Здравейте пичове!Отдавна не съм се обръщал към вас за помощ но ето че времето дойде.Проблема е от около 5 дни ,сутрин въртяне до падане на акомулатор,в последствие още много въртене с подаден ток и след 10-15ти опит пали и след това цял ден никакви проблеми.Нямам въздух в маркучите ,всички опръстени са сменени.Не съм с оригиналния филтър а всичко преправих с маркучи.Даже вчера сложих подкачваща ръчна помпичка за гориво преди филтъра,пак същото.Няма палене и тва си му е....Дюзите са ми в добро състояние,като макс корекцийте ,само на една от тях е0.8+ другите всички на 0.2 до 0.4.Възможно ли е от опръстените на обратната нафта на дюзите да ми прави тоя проблем или евентуално да ме насочите на другаде че не знам вече какво да правя.Благодаря и Поздрави!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Трудно палене сутрин WJ 2.7
Свий
X
-
При тези температури ще запали и без свещи на третото въртене. Според мен пада налягането на горивото в рейката , или има проблем с горивния клапан. Възможно е да има и вода в горивната система.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
Горивния филтър има ли датчик за вода? Ако да смуче въздух през него и след престой филтъра се изпразва обратно в резервоара.Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD
Suzuki Grand Vitara 1.6
LZ1ZPM
Коментар
-
Първоначално публикуван от Zarhi Преглед на мнениеГоривния филтър има ли датчик за вода? Ако да смуче въздух през него и след престой филтъра се изпразва обратно в резервоара.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеСкобите и маркучите имат гадния навик след време да не са вече херметични, та прегледай си тези неща.
Коментар
-
Извади изходния маркуч от помпата ниско налягане и виж дали подава нафта при въртене. Ако да, работата отива на четене на живи данни: обороти при стартер, налягане в рейла, синхронизация на датчици КВ и РВ. Като запали тест с шишенца на обратната нафта, може някоя дюза рязко да се предала.Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD
Suzuki Grand Vitara 1.6
LZ1ZPM
Коментар
-
Първоначално публикуван от Zarhi Преглед на мнениеКато запали тест с шишенца на обратната нафта, може някоя дюза рязко да се предала.
Коментар
-
Днес сутринта същите екшъни и веднага при дизелджията.На колбите една дюза даде прекалено висока обратна нафта.13 впръсква-28 връща.Сменихме е и да видим утре сутри дали ще има ефект...
- 1 like
Коментар
-
Това беше идеята на проверката. Този тип дюзи имат навика да им се счупва нещо в клапанчето. На живи данни корекцията им е в нормата, но обратната нафта е много. Съответно при студено палене помпата не може да дигне налягане в рейла, а ecu-то чака то да превиши 120-140 бара преди да почне да отваря дюзите.
На топъл мотор стартера дига малко повече обороти и успява да дигне налягане.
-
Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнениеС това не съм съгласен. На друг автомобил,но.....четири почти равни , пушеци и домове богато и......220лв! за ремонт на един брой дюза.
Коментар
-
Първоначално публикуван от lu4istiq Преглед на мнение
150кинта за рециклиране ми взеха.Направиха го за 15мин
При моя случай и него смениха.
Коментар
-
Днес сутринта няма вече проблем с паленето.Пали си от раз но забелязах н3що друго.Преди корекцийте на на първите 4 от дюзите бяха от - 0.2 до + 0.6 а на пета 0.9 до 1 .Сега пък са напълно различни като при рециклираната стойностите са най високи.Исках да ви попитам има ли нужда от някакво кодиране или обучаване на тая дюза че това +2.5ме притеснява въпреки че мотора работи стабилно,б3з пушене вибраций или подобни.Обадих се на майстора да споделя впечатленията и той каза че сами след някви км щяли да се самокалибрират.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар