Здравейте колеги,
Днес джипът започна да се държи странно.
Когато покарам и загрее двигателя ми изчезва типтроника или както там се води за ръчна смяна на предавките. Освен това като спра и превключвам от R на D и обратно се появи едно лашкане с тъп удар. Когато изгася колата и я запаля отново типтроника започва да работи, и лашкането изчезва. Като я покарам и проблема се появява отново. Иначе при движение скоростите ги реди плавно, но малко странно.Бави се сякаш и при потегляне имам чувството, че тръгва на по висока предвака..няма сила, като че ли. Гася - паля и се оправя за момента.
Маслото е опреснено веднъж с Мопар атф+4 преди около 5-6 хил.км..Събра малко над 4л. Сега го меря с щека, която си купих за модела при загряла кутия и е в нормите. Бистро е и почти не се вижда на щеката. Предният собственик беше налял не правилното масло и затова реших да го опресня на два пъти..
Някакво предположение или съвет, ако може..
Или да ме насочите към някой?До Септември съм в Бургас
Благодаря
Днес джипът започна да се държи странно.
Когато покарам и загрее двигателя ми изчезва типтроника или както там се води за ръчна смяна на предавките. Освен това като спра и превключвам от R на D и обратно се появи едно лашкане с тъп удар. Когато изгася колата и я запаля отново типтроника започва да работи, и лашкането изчезва. Като я покарам и проблема се появява отново. Иначе при движение скоростите ги реди плавно, но малко странно.Бави се сякаш и при потегляне имам чувството, че тръгва на по висока предвака..няма сила, като че ли. Гася - паля и се оправя за момента.
Маслото е опреснено веднъж с Мопар атф+4 преди около 5-6 хил.км..Събра малко над 4л. Сега го меря с щека, която си купих за модела при загряла кутия и е в нормите. Бистро е и почти не се вижда на щеката. Предният собственик беше налял не правилното масло и затова реших да го опресня на два пъти..
Някакво предположение или съвет, ако може..
Или да ме насочите към някой?До Септември съм в Бургас
Благодаря
Коментар