Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем със SKIM или комбинация от проблеми

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем със SKIM или комбинация от проблеми

    Здравейте колеги,
    Понеже реших да спра да развявам кристалната топка реших да се обърна към вас. Казуса е следния:
    Имам 3.1 TD (dont judge) и днес за 4ти път ми направи проблем този SKIM модул. Смених акумулатора днес, запалих, карах 20тина мин и спрях на един паркинг и там остана...... Не може и не може да запали. Не изгасва този прословут ключ и това е.
    Преди ми го правеше но доста по-рядко и не ми правеше особенно впечатление. Въпроса ми към вас е;
    Ако има някой прецакан датчик някъде, залепнало реле, някой + който да опира на маса може ли да ми прави този проблем. Имах тези дни премеждия и с казанчето за антифриза. Изпуснало го е през коляното под казанчето и може ли да е полял нещо ?
    Колата вече я качихме на платформа и е закарана пред сервиза и утре сутрин ще започваме с диагностиката първо да видим дали е записала нещо и дали ще може да ни насочи някъде.
    Въпрос номер 2;
    Прескачане на SKIM Модула ? Възможно ли е или не ? Попитах няколко човека и им стана лошо като чуха Jeep

    П.С.
    Предните 3 пъти когато направи този номер, разкачих акумулатора за около 15тина минути и си светваше чека и ключа преди палене. Сега чек лампата светва след като е седяла 30с на контакт.

    Някой ако се е блъскал с този проблем, моля да сподели какво е решението, че вече обмислям донор !

  • #2
    Първоначално публикуван от InFrN Преглед на мнение
    Здравейте колеги,
    Понеже реших да спра да развявам кристалната топка реших да се обърна към вас. Казуса е следния:
    Имам 3.1 TD (dont judge) и днес за 4ти път ми направи проблем този SKIM модул. Смених акумулатора днес, запалих, карах 20тина мин и спрях на един паркинг и там остана...... Не може и не може да запали. Не изгасва този прословут ключ и това е.
    Преди ми го правеше но доста по-рядко и не ми правеше особенно впечатление. Въпроса ми към вас е;
    Ако има някой прецакан датчик някъде, залепнало реле, някой + който да опира на маса може ли да ми прави този проблем. Имах тези дни премеждия и с казанчето за антифриза. Изпуснало го е през коляното под казанчето и може ли да е полял нещо ?
    Колата вече я качихме на платформа и е закарана пред сервиза и утре сутрин ще започваме с диагностиката първо да видим дали е записала нещо и дали ще може да ни насочи някъде.
    Въпрос номер 2;
    Прескачане на SKIM Модула ? Възможно ли е или не ? Попитах няколко човека и им стана лошо като чуха Jeep

    П.С.
    Предните 3 пъти когато направи този номер, разкачих акумулатора за около 15тина минути и си светваше чека и ключа преди палене. Сега чек лампата светва след като е седяла 30с на контакт.

    Някой ако се е блъскал с този проблем, моля да сподели какво е решението, че вече обмислям донор !
    ЕКУ-то на мАторя е Бош EDC15, би следвало имото да се тотализира успешно и с ключ, пирон, мотика, кирка и каквото имаш под ръка да палиш.

    Въпрос - като въртиш ключа стартера завърта ли ?

    Коментар


    • #3
      Здравей,
      Завърта без проблем и ме изключва след 3-5 секунди все едно не разпознава ключа. Днес пред сервиза запали от раз ......... Ще видим диагностиката какво ще покаже. Или го хвана страх че ще го разпилея или е имало нещо намокрено и през вечерта е изсъхнало.

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от InFrN Преглед на мнение
        Здравей,
        Завърта без проблем и ме изключва след 3-5 секунди все едно не разпознава ключа. Днес пред сервиза запали от раз ......... Ще видим диагностиката какво ще покаже. Или го хвана страх че ще го разпилея или е имало нещо намокрено и през вечерта е изсъхнало.
        Имото е 99%. Ако искаш за в бъдеще да си спокоен в тази насока търси някой да го духне от двигателния комп. Вероятно ще ти мрънка съобщение за грешка имобилайзер, но пък ще пали безгрижно

        Коментар


        • #5
          Да пробвам със смяна на модула под волана ? Днес единствената грешка която имаше е за ниско ниво на антифриз ........... Модула който е под волана еднакъв ли е при WJ купетата ? Че лесно мога да набарам един от 4.7 и да пробвам с него. Този някой го е напъвал в единия край с отверка. Живи данни всичко беше супер О.О

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X