Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep=Just Empty Every Pocket

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от hristor_79 Преглед на мнение
    Ами доста неща се понаправиха:1.Дросел(беше купен с този проблем).
    2.Термостат-оригиналния не загряваше.Смени се с такъв от Вест ауто,който не изкара и година.Сега е с нов-вече оригинален,същия като първия дето свалихме със щампа Behr. Тук може би имам вина за двойния разход заради първия избор на част.Аварията се случи на магистралата при жената с децата-резултата е че жена ми не иска да го кара повече.
    3.Тръбата от интеркулера към дросела-спука я в движение на път към детски рожден ден.Е,стигна до там а се и върнах до нас да сменя колите,но бях бесен.
    4.Четири свещи-от колата свалихме оригинални керамични и все още палеше с тях,но с пушеци и тресене,да кажем че не го броиме за проблем.
    5.Хидравличния път заради теч.
    6.Турбо
    7.Клапан картерни
    8.Чакащи проблеми:педала на газта заради потенциометъра и няква грешка чат пат се появява и сама си се маха P0504 като стоповете си работят,а автопилот по принцип си нямам.Така като гледаш не е нещо Уау,но тая кола всеки месец е при майстор.Миналата седмица сложихме новия термостат като едвам се навих да купя оригиналния че си мислех за прав термостат в маркуча,пък да си карам с първия и ги прежалих парите,оправих климатика и 450лева заминаха и сега това с маслото преля чашата,че и 200лева ще си отлетят.Бесен съм му на Джипа и аз се чудя вече ксто се кача в него с какво ще ме изненада.
    Има такива "каръшки" коли, колега...Разкарай го най-добре, че както е тръгнало...Няма да му робуваш, я..Че и да те изненадва неприятно по всяко време и да ти къса нервите...Успех със следващото возило...То е така, редуват се..Едното слънце, следващото трагедия.. Ма сърце не трае все да се сменяват кочините
    0899 шест5313нула
    За всекиго по нещо

    Коментар


    • #17
      Така,манометъра показа следното:на снимка 1 е на налягането на празен ход,на снимка 2 е налягането при 3000 оборота.Май мотора е наред?Оригиналния датчик е 209лв.И после палиме свещ да не е проблема в инсталацията,но ввроятността е малка.
      Прикачени файлове

      Коментар


      • #18
        Тоя манометър нещо не е вред.
        Не си споделил дали това е на студен мотор, но дори и да е, понеже би трябвало да имаш байпас на около 4÷5bar, показанията на втората снимка не се връзват.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Всичко си е наред. Старото ми терано веднага след филтъра, на отклонението за турбото, вдигаше 7 бара на 3000 оборота. Датчика му беше от другата страна на мотора и беше на 0.2 бара. Там вдигаше 3 и нещо бара на 3000 оборота.

      • #19
        На топъл мотор-работна температура,предполагам.На студен лампата не светна.Аз като го закарах им казах че и в петък на загрял светна и днес със запалването си загасна и светна чак като загря,после си тръгнах.Горе на капачката си пръскаше,мотора звучи както обикновено.Няма записани нови грешки в паметта освен 0504 която я изтрихме и от записите и по-късно получих снимките.Майстора е сигурен за датчика и за мотора че е в ред.Пишете ако трябва нещо друго да се огледа,че към 10ч.ще иска да потвърдя закупуването на частта.По американските и австралийския форум за Джип е често срещан проблем тоя датчик.

        Коментар


        • #20
          Готов е!Отново е на пътя!Даже днес цял ден е бил,а аз ей сега си го прибрах-никакви проблеми.Датчика е сменен с нов-на Мопар.Благодаря на всички които се включиха и безаварийни километри на всички!Дай боже и на мене!
          p.s:Много ми хареса тва с манометъра,дали не е хубаво да се изведе такова нещо в кабината?
          Последно редактирано от hristor_79; 20-07-20, 18:49.

          Коментар


          • #21
            Едно време колите си го имаха фабрично.

            Има и датчици и "часовници" за целта в почти всеки "туних" магазин. Няма смисъл от маркуч до кабината, а само от 2 кабела от часовника до датчика. Има и стойки за колонките, където да сложиш часовника.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #22
              Grand Cherokee-то дето е до 2004та има стрелка на таблото която да показва налягането на маслото. Тоя датчик дето бил толкова скъп няма ли закачена фабрична стрелка за него? Или е само на лампа и звукова сигнализация?

              Коментар


              • #23
                Датчика за 209 лева е обикновено ЦК ключе - има налягане изключено, няма налягане включено.На мястото на колегата бих го преработил с какъвто и да е датчик с пасваща резба и същите стойности на налягането.За ВАГ групата има поне 10 различни варианта за ниско и високо налягане с резба 10х1.На този резбата подозрително много ми прилича на 10х1, а дори и да е някакво цолово извращение преход може да се направи.Дори ментака на Blue print се продава срещу 173 лева в интеркарс, има и друго менте, гордо брандирано с марката USA само за 154 лева

                Коментар


                • brum
                  brum коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ако е само on/off датчик - да, определено щях да го побългаря. Пък било то и да нямам грам свободно време. 200лв за датчик дето идентичен по другите коли струва 20лв...

                • sparkybg
                  sparkybg коментира
                  Редактиране на коментар
                  Резбата е конусна. Не съм сменял датчик на ВАГина и не знам там как са, но на всичко, дето съм сменял, резбата е била конусна, много често 1/8 GAS.

                  ...не че не може да се направи преходник де.

                  Обаче датчика е с 3 извода. Или "цъка" на 2 налягания, или е потенциометричен/електронен.

              • #24
                Да,лампа и зумер.Еми късно е вече,от вчера е сменен!Един термостат с марката USA,закупен от Вест ауто за 200лв. не изкара и 6месеца и се спука.Впоследствие търсейки през изображенията на Гугъл една тема за цепенето на оригиналния видях въпросното изделие да се продава за 13 долара,20лири и прочие подобни цени.Няма грешка с тия шевове по чучурите.И се понаплаших и направо купих без да го изучаваме,но ще знам за напред.За Блупринт тук четох негатив,иначе го имаше,даже 150 май беше.Майстора каза че с части на Блупринт е имал проблеми само с Роувъри,иначе е слагал на други коли и не е имало проблеми,но в крайна сметка толкова пара се потроши по тая кола че едни 50лв.за надписа Мопар,направено в Мексико няма да ни бутнат.И лошо за Джипа вече не,че всичко е наред и пак кипи любов!

                Коментар


                • #25
                  Blueprint едно време продаваха читави неща, сага са просто търгаши. Последното нещо от тях, което съм сменял, бяха едни карета на кардан, дето освен че бяха хлабави в ушите (явно не са подбрали правилното за опаковане), бяха се и разхлопали зверски още преди да им ръждясат чашките.

                  Сега Blueprint, Febi Bilstein и SWAG е едно и също и в кутията на едното можеш да намериш част с номера на другото.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #26
                    Първоначално публикуван от hristor_79 Преглед на мнение
                    ...че едни 50лв.за надписа Мопар,направено в Мексико ...
                    Направено в Мексико означава оригинал от доста време.

                    Jeep Cherokee (Liberty) 2.8 CRD 2006.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X