Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Температура на кутия 722.6, GC WJ 2.7CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Температура на кутия 722.6, GC WJ 2.7CRD

    Здравейте колеги, от скоро си дърпам каравана около 700кг и при изкачване към някой язовир температурата на маслото в кутията стига 108 С.
    При нормално карне и без изкачване седи на 80 до 82 С.
    Изкачвам на 3-та, а на равното дърпам на 4-та, четох, че е добре да не се тегли на овърдрайв.
    Нормалма ле е тази температура при изкачване, ако някой е засичал или прегрявам кутията. Искам да и удължа живота колкото е останал.
    Колата е ГЧ 2.7CRD.
    Прикачени файлове

  • #2
    Нищо и няма за кратки интервали,но ако дърпаш редовно то аз бих те посъветвал да си сложиш по-добър радиатор за трансмисионното масло.
    Тия от жега пукат скоростни сензори и забива на втора
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #3
      Благодаря, предполагам за нещо такова става въпрос
      https://www.youtube.com/watch?v=KrI6wCTW_B8

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Да,нещо такова,има и с вентилатор и копче,да си го включваш като теглиш

    • #4
      И още нещо много важно освен кулера за кутията и хубаво масло, гумите да са надути в горните граници за модел, товар и т.н.

      Меките гуми товарят много цялата композиция, тази седмица минах около 3,000КМ с голям товар и заради меки гуми всичко грееше като барбекю, с понадути гуми и колата "литва" и стреса се намалява => и температурата спада.

      Не случайно тежките камиони карат с гуми надути над 100PSI.
      Бъдете живи и здрави!

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Гуми обаче трябват за това,че оригинално на комбито им дават до 45,да се карат на 35.......аз съм с гуми за тегачи,държат до 80,карам ги на 50-55,из камънака на 25 без да тегля.само леко натоварен.

    • #5
      Гледам имаш wjdiag PRO затова ще ти дам един съвет-В менюто имаш опция FAN full speed.Когато катериш директно от приложението пускай хидравличния вентилатор да върти постоянно и няма да имаш ядове.

      Коментар


      • chiborator
        chiborator коментира
        Редактиране на коментар
        Благодаря, ще го пробвам.

    • #6
      Първоначално публикуван от lu4istiq Преглед на мнение
      Гледам имаш wjdiag PRO затова ще ти дам един съвет-В менюто имаш опция FAN full speed.Когато катериш директно от приложението пускай хидравличния вентилатор да върти постоянно и няма да имаш ядове.
      Той с какво помога като охлажда само воден радиатор, радиатор на климатик и интеркулер. А този на кутията е под колата, високо в една ниша и е без вентилатор?
      WG 2.7 CRD

      Коментар


      • cnc82
        cnc82 коментира
        Редактиране на коментар
        Да не би да има друг топлообменник , който се охлажда от антифриза ?

    • #7
      Пред радиатора на антифриза от пасажерската страна има малък радиатор
      като този https://www.ebay.ie/itm/Jeep-Grand-C...958?nav=SEARCH
      Прикачени файлове

      Коментар


      • #8
        Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение

        Той с какво помога като охлажда само воден радиатор, радиатор на климатик и интеркулер. А този на кутията е под колата, високо в една ниша и е без вентилатор?
        Покажи къде точно се намира този на АСК че аз съм останал с впечатлението че е отпред при другите.
        Отдолу под колата нали имаше един който е за затопляне на нафтата..Друг не се сеща да има..

        Коментар


        • #9
          Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение

          Той с какво помога като охлажда само воден радиатор, радиатор на климатик и интеркулер. А този на кутията е под колата, високо в една ниша и е без вентилатор?
          Антифриз радиатора и този на АСК май са един и същ,поправи ме ако не е така.

          Коментар


          • #10
            Довечера ще проверя пътищата, но навсякаде попадам на това малко радиаторче което седи най-отпред
            https://dalys.lt/ru/autozapcasti/jee...redach/3471109
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #11
              Проверих:
              охлаждането на кутията влиза в големия радиатор, няма отделно охлаждане, но там може да се вмъкне допълнителен радиатор.
              Малкия радиатор отпред е за сервото.

              Коментар


              • #12
                Колега, малък радиатор за охлаждане на скоростната кутия, в три размера, продават във фирма "М и Д Авто" - София. Адресът е кв. Манастирски ливади, бл. 201. Телефон: 0888 852 289. Доствчикът е тестван от приятел с Chevy Tahoe, а аз скоро ще купувам такъв за Chevy Blazer.
                ГАЗ 69, Chevrolet Blazer 99
                д-р инж. Георги Попов - 0877 719 701

                Коментар


                • chiborator
                  chiborator коментира
                  Редактиране на коментар
                  Благодаря, ще слагам радиатор със сигурност, но се чудя дали да оставя само дапълнителния радиатор или да го сложа като допълнителен във веригата.

              • #13
                Според мен е най-добре да вземеш възможно по-голям външен радиатор и да охлаждаш само през него автомата. Ако решиш все пак да ги връзваш последователно, то първо външния и после вградения. Като се замисля, при последния вариант има вероятност да охладиш първо във външния до към 70 градуса и след това да вдигнеш температурата до 90 градуса в комбинирания, което не е добре. Разбира се всичко е въпрос на експеримент, винаги може да обърнеш логиката на връзване, като мериш темературите и съобразяваш ефективността на охлаждане.
                ГАЗ 69, Chevrolet Blazer 99
                д-р инж. Георги Попов - 0877 719 701

                Коментар


                • bocho64
                  bocho64 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Това от собствен опит ли? Малко са автомобилите с отделен радиатор фабрично и всички имат отдели перки само за тях.А има и фабрично с комбинирана система ,първо минава през водния и после сухия.

              • #14
                Говоря по принцип, нямам собствен опит специално с това охлаждане, скоро ще понатрупам. Има логика първо да е водния радиатор, а после през сухия. По-дългият път на течността в охладителите ще забави скоростта на флуида и оттам ще подобри топлообмена. Всеки допълнителен електрически вентилатор е само в плюс на охлаждането.
                ГАЗ 69, Chevrolet Blazer 99
                д-р инж. Георги Попов - 0877 719 701

                Коментар


                • #15
                  Ако живееш в Сахара може да си слагаш радиатори и перки колкото си искаш ! Какво ще стане зимата с тази система ? С какъв термостат ще бъде контролирана оптималната температура за работа на кутията ??? 100 градуса не е чак толкова голям проблем при кратки натоварвания . Единствено по голям топлообменник ще свърши работа ! Караваните са предназначени да бъдат теглени по шосе , конструкцията им е прекалено кекава за каране на терен .

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X