Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем след смяна на двигателно масло на Jeep WK 3.0

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от pggvn Преглед на мнение
    Да пак се чува.
    Значи не е първи основен.
    Търси друга причина.
    Не по запис във форум, някой на живо да даде мнение.
    Най ме е страх от хора без мечти...

    Коментар


    • pggvn
      pggvn коментира
      Редактиране на коментар
      Към втори да се насоча
      От няколко дни при първ.палене не започва да се чува веднага ,след 5-6 мин започва и стрелката на темп.наближили към средата вече го няма.Или се подобрява или се влошава

  • #17
    Ако шума се е появил веднага след смяната на маслото , аз бих сменил отново масления филтър..
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • #18
      Моята рецепта е Bardahl - XTEC 5W40 + FULL METAL

      Коментар


      • #19
        Масления филтър вчера го смених с друг резултат няма.Нямаше "брокат" по предния маслото е на 800км .Ще пробвам да сменя марката на маслото.

        Коментар


        • #20
          Случвало ми се е на определени мотори да не понася конкретно масло.Сипвам ново, и започва да причуква, сменям го с друго и
          ​всичко е отлично.​​​​​​
          Мнението ми е за "нормални" масла, не за "К-класик" и подобни.
          Та, възможно е да е от маслото, не че е лошо, възможно е да "не понася" на този мотор.

          Коментар


          • #21
            Преди да смениш маслото, налей един флъш да промиеш мотора. След това си вземи друго масло (бардал, репсол...) и виж дали тоя камшик ще изчезне. Щом си сменил филтъра, значи маслото може да не му харесва. Честотата на тракането е странна и бих го оприличил на повдигач.
            R 727cc BB KIT
            ZJ V8
            WK2 V6

            Коментар


            • #22
              Вчера махнах пистовия ремък отново "цъкането" изчезна.Смених ролките,фрай.шайбата на динамото работи.При слагане на ремъка "цъкането"се появява.
              Не казвам"чукането" защото звука но клипа е много по различен.Чува се на живо по скоро, че ремъка е закъсан и опира на моменти .
              - Ако е първи основен лагер защо не се чува постоянно -на студен двигател/по някога се чува през 3 -4 секунди,понякога през 20-25 секунди /и ако е лагер защо при загрял двигател го няма звука.
              - Ако е лагер няма ли да се чува по скоро долу в двигателя, звука всички сервизи го чуват горе около мас.фълтър в главата.
              - Пистовия ремък да криви коляновия вал от лагера и буталото до "близва" клапана е несериозно според мен.
              -Факт е ,че при 10 махания сега на пист.ремък звука го няма.
              Дем.шайба видимо нищо и няма и на обтегача.

              Коментар


              • #23
                Това ще ти помогне да установиш точно от къде идва "цъкането"

                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                Коментар


                • #24
                  Обтегача на плюс ли е или на минус?

                  Коментар


                  • #25
                    Не можах да видя къде е "+ и - " ,ролките шумяха при въртене на ръка и при почуване леко по тях тракаха но явно не от тях звука
                    Когато всичко е сложено по двигателя вижда ли се обтегача от някъде дали е в нормите?.

                    Коментар


                    • #26
                      По горе си писал, че когато махнеш пистовия ремък, звукът изчезва! Не си помагаш много. Не със стетоскоп, ами със стробоскоп да го слушаш, явно няма да се получи.

                      Относно това дали звукът е от първи основен или не, намери човек, който е чувал, сменял, и т.н.
                      Най ме е страх от хора без мечти...

                      Коментар


                      • #27
                        Провете демпферната ремъчна шайба. По закона на "Марко Тотев" се случват такива работи да смеши гумите със летни и след 10 минути пътуване да стопи бутало случвало се е. От прочетеното на симптомите 99% е демпферна шайба. Палиш алтернатора зарежда натоварва се шайбата и ето ти цък, цък , цък. Не се вкарвай във филм

                        Коментар


                        • #28
                          По демп.шайба не се вижда нищо поне.
                          Ако има някой идея във Варна кой може да открие проблема да казва.

                          Коментар


                          • #29
                            Свалете шайбата и я огледайте с лупа за пукнатини или ситен прах приличащ на прах от феродо . Стегнете я или на менгеме или патронник на струг и я проверете за луфтове. Основен лагер не спира да чука като загрее. Не се плаши !

                            Коментар


                            • #30
                              Смених дем.шайба с нова резултата е нулев.По принцип обтегача на пистовия ремък е на около 7000-8000 км , къде е тази индикация по него + -
                              За пореден път твърдят в сервизите ,че не е лагер ,верига,дюза и повдигачи.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X