Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем Jeep KJ - ключа не може да се завърти повече от контакт и да запали

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем Jeep KJ - ключа не може да се завърти повече от контакт и да запали

    Тази сутрин установих че не мога да запаля с колата.
    Jeep KJ 2.8 автоматик 2005г.
    Ключа се върти нормално напред и назад с по 1 позиция от OFF - назад се включва само електрониката, напред отива на контакт и светва таблото. Обаче не успявам въобще да завъртя ключа на следващата позиция след контакт и реално да запаля.
    В интернет чета че има често срещан механичен проблем с ключалките на тези автомобили - пробвах въртене на волана, разместване и почукване на ключа но без резултат.
    Другото нещо е че предият ден светна лампичката за проверка на двигателя на таблото.
    Въпроса ми е тези коли имат ли някаква защитна система, която да не ти позволи да запалиш ако има някакъв проблем с двигателя или със сигурност това е нещо механично в ключалката?
    Също така в момента се намирам в Габрово, тук дали има читав сервиз към когото да се обърна за това нещо след празниците?

  • #2
    Механично трябва да е. Всеки сервиз, че и автоключар може да свали патрона и да изкара клемореда, така, че да дадеш контакт с жиците. Воланът обаче се заключва при половин оборот, затова не карай като автокрадец от филмите
    България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

    Коментар


    • #3
      Ако АСК не е на Parking също няма да позволи да отиде на позицията за палене.
      JEEP Liberty 2.8CRD Limited 2005

      Коментар


      • #4
        Да, това е проблема, провери дали реално си на P. Пробвай с едновременно натискане на спирачката, скоростния лост на P, и завъртане на ключа. Също така виж дали волана ти е отключен,
        Като попрочетох малко другите форуми, излезе ето това -Interlock cable:

        https://www.jeepkj.com/threads/key-c...gnition.48479/

        Или последна спирка - key cylinder.
        Последно редактирано от Kalin Galinov; 18-04-20, 19:50.

        Коментар


        • #5
          Разбира се че съм на P.
          Доколкото разбирам ако проблема беше в Interlock кабела, нямаше да мога да извадя ключа въобще. В момента всичко работи нормално - вкарвам ключа, давам контакт, натискам спирачката, местя скоростния лост надолу и вече не мога да извадя ключа. Връщам на Р и вече ключа си излиза нормално. Обаче като съм на Р не мога да завъртя ключа от позиция контакт към позиция палене.

          все пак отворих пластмасата до скоростния лост да видя как работи този interlock cable но не видях проблем там
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200419_082020.jpg
Прегледи:317
Размер:389.4 КБ
ID:6590406

          Има ли някаква друга причина това да се случва? Пак казвам че предния ден преди това да се случи светна лампичката check engine ...

          Коментар


          • #6
            А прочете ли какъв код е записан, щом си имал Check Engine?
            Намери някой с VCDS за VW коли, там може да прочетеш generic кодовете, които после да си преведеш до джиповите.
            Тук също има възможна причина с решение:

            Wow ! It's becoming an epidemic ! 54cj3b posted on 8/17/13 about the same problem , if your jeep has the same problem , that is. A linkage part in the steering column from the ignition lock to the ignition switch on the column breaks and does not let you turn on the ignition leading you to believe you got a dead battery or or an electrical problem . Pull the lower steering column trim off and check if the ignition lock is cycling the linkage to the switch . You may find it broken .
            If that is the case , this is a tough one. If I read your post right , you do get ignition ON position but cannot engage START . If you can find the wire that energizes the starter solenoid , you can rig a temporary push button switch to crank the starter . You'll just need a fused power source from the fuse box . Better than leaving a remote starter hooked up , or hooking it up every time you want to start the jeep . Not real convenient. Hope Chrysler recalls on this soon or at least sells replacement parts , even after market ( Dorman ) should step up with one !

            Read more: https://www.jeepz.com/forum/cherokee...#ixzz6K2c29uo9



            Ето и видео:

            https://www.youtube.com/watch?v=IcqRTh-c2kY
            Последно редактирано от Kalin Galinov; 19-04-20, 09:29.

            Коментар


            • #7
              Грешката не можах да намеря как да я прочета в четвъртък вечер преди празниците. Във вторник ще се мъча да намеря някой да помогне.

              Иначе проблема изглежда точно като описаният в този форум и в това видео, само че май не смея да се опитам да го направя сам това дето е показано във видеото

              Коментар


              • дядо владо
                дядо владо коментира
                Редактиране на коментар
                Звънни пак да си поговорим

            • #8
              Благодарение на дядо Владо колата е в движение, успях да я запаля с окъсяване на релето на стартера и върви нормално, но все още свети лапмата check engine.
              Интересно дали двете неща имат връзка или е кофти съвпадение.
              Поне така ще мога да стигна до някой сервиз на собствен ход.

              Коментар


              • #9
                Първоначално публикуван от Arntor Преглед на мнение
                Благодарение на дядо Владо колата е в движение, успях да я запаля с окъсяване на релето на стартера и върви нормално, но все още свети лапмата check engine.
                Интересно дали двете неща имат връзка или е кофти съвпадение.
                Поне така ще мога да стигна до някой сервиз на собствен ход.
                Сега е времето за монтиране на старт бутон!

                Коментар


                • ivo-police
                  ivo-police коментира
                  Редактиране на коментар
                  Пенчо,аз старт бутон нямам ама поне съм ял дървото на всички коли които съм имАл и сега съм изкарал един авариен кабел до акумулатора.

              • #10
                Мисля че мога да помогна , имам необходимата част от ключалката която обикновено се чупи .
                обади се във вторник , ако не си решил проблема
                Еди Рангелов : 0885 088 444
                Няма незаменими има незабравими хора !!!

                Коментар


                • #11
                  Ами не знам кога ще се върна в София, но ще се обадя по нататък, засега явно ще я карам на палене с мостче.
                  Иначе прочетохме грешките и ги изчистихме и не се появяват повече. Може би нещо еднократно се е случило.

                  P0700 - Контролна система трансмисия (MIL заявка)
                  P0731 - Предавка 1 Неправилно отношение
                  P0841 - Сензор за налягането на трансмисионното масло
                  Все пак какво означават? Може би че е време да се сменя масло на трансмисията?

                  Коментар


                  • #12
                    Описание на кодовете има в нет-а.
                    P0731 JEEP Possible Causes Low transmission fluid level Dirty transmission fluid Shift solenoids Transmission mechanical problems Transmission hydraulic control circuit
                    P0841 JEEP Possible Causes Low transmission fluid level Dirty transmission fluid Faulty Transmission Solenoid/Pressure Switch Transmission Solenoid/Pressure Switch harness is open or shorted Transmission Solenoid/Pressure Switch circuit poor electrical connection Internal transmission damage Faulty Engine Control Module (ECM) Faulty Transmission Control Module (TCM)


                    Почваш от най-евтиното за ремонт - ОГЛЕД на кабелаците по кутията, и после сменяш маслото на скоростите.
                    Само че, я дай малко повече история - сменяно ли е, кога, с какво?
                    Последно редактирано от Kalin Galinov; 21-04-20, 17:55.

                    Коментар


                    • #13
                      Първоначално публикуван от Kalin Galinov Преглед на мнение
                      Само че, я дай малко повече история - сменяно ли е, кога, с какво?
                      Ами маслото на скоростната кутия е сменяно преди около 48 000 км в Балканстар Пловдив с 5л ATF-4, поне според фактурата.

                      Коментар


                      • #14
                        Прочети малко повече по форумите кое предизвиква тия кодове, и най-вече си огледай кабелите и ел връзките.

                        Коментар


                        • #15
                          Първоначално публикуван от Arntor Преглед на мнение

                          Ами маслото на скоростната кутия е сменяно преди около 48 000 км в Балканстар Пловдив с 5л ATF-4, поне според фактурата.
                          Маслото на трансмисията на 40 000км ли се сменяше или на 60 000км, но ако е на 40 000км си пропуснал малко?

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X