Съвсем нормален генератор си е...някой наистина заблуждава хората
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с алтернатора Grand Cherokee WK 3.0
Свий
X
-
Всички генератори са нормални. Просто се управляват по различен начин. А някои не се управляват. Регулират се изходното напрежение и/или оборотите на двигателя. Това е стария,по-енерго неефективен метод.
За какво заблуждаване става въпрос?
Цитат от линка на колегат alamo:
One of today's major challenges for carmakers is improving the fuel efficiency to reduce the vehicle's fuel consumption and its carbon footprint. The efforts to achieve greater efficiency need to start at the charging system, our authors say - key element is a new alternator regulator IC.
https://www.eenewsautomotive.com/con...ystem/page/0/1Последно редактирано от Валери Недялков; 16-11-20, 14:32.Dacia Duster 1.5 dci 115Hp 4х4 - Екзотика на колела.
Коментар
-
Това което си показал на предишната страница е генератор от времето на Лада и Москвич. Не виждам разлика...никакви допълнителни намотки няма.Първоначално публикуван от Валери Недялков Преглед на мнениеЗа какво заблуждаване става въпрос?
И те /на Москвич/ се управляват с магнитно поле...то няма с какво друго де...
Панайот Бърдарски
0887 60 77 22
Коментар
-
Спирам да споря. Всеки да си решава проблема,както може.
Последно редактирано от Валери Недялков; 16-11-20, 15:09.Dacia Duster 1.5 dci 115Hp 4х4 - Екзотика на колела.
Коментар
-
Не съм толкова вещ в тоците, че да споря, но на моя му изляха куршум срещу 245 кинта, демонтаж ремонт монтаж. Утре отивам да го прибирм. Ще получа детайли какво точно е било ремонтирано. Там където го правя са ми правили и други коли и 150К по-късно си работят без проблем. Считам сервиза за надежден от личен опит. За да няма реклама и недоразумения контакти на лично и по преценка след бира с пациента
Последно редактирано от mradulov; 16-11-20, 20:25.
Коментар
-
Дизелово е. Лампата не свети вече и зарежда. Текло е масло върху алтернатора. Липсвали са два болта на дроселовата клапа и от там е текло масло. Сложили са ми два болта. Посъвтваха ме да смена гуменото оплътнение на дросела, но като отидох при другите майстори ме убедиха да покарам, да видим дали пак ще тече с всички болтове. Очакването е да не тече.
Коментар
-
Нищо класическо няма в управлението по КАН шина. Ако искаш , пробвай да го възбудиш с подаване на 12 волта , ама преди това си осигури резервен генератор.Първоначално публикуван от pansim Преглед на мнениеКолега, аз не споря, а показвам факти. Ако ти не искаш да ги приемеш, проблема не е в мен. Твоят генератор се управлява по класически начин, и няма никакви ала-бала допълнителни намотки.Фиат Купе
Опел Фронтера В
Мицубиши Паджеро Пинин
Коментар
-
Какъв би бил смисъла от управление на алтернатор по CAN, при положение, че всичко е една платка в алтернатора и той докладва дали функционира или не функционира? Не желя спор, просто чист научен интерес защо ще разхождаме едни данни из провинцията, при положение, че никой не се интересува от тях? Това само ще усложни системата и ще създаде възможност за повече грешки и пробиви.
Коментар
-
Шайбата е 95 лв ,на Ина,инструмента е стандартен ,широко разпространен.Първоначално публикуван от Валери Недялков Преглед на мнениеАз купих готово решение - нова,монтирана шайба(моята изисква специален инструмент за монтаж/демонтаж и струва 200 лева в България), обновен заводски(оригинален) алтернатор.
А ако ти се чака 2-3 дена ,фрайлайфа на Ина е 65 лв. Имал-дал се казва в случая.Калин Владов,09РСПБЗН
Коментар
-
Пак приказки на изуст. Точно Ина за Чероки 2.8 срд 2006 е 150 лева,скф 180. Говорим за тази с шестограма,а не за другата с шлиците.
-
Валери:
INA Механизъм за свободен ход на генератор
Номер на артикул: 535 0174 10
1 Стоки x 112,76 BGN
В наличност
112,76 BGN
От Аутодок.
-
Същата в други 5 магазина е на по-висока цена. Аз на този нямам доверие. Освен това дори да я намеря на тази цена и да взема инструмента под наем,ще загубя време,което ще ми нанесе сериозни загуби от неосъществена основна дейност,която ме храни. И парите пак отиват на 500 лева. Къде е смисъла?
-
-
Приеми, че тази платка е изпълнителният механизъм. Управляващият сигнал идва до 2 те крачета в буксата, а идва от ЕКУ, което взима предвид много фактори. И да в крайна сметка има една роторна намотка, но какво се случва там решава ЕКУ посредством платката около четките.Първоначално публикуван от mradulov Преглед на мнениеКакъв би бил смисъла от управление на алтернатор по CAN, при положение, че всичко е една платка в алтернатора и той докладва дали функционира или не функционира? Не желя спор, просто чист научен интерес защо ще разхождаме едни данни из провинцията, при положение, че никой не се интересува от тях? Това само ще усложни системата и ще създаде възможност за повече грешки и пробиви.
И при мен беше яко залята от масло, след пръсване на бутало в следствие на пикаеща дюза. И те така те
Коментар
-
Не се управлява по CAN.Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
Нищо класическо няма в управлението по КАН шина. Ако искаш , пробвай да го възбудиш с подаване на 12 волта , ама преди това си осигури резервен генератор.
Управлява се съвсем класически, просто "управителя" е в блока на мотора.
Идеята да има цифрова комуникация между блока на мотора и реле регулатора се обезмисля ако реле регулатора е едно цяло с блока на мотора...
В алтернатора има само "четкодържател".
И да - ако пуснеш 12V на четките и завъртиш ротора с дрелката, на дебелия плюс ще имаш амен, амен 2kW мощност. Ама дрелката издиша. Пробвано.Най ме е страх от хора без мечти...
Коментар
-
А сега виж схемата от предишната страница, и ми кажи къде е САN шинатаПървоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
Нищо класическо няма в управлението по КАН шина. Ако искаш , пробвай да го възбудиш с подаване на 12 волта , ама преди това си осигури резервен генератор.
Панайот Бърдарски
0887 60 77 22
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар