Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep=Just Empty Every Pocket

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Jeep=Just Empty Every Pocket

    Така,тва трошливото джипче,дето само дръжките на вратите не са му се счупили днес му светна лампата на маслото.Явно парите за оригиналния термостат тоя месец му се видяха малко,та пак ще иска.Сега за лампата:светна със звуков сигнал и в рамките на метри спрях(престроявах се на Околовръстното).Десет минути след спирането нивото на маслото си е преди максимума.Запалих мотора с отворена капачка за маслото:пръска-помпата качва.Реших да карам и си се прибрах до нас(10км от мястото на аварията).Лампата светваше и гаснеше на равни интервали.Пред нас,на работещ мотор с отворена капачка:пръска(при светеща в момента лампа).10мин.по-късно маслото си е преди максимума,демек загуби няма.Дали е датчик?Давайте идеи кво да го правиме че трябва да ни закара до морето и да ни върне началото на август,пък после ще вифим,може и да смениме секцията на форума с Лада Нива раздела...Егати парите се набиха в тая кола и не става и не става.А е на истински 175000км.и е яко запазена,обаче...

  • #2
    Е, щом е запазена.

    Колега, сменявай го тоя датчик, а и това е точният момент да навиеш манометър там, за да стане ясно дали е датчик или не.
    Дори и датчика да работи, един читав нов няма да навреди, въпреки че и твоят може да е позапазен.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • #3
      А ако кажеш и какъв е Jeep-а, хич няма да е зле.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #4
        Датчик за налягане на маслото. Купи оригинален, във всеки случай гледай да не е "Blueprint"
        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

        Коментар


        • #5
          Първо проверете буксата.

          Коментар


          • #6
            Джипчето е Чероки 2.8СRD,163коня,2005година.Блупринт няма да е със сигурност,след експеримента с неоригинален термостат,завършил с антифризен гейзер на магистралата.Утре надявам се да може майстора да го вземе.Идеята за манометъра е супер.

            Коментар


            • #7
              Не зная колко "запазен" трябва да е за да дава толкова дефекти, но аз карам 2.8 CRD от 2008 година, който е на реални 265000 км. в момента, а не е давал повечето от т.н. "типични" за модела дефекти. А за ужас на някои съм и с термостат на Blueprint от 2015 г. Не са сменяни шарнирите на долните предни носачи, нито кормилни накрайници, нито карета на предния кардан. Едва миналото лято е сменено едно от каретата на задния кардан, а надлъжните носачи на задния мост съм сменил заради корозия на метала вътре в затворената конструкция на носача. Сменяни са и двата гумени тампона на задното "А" рамо, стабилизиращо задния мост. А, да, преди години е сменена инерционната задвижваща ролка на генератора. Това е всичко, което е дало признаци за износване или проблем. И не е като да е стоял и да не е каран - обиколил съм Европа с него, почти две години е вървял и в Норвегия. И сега, въпросът е, моят дали не е произвден в някой друг завод или по друга технология, та другите да са по-калпави? Или "реалните" им километри са измислени от някои автоджамбазин, а действителния пробег е 400 - 500 000, ако не и повече?
              P.S. Забравих да спомена за горивния филтър - заради проблеми с уплътняването на пластмасовата капачка - утайник, филтърът е сменен изцяло с нов от друг модел и производител.
              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
              First impression is not always true. Get inspired.
              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
              Reading is sooo boring, unlike writing!

              Коментар


              • #8
                Е на моя не са му превъртяни,едни 8000 беше навъртял от италиянския преглед до покупката,а ерата на джамбазките номера,поне при по-интелигентните купувачи приключи-всеки с италиянския рег.номер или рамата на колата вече може да види реалния пробег,или поне последния засечен и да направи сметката.Що се отнася до "запазен":еми отвътре си е както от магазина,а и отвън си беше като нов,че за една година при мене вече носи следите от горски разходки:последно един клон излезна по-здрав от 2 тона машина и хлътна ламарината,та вече си е за правене отвън-може би с вакуум,но е за друга тема това.Джипа беше обстойно проверяван заради липсата на check engine-a при запалване защото всички знаем че тая лампа не свети само когато умишлено и се попречи.А за всички които му следят историята за да не се плашат като го видят в раздел Купува-Продава,веднага казвам че лампата беше възстановена веднага след покупката след отстраняване на проблема.Както и всички проблеми се отстраняват своевременно само с оригинални части.Изключение само горивния:1/2 от главата ще е Пежо(наесен ще се слага).Що се отнася до Джип-а като техника:не съм доволен!Хич даже!Единственото което ме спира да го продам е,че може би следващия собственик няма да пипне нищо след мен,освен ако наистина не се счупят дръжките на вратите,ха-ха!

                Коментар


                • #9
                  Това за пробега го знам за коли от UK. Къде се проверява за италианки?
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #10
                    https://www.ilportaledellautomobilis...tima-revisione Разбира се,и Балканстар до момента в който е обслужвана в Jeep.
                    Сега по темата: в интернет само Blueprint ot BG сайтовете и то 150лв.5149064AB Това ли е търсеното изделие,или има и друго,примерно високо/ниско налягане?
                    Последно редактирано от hristor_79; 18-07-20, 20:08.

                    Коментар


                    • cnc82
                      cnc82 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Даже вече има и хора дето си изкарват пари.....без коментар !

                      https://www.olx.bg/ad/proverka-na-ki...5-ID7UDes.html

                    • nissan_1978
                      nissan_1978 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Тук не винаги информацията е вярна, на едно бмв като го гледахме пробега беше 170 000,в този сайт беше 220 000, после намерихме сервизна книжка в която излезе че е на 301 000км

                  • #11
                    Мда, за возилото, закупено преди 2 години, дава че при последен преглед 2015 е било на 1км.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • sparkybg
                      sparkybg коментира
                      Редактиране на коментар
                      Регистрационен.

                    • Asen Kushlev
                      Asen Kushlev коментира
                      Редактиране на коментар
                      Има ли чалъм да си намеря италианския номер по рама? Че всичките документи навремето отидоха в КАТ.

                    • cnc82
                      cnc82 коментира
                      Редактиране на коментар
                      До колкото разбрах има данни там само за последните 2 години, т. е. от тогава насам записват километража на прегледите.

                  • #12
                    Първоначално публикуван от hristor_79 Преглед на мнение
                    https://www.ilportaledellautomobilis...tima-revisione Разбира се,и Балканстар до момента в който е обслужвана в Jeep.
                    Сега по темата: в интернет само Blueprint ot BG сайтовете и то 150лв.5149064AB Това ли е търсеното изделие,или има и друго,примерно високо/ниско налягане?
                    Провери колкото и тъпо да изглежда - в т.нар. "Бял скорпион 13". Преди три години имаха "Мопар".
                    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                    Коментар


                    • #13
                      Е при мене показа 157К и нещо,което беше към 30К повече от Балканстар,което значи че са си горе долу така.Нищо чудно за втора или трета кола.Зафирата ми за последната година има 2К пробег и се чудиме ако тя ще ни кара към морето дали трябва да се сменя маслото с филтрите.Но ако ни кара Опела към морето Джипа отива на пазара.Даже варианти за заместване съм намерил,но да не бързаме,да видиме какво ще покаже манометъра!

                      Коментар


                      • #14
                        Какво толкова си му правил , че си вдигнал ръце вече ?
                        Който търси , намира !
                        Човекът е човек, когато е на път !

                        Коментар


                        • #15
                          Ами доста неща се понаправиха:1.Дросел(беше купен с този проблем).
                          2.Термостат-оригиналния не загряваше.Смени се с такъв от Вест ауто,който не изкара и година.Сега е с нов-вече оригинален,същия като първия дето свалихме със щампа Behr. Тук може би имам вина за двойния разход заради първия избор на част.Аварията се случи на магистралата при жената с децата-резултата е че жена ми не иска да го кара повече.
                          3.Тръбата от интеркулера към дросела-спука я в движение на път към детски рожден ден.Е,стигна до там а се и върнах до нас да сменя колите,но бях бесен.
                          4.Четири свещи-от колата свалихме оригинални керамични и все още палеше с тях,но с пушеци и тресене,да кажем че не го броиме за проблем.
                          5.Хидравличния път заради теч.
                          6.Турбо
                          7.Клапан картерни
                          8.Чакащи проблеми:педала на газта заради потенциометъра и няква грешка чат пат се появява и сама си се маха P0504 като стоповете си работят,а автопилот по принцип си нямам.Така като гледаш не е нещо Уау,но тая кола всеки месец е при майстор.Миналата седмица сложихме новия термостат като едвам се навих да купя оригиналния че си мислех за прав термостат в маркуча,пък да си карам с първия и ги прежалих парите,оправих климатика и 450лева заминаха и сега това с маслото преля чашата,че и 200лева ще си отлетят.Бесен съм му на Джипа и аз се чудя вече ксто се кача в него с какво ще ме изненада.

                          Коментар


                          • sparkybg
                            sparkybg коментира
                            Редактиране на коментар
                            Освен ако е някаква особеност на тоя мотор, но средностатистическо турбо изкарва поне 250-300000, което значи че или не си е на километрите, или е каран дивашки, или с "италианска поддръжка", или някаква комбинация от трите.

                          • Kirilpm
                            Kirilpm коментира
                            Редактиране на коментар
                            Това със средностатистическото турбо го остави, назлобени малки вентилаторчета дето и до 100 хиляди не добутват, особено ако се поддържа по схемата Long Life, идиотското захранване и оттичане на маслото от турбото се подразбира.По скоро може да се дели по производител на турбината, но и там не е гаранция, защото има коли с един и същ двигател и турбини от 3-4 различни производителя.

                            Има го и другия момент с някои недобросъвестни "колеги", които решават, че след като лопатките на геометрията са заяли, турбото не става и трябва друго, срещал съм и хвърлено заради спукана мембрана.

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X