колела.

          Коментар


          • #21
            Не съм толкова вещ в тоците, че да споря, но на моя му изляха куршум срещу 245 кинта, демонтаж ремонт монтаж. Утре отивам да го прибирм. Ще получа детайли какво точно е било ремонтирано. Там където го правя са ми правили и други коли и 150К по-късно си работят без проблем. Считам сервиза за надежден от личен опит. За да няма реклама и недоразумения контакти на лично и по преценка след бира с пациента
            Последно редактирано от mradulov; 16-11-20, 20:25.

            Коментар


            • #22
              245 лв. е добра цена ако е на дизелово WK.
              Алтернатора е същият като на Sprinter, но при него се сваля за 15 мин. буквално, а при WK-то отнема доста време.

              Коментар


              • #23
                Дизелово е. Лампата не свети вече и зарежда. Текло е масло върху алтернатора. Липсвали са два болта на дроселовата клапа и от там е текло масло. Сложили са ми два болта. Посъвтваха ме да смена гуменото оплътнение на дросела, но като отидох при другите майстори ме убедиха да покарам, да видим дали пак ще тече с всички болтове. Очакването е да не тече.

                Коментар


                • #24
                  Първоначално публикуван от pansim Преглед на мнение
                  Колега, аз не споря, а показвам факти. Ако ти не искаш да ги приемеш, проблема не е в мен. Твоят генератор се управлява по класически начин, и няма никакви ала-бала допълнителни намотки.
                  Нищо класическо няма в управлението по КАН шина. Ако искаш , пробвай да го възбудиш с подаване на 12 волта , ама преди това си осигури резервен генератор.
                  Фиат Купе
                  Опел Фронтера В
                  Мицубиши Паджеро Пинин

                  Коментар


                  • #25
                    Какъв би бил смисъла от управление на алтернатор по CAN, при положение, че всичко е една платка в алтернатора и той докладва дали функционира или не функционира? Не желя спор, просто чист научен интерес защо ще разхождаме едни данни из провинцията, при положение, че никой не се интересува от тях? Това само ще усложни системата и ще създаде възможност за повече грешки и пробиви.

                    Коментар


                    • #26
                      Да,управлява се по CAN. И не ,не е с допълнителна намотка някъдеси. Да не говорим че не се управлява като вентилатор...
                      Още 2003-та г има с управление по КАН ,японците (субаро) от по-рано.
                      Калин Владов,09РСПБЗН

                      Коментар


                      • #27
                        Първоначално публикуван от Валери Недялков Преглед на мнение
                        Аз купих готово решение - нова,монтирана шайба(моята изисква специален инструмент за монтаж/демонтаж и струва 200 лева в България), обновен заводски(оригинален) алтернатор.
                        Шайбата е 95 лв ,на Ина,инструмента е стандартен ,широко разпространен.
                        А ако ти се чака 2-3 дена ,фрайлайфа на Ина е 65 лв. Имал-дал се казва в случая.
                        Калин Владов,09РСПБЗН

                        Коментар


                        • Валери Недялков
                          Валери Недялков коментира
                          Редактиране на коментар
                          Пак приказки на изуст. Точно Ина за Чероки 2.8 срд 2006 е 150 лева,скф 180. Говорим за тази с шестограма,а не за другата с шлиците.

                        • Kalin Galinov
                          Kalin Galinov коментира
                          Редактиране на коментар
                          Валери:

                          INA Механизъм за свободен ход на генератор

                          Номер на артикул: 535 0174 10

                          1 Стоки x 112,76 BGN

                          В наличност
                          112,76 BGN

                          От Аутодок.

                        • Валери Недялков
                          Валери Недялков коментира
                          Редактиране на коментар
                          Същата в други 5 магазина е на по-висока цена. Аз на този нямам доверие. Освен това дори да я намеря на тази цена и да взема инструмента под наем,ще загубя време,което ще ми нанесе сериозни загуби от неосъществена основна дейност,която ме храни. И парите пак отиват на 500 лева. Къде е смисъла?

                      • #28
                        Първоначално публикуван от mradulov Преглед на мнение
                        Какъв би бил смисъла от управление на алтернатор по CAN, при положение, че всичко е една платка в алтернатора и той докладва дали функционира или не функционира? Не желя спор, просто чист научен интерес защо ще разхождаме едни данни из провинцията, при положение, че никой не се интересува от тях? Това само ще усложни системата и ще създаде възможност за повече грешки и пробиви.
                        Приеми, че тази платка е изпълнителният механизъм. Управляващият сигнал идва до 2 те крачета в буксата, а идва от ЕКУ, което взима предвид много фактори. И да в крайна сметка има една роторна намотка, но какво се случва там решава ЕКУ посредством платката около четките.
                        И при мен беше яко залята от масло, след пръсване на бутало в следствие на пикаеща дюза. И те така те

                        Коментар


                        • #29
                          Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение

                          Нищо класическо няма в управлението по КАН шина. Ако искаш , пробвай да го възбудиш с подаване на 12 волта , ама преди това си осигури резервен генератор.
                          Не се управлява по CAN.
                          Управлява се съвсем класически, просто "управителя" е в блока на мотора.
                          Идеята да има цифрова комуникация между блока на мотора и реле регулатора се обезмисля ако реле регулатора е едно цяло с блока на мотора...

                          В алтернатора има само "четкодържател".
                          И да - ако пуснеш 12V на четките и завъртиш ротора с дрелката, на дебелия плюс ще имаш амен, амен 2kW мощност. Ама дрелката издиша. Пробвано.
                          Най ме е страх от хора без мечти...

                          Коментар


                          • #30
                            Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение

                            Нищо класическо няма в управлението по КАН шина. Ако искаш , пробвай да го възбудиш с подаване на 12 волта , ама преди това си осигури резервен генератор.
                            А сега виж схемата от предишната страница, и ми кажи къде е САN шината
                            Панайот Бърдарски
                            0887 60 77 22

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X