Проблем: При наличие на около 25-30 л. гориво в резервоара и при ляв наклон или продължителен завой на дясно, джипа гасне все ночи няма гориво и после трудно пали.
Решение: Сваляне на резервоара, почистване на резервоара и кошницата с филтъра и промиване на цялата горивна система. Цялата процедура ми отне около един ден с още един човек (с кафетата, обяда и бирите ) вън на улицата без канал, подемник и професионални инструменти като на тъй наречените"майстори", защото ми е писнало от тях тук в Пазарджик.
Прилагам снимки за да се разбере с какво гориво караме и какво се събира във филтъра на кошницата.
Импровизиран канал.
Някакви неща плуват в резервоара...
Филтъра на кошницата.
Филтъра след като го изчистих с обесмаслител и компресор за около два часа, защото е двоен и трудно падат боклуците.
Много да се внимава със стрелката която съм отбелязал, когато се слага кошницата. На резервоара има три веритикални черти една до друга, стрелката на кошницата требва да е насочина към средната черта и така трябва да я затегнете. Предполагам, че това е за нивомера.
Решение: Сваляне на резервоара, почистване на резервоара и кошницата с филтъра и промиване на цялата горивна система. Цялата процедура ми отне около един ден с още един човек (с кафетата, обяда и бирите ) вън на улицата без канал, подемник и професионални инструменти като на тъй наречените"майстори", защото ми е писнало от тях тук в Пазарджик.
Прилагам снимки за да се разбере с какво гориво караме и какво се събира във филтъра на кошницата.
Импровизиран канал.
Някакви неща плуват в резервоара...
Филтъра на кошницата.
Филтъра след като го изчистих с обесмаслител и компресор за около два часа, защото е двоен и трудно падат боклуците.
Много да се внимава със стрелката която съм отбелязал, когато се слага кошницата. На резервоара има три веритикални черти една до друга, стрелката на кошницата требва да е насочина към средната черта и така трябва да я затегнете. Предполагам, че това е за нивомера.
Коментар