Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Cherokee

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Някой сменял ли е скоро масло на заден диференциал? Въпросът ми е дали има гарнитура на капака или се използва някакъв тип течен уплътнител от рода на Loctite 510 например? При мене няма пробка, а ако има гарнитура е по-добре да се подготвя предварително. Не е голям пороблем да се изработи на място, правили сме го през 80-те и 90-те на миналият век, ама все пак има модерни технологии...

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20200927_100356.jpg Прегледи:0 Размер:274.4 КБ ID:6649875Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20200927_100322.jpg Прегледи:0 Размер:300.4 КБ ID:6649876
    [FONT=Comic Sans MS]Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something. :)[/FONT]

    Коментар


    • Bogoljub Gagic
      Bogoljub Gagic коментира
      Редактиране на коментар
      Няма пробка за източване, няма гарнитура, капакът се лепи с RTW силикон, масово гледам, че майсторите предпочитат Victor Reinz: https://www.victorreinz.com/EN/Home....m/EN/Home.aspx
      Внимателно се отваря капакът, за да се източи маслото, след това се маха, почиства се всичко вътре, вкл. стружки от магнита (все някакви има, ако са много - хич не е добре), добре се почиства капакът от останките от стария уплътнител, обезмаслява се, лепи се капакът и след това през пробката за наливане се налива предписаното количество. Има множество клипове в "youtube" как се прави.

  • #17
    Loctite 510 не е силикон и е за други капаци.

    Както ти каза и Gadget-а (по Коко Келеша ), там се маже със силикон, като няма нужда да е точно "нèкакъв си", а е достатъчно да е читав.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • Goshob
      Goshob коментира
      Редактиране на коментар
      Аки искаме да бъдем точни, то трябва да отчетем факта, че основата на повечето уплътнителни продукти на Loctite е силикон. Изключително полезното са т.н. аеробни свойства на тези уплътнители. С други думи те придобиват технологична якост само в отсъствието на въздух.
      Въпреки това на мене все още не ми е ясно защо повечето от майсторите препочитат RTV силиконите при уплътняване на капаци, които не са подложени на тежки условия на експлоатация. Може би защото те остават еластични (полу-еластични, ако искаме да сме точни) през целият период на експлоатация.

  • #18
    Аз ползвам този силикон от 2 г и съм доволен: Черен Силикон За Гарнитура, REINZOSIL, VICTOR REINZ, 70 милилитра



    http://avtochasti.store/%D0%A7%D0%B5...82%D1%80%D0%B0

    Коментар


    • #19
      И се ползва помпа с гумен/гъвкав накрайник да се източи маслото за да не стане "сменявателя" на масло като прасенце в кална локва

      Ако нямам добри условия аз лично не бих свалял капака, защото гаранция поне някокло болта ще се размажат, може да се накриви и капака, може да се скъса болт и да остане вътре и от смяна на масло за 15 мин отиваме на половин ден псуване, а ако няма инструменти отиваме на много псуване и повече време + пари.

      Моите две стотинки
      Бъдете живи и здрави!

      Коментар


      • #20
        Джорджо, този капак е направен така именно за да се сваля при всяка смяна на маслото. Така може да се почистят всички отлагания в диференциала, да се промие, да се огледат LSD, пиньон, корона планетни колела и т.н. Болтовете рядко създават проблеми а и вода не влиза в резбата им. Запечатват се с уплътнителя, който се ползва за капака. Ако просто изтеглиш маслото през отвора за наливане вътре ще остане всичко това, което се е утаило на дъното и новото масло няма да е ново още с наливането му.
        Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
        First impression is not always true. Get inspired.
        Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
        Reading is sooo boring, unlike writing!

        Коментар


        • #21
          Споменах още в началото на темата, че имам обезпокоителен шум в ходовата част, или поне нещо, което е доста по-различно от това, което се чува при обикновените SUV. Не мога да разбера дали е от АТ гумите, някой лагер, повишени хлабини в диференциал или пък всичко това е нормално за тези коли. Ето заради това започнах темата с надеждата да намеря някой от или около Варна, с когото да мога да разговарям професионално по въпроса. Получих няколко номера на майстори, които за съжаление или вече не съществуват, или принадлежат на други хора...
          Що се отнася да "пързалките" съм подготвен. Знам как седят нещата и едва ли ще скоча на първият баснословен ремонт, който някой ще ми предложи след 5 - 10 минути каране на колата. В същото време смятам, че тук са събрани хора, които споделят опита си, а не се опитват да правят пари на гърба на по-малко опитните.
          [FONT=Comic Sans MS]Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something. :)[/FONT]

          Коментар


          • Bogoljub Gagic
            Bogoljub Gagic коментира
            Редактиране на коментар
            Виж този участник във форума https://offroad-bulgaria.com/member/2161-targa Не го познавам, но из форума има добри отзиви за него.
            Доколкото знам прави само "Ленд-ровъри" и мрази Jeep Но може и да е променил обхвата на дейността, както направи напр. "дядо Владо" в София (правеше само американски коли, после почна и други). Поне да те насочи към някой не толкова "сектант" ако не иска да те вземе

        • #22
          Здравейте,
          Някой има ли опит с ремонт на електро задвижването на предна седалка? 2003 Jeep Liberty LTD edition 4x4 Sport Utility 4-dr. Ето така ми се води джипката
          [FONT=Comic Sans MS]Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something. :)[/FONT]

          Коментар


          • дядо владо
            дядо владо коментира
            Редактиране на коментар
            .........някой има.......

        • #23
          Амо хайде дай малко информация та да почна и аз да ремонтирам
          [FONT=Comic Sans MS]Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something. :)[/FONT]

          Коментар


          • BatGeorgeone
            BatGeorgeone коментира
            Редактиране на коментар
            Дядо Владо е в Костинброд, до София а Ники Таргата ти е в гръцката махала, успех.

        • #24
          Здравейте,
          Отворихме приказка за крушките по арматурни табле и други подобни осветления, та нека и аз да попитам нещо за моята джипка:
          Направи ми впечатление, че осветлението на Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20201016_132808.jpg
Прегледи:454
Размер:316.3 КБ
ID:6657745 ето това табло не работи. Имам предвид осветлението на бутоните. Иначе дисплея си работи нормално.
          Отваря се лесно, та реших да проверя състоянието на лампите. Там практически има 2 захранвания. За двете лампи на купето и за компютърчето и съответното осветление на бутоните. Та за въпросните бутони използват 4 крушки тип Wagner PC74, AC Delco PC74 или други подобни. Всяка крушка е с мощност 1.5 W. Намерих подходящи крушки, но преди да правя какво то и да е измерих някои неща с мултиметър. Ей така за информация.
          Оказа се, че модулът е "навестяван" и преди, останали са само 2 от четирите крушки, а най-неприятното е, че на захранващите писти няма напрежение. Измерването беше при включени фарове и работещ двигател. Малко по-подробно проследяване на веригите по платката показа, че едната писта получава +12 V директно от куплунга, а другата се управлява от ето този транзистор: Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG-e857aa79ecccc798ce0e54702478c395-V.jpg
Прегледи:412
Размер:201.3 КБ
ID:6657746
          Та въпросите ми към знаещите тук са следните:
          1. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и намерил ли е решение за него?
          2. За какъв дявол осветлението на бутоните трябва да се управлява от компютър? Този въпрос явно изисква много дискусии и наистина ще се радвам, ако някой се наеме да коментира.
          3. Има ли значение дали новите крушки са с нажежаема жичка или LED?
          Иначе всичко останало по панела работи нормално. Имам предвид компас, термометър, бордови компютър и т.н.
          Благодаря предварително!
          [FONT=Comic Sans MS]Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something. :)[/FONT]

          Коментар


          • sttekata
            sttekata коментира
            Редактиране на коментар
            Колега, фабрично са с 2 крушки. Платката е стандартна и има място за 4 но двете вътрешни не се ползват в този дисплей! Затова са празни.

          • Goshob
            Goshob коментира
            Редактиране на коментар
            И аз разбрах, че крушките са 2, но как се управляват и защо няма напрежение на пистите? Имам чувството, че управлението е свързано с този транзистор BCP 51, който съм снимал, но не ми се рови, като няма схема.

        • #25
          За ел.схемите не мога да помогна. Потърси ръководство за ремонт из руските форуми на джип. Аз си свалих оттам за KL. Относно преглед ходова част и смяна на течности, в сервиза на Весо Делфин с/у входа на затвора, ще ти свършат работа, тел.0888205220-Веселин Петков.

          Коментар


          • Goshob
            Goshob коментира
            Редактиране на коментар
            Благодаря!

        • #26
          Колега, ако нямаш теглич има сервизна акция за поставяне на греда зад резервоара поради риск при удар отзад да се спука резервоара !
          Обади се в Балкан-а и питай по вин номер. Безплатно е!

          Коментар


          • Goshob
            Goshob коментира
            Редактиране на коментар
            Благодаря! При мен тази сервизна акция е изпълнена заедно с още две.

        • #27
          Здравейте,
          Та да се върнем на електро схемите. Разрових що имаше за ровене, или пък което аз си мисля, че има и достигнах до прикачената схема: Overhead computer.pdf
          Тия крушки, за които става дума са част от модула Compass / Mini-trip Computer. Премерих, каквото можеше да се премери с волтмер на куплунга на схемата и всичко си е на ред. На всичко отгоре и компютърчето работи. Показва си посоката на движение по компаса, температурата на въздуха, разход на гориво, изминати километри и всичко останало. Само дето бутоните C/T, RESET, STEP и MENU нямат осветление, когато са пуснати фаровете и двигателят работи.
          Ще се радвам, ако някой има опит с такива "черни кутии" на Cherokee да сподели опит. А що се отнася до дядо владо, който явно разбира от материята ще кажа, че съм далече. Във Варна съм и ми е малко трудно да пътувам точно сега, но непременно ще се обадя, ако се отвори път към София.
          Благодаря!
          [FONT=Comic Sans MS]Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something. :)[/FONT]

          Коментар


          • #28
            Сервис-мануал: http://jeep4x4club.ru/files/file/6-servis-manual-dlja-kj-2003/

            Каталог запчастей: http://jeep4x4club.ru/files/file/5-katalog-zapchastei-dlja-kj-2003/
            това е на английски от форума: https://jeep4x4club.ru/forums/forum/...-kj-2001-2007/ на руски.

            Коментар


            • Goshob
              Goshob коментира
              Редактиране на коментар
              Благодар! Прерових ги и си свалих, каквото имаше за моята джипка.

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X