Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Grand Cherokee vs Jeep Cherokee

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Аз лично съм съгласен с Дедо, като найстина най-важното е гумите, но бих добавил няколко процента и за клиренса на джипката.

    Коментар


    • #17
      От прочетоното във форума за системите на WJ Quadra drive и Quadra trac ll оставам с едни впечателения ,а вижте тук какво пише и има ли нещо вярно?https://auto.offnews.bg/news/Novini_...Vid_10125.html

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от Vitekov Преглед на мнение
        От прочетоното във форума за системите на WJ Quadra drive и Quadra trac ll оставам с едни впечателения ,а вижте тук какво пише и има ли нещо вярно?https://auto.offnews.bg/news/Novini_...Vid_10125.html
        Това е за по-новите модели (от 2011 насам), а ти търсиш по-стар.
        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

        Коментар


        • #19
          Благодаря ти!
          Не мога да видя 4.0 L с Quadra drive ,има ли ги изобщо ,всички са с Quadra trac ll ,на пазара само 4.7 виждам с drive

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от Vitekov Преглед на мнение
            Благодаря ти!
            Не мога да видя 4.0 L с Quadra drive ,има ли ги изобщо ,всички са с Quadra trac ll ,на пазара само 4.7 виждам с drive
            Аз всъщност не разбрах защо продължаваш да търсиш 4,0 ? 4,7 е по-модерен, харчи също толкова, а върви много повече. Заради по-ниския данък ли?
            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

            Коментар


            • #21
              Ами търся ,защото се говори ,че бил по-здрав мотор и за разхода съм чувал ,че е по-малък ,но може и да не е така ,защото ще ми се налага да го карам в града ,както и в гората ,но ако е същия разхода и двигатела не е толкова проблемен може да се замисля и за 4.7

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от Vitekov Преглед на мнение
                Благодаря ти!
                Не мога да видя 4.0 L с Quadra drive ,има ли ги изобщо ,всички са с Quadra trac ll ,на пазара само 4.7 виждам с drive
                Няма такава комлектация на раздатка 242 с Куадра драйв, защото е несъвместима работата на фултайма с драйва.
                Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                SSang Yong Kyron 2.0xdi
                Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение

                  Няма такава комлектация на раздатка 242 с Куадра драйв, защото е несъвместима работата на фултайма с драйва.
                  Quadra Drive e система от раздатка NV247 и ВариЛок диференциали в мостовете. Няма проблем да се комбинира 242 с ВариЛок, но това няма да е Куадра драйв.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • atanas_93
                    atanas_93 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Уникалността на фултайма е точно в трите отворени дифа особено на утъпкан сняг. Иначе трябва да се кара с едно наум в повече, особено в комбинация и със страничен наклон на пътя. Иначе за проходимостта- да. По добре е. Не ми се спори, ама той затова производителя комбинира 242 с куадра трак.

                  • Чавдар (V93)
                    Чавдар (V93) коментира
                    Редактиране на коментар
                    Какви 3 отворени диф-а, като при WJ 242 е комбинирана с LSD Траклок отзад?

                  • cecoa1
                    cecoa1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Те и варилоците не зацепват баш моментално, та да е проблем на утъпкан сняг. С оригиналната раздатка 247 пак си е същото, като е достатъчно хлъзгаво.
                    https://youtu.be/WDqAKfFewYg.

                    Плюса на 247 е, че включва твърдо предния мост без намеса на шофьора. Нищо повече от модерните TOD с електромагнитна муфа, като при тях включването се регулира от повече фактори и е по-прецизно, но пък в 247 е чисто механично, без жици.

                • #24
                  Колега, ако си мераклия за Jeep последното нещо за което трябва да питаш е разход на гориво, не го мисли, харесай си един модел, вземи го и се кефи! Всичко останало е суета.
                  ГАЗ 69, Chevrolet Blazer 99
                  д-р инж. Георги Попов - 0877 719 701

                  Коментар


                  • #25
                    Благодаря ви колеги за съветите!

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X