Здравейте колеги,
Понеже реших да спра да развявам кристалната топка реших да се обърна към вас. Казуса е следния:
Имам 3.1 TD (dont judge) и днес за 4ти път ми направи проблем този SKIM модул. Смених акумулатора днес, запалих, карах 20тина мин и спрях на един паркинг и там остана...... Не може и не може да запали. Не изгасва този прословут ключ и това е.
Преди ми го правеше но доста по-рядко и не ми правеше особенно впечатление. Въпроса ми към вас е;
Ако има някой прецакан датчик някъде, залепнало реле, някой + който да опира на маса може ли да ми прави този проблем. Имах тези дни премеждия и с казанчето за антифриза. Изпуснало го е през коляното под казанчето и може ли да е полял нещо ?
Колата вече я качихме на платформа и е закарана пред сервиза и утре сутрин ще започваме с диагностиката първо да видим дали е записала нещо и дали ще може да ни насочи някъде.
Въпрос номер 2;
Прескачане на SKIM Модула ? Възможно ли е или не ? Попитах няколко човека и им стана лошо като чуха Jeep
П.С.
Предните 3 пъти когато направи този номер, разкачих акумулатора за около 15тина минути и си светваше чека и ключа преди палене. Сега чек лампата светва след като е седяла 30с на контакт.
Някой ако се е блъскал с този проблем, моля да сподели какво е решението, че вече обмислям донор !
Понеже реших да спра да развявам кристалната топка реших да се обърна към вас. Казуса е следния:
Имам 3.1 TD (dont judge) и днес за 4ти път ми направи проблем този SKIM модул. Смених акумулатора днес, запалих, карах 20тина мин и спрях на един паркинг и там остана...... Не може и не може да запали. Не изгасва този прословут ключ и това е.
Преди ми го правеше но доста по-рядко и не ми правеше особенно впечатление. Въпроса ми към вас е;
Ако има някой прецакан датчик някъде, залепнало реле, някой + който да опира на маса може ли да ми прави този проблем. Имах тези дни премеждия и с казанчето за антифриза. Изпуснало го е през коляното под казанчето и може ли да е полял нещо ?
Колата вече я качихме на платформа и е закарана пред сервиза и утре сутрин ще започваме с диагностиката първо да видим дали е записала нещо и дали ще може да ни насочи някъде.
Въпрос номер 2;
Прескачане на SKIM Модула ? Възможно ли е или не ? Попитах няколко човека и им стана лошо като чуха Jeep
П.С.
Предните 3 пъти когато направи този номер, разкачих акумулатора за около 15тина минути и си светваше чека и ключа преди палене. Сега чек лампата светва след като е седяла 30с на контакт.
Някой ако се е блъскал с този проблем, моля да сподели какво е решението, че вече обмислям донор !
Коментар