Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудно палене сутрин WJ 2.7

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Трудно палене сутрин WJ 2.7

    Здравейте пичове!Отдавна не съм се обръщал към вас за помощ но ето че времето дойде.Проблема е от около 5 дни ,сутрин въртяне до падане на акомулатор,в последствие още много въртене с подаден ток и след 10-15ти опит пали и след това цял ден никакви проблеми.Нямам въздух в маркучите ,всички опръстени са сменени.Не съм с оригиналния филтър а всичко преправих с маркучи.Даже вчера сложих подкачваща ръчна помпичка за гориво преди филтъра,пак същото.Няма палене и тва си му е....Дюзите са ми в добро състояние,като макс корекцийте ,само на една от тях е0.8+ другите всички на 0.2 до 0.4.Възможно ли е от опръстените на обратната нафта на дюзите да ми прави тоя проблем или евентуално да ме насочите на другаде че не знам вече какво да правя.Благодаря и Поздрави!

  • #2
    Може да са доста неща, но първо аз бих проверил за температурната сонда.

    Коментар


    • #3
      Туй нещо свещи имали?

      Коментар


      • #4
        При тези температури ще запали и без свещи на третото въртене. Според мен пада налягането на горивото в рейката , или има проблем с горивния клапан. Възможно е да има и вода в горивната система.
        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • #5
          Горивния филтър има ли датчик за вода? Ако да смуче въздух през него и след престой филтъра се изпразва обратно в резервоара.
          Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD
          Suzuki Grand Vitara 1.6
          LZ1ZPM

          Коментар


          • Пенчо
            Пенчо коментира
            Редактиране на коментар
            Колегата казва, че е сложил ръчна помпа преди филтъра.

          • Zarhi
            Zarhi коментира
            Редактиране на коментар
            С оригиналния филтър от такава помпа няма особен смисъл.

          • Пенчо
            Пенчо коментира
            Редактиране на коментар
            Има смисъл. При мен точно от помпата върху филтъра ми се разказа играта при сиида. Смуче въздух и не иска да подкачи. А ако подкачи - след малко приритва и умирга.

        • #6
          Първоначално публикуван от Zarhi Преглед на мнение
          Горивния филтър има ли датчик за вода? Ако да смуче въздух през него и след престой филтъра се изпразва обратно в резервоара.
          Отдавна не карам с оригиналния филтър,колега.Всичко е с маркучи,скоби и гор.филтър с вход и изход

          Коментар


          • Zarhi
            Zarhi коментира
            Редактиране на коментар
            Лоша идея поне за зимата....

        • #7
          Скобите и маркучите имат гадния навик след време да не са вече херметични, та прегледай си тези неща.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #8
            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
            Скобите и маркучите имат гадния навик след време да не са вече херметични, та прегледай си тези неща.
            сменени са с нови,проверено....

            Коментар


            • #9
              Извади изходния маркуч от помпата ниско налягане и виж дали подава нафта при въртене. Ако да, работата отива на четене на живи данни: обороти при стартер, налягане в рейла, синхронизация на датчици КВ и РВ. Като запали тест с шишенца на обратната нафта, може някоя дюза рязко да се предала.
              Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD
              Suzuki Grand Vitara 1.6
              LZ1ZPM

              Коментар


              • #10
                Първоначално публикуван от Zarhi Преглед на мнение
                Като запали тест с шишенца на обратната нафта, може някоя дюза рязко да се предала.
                С това не съм съгласен. На друг автомобил,но.....четири почти равни , пушеци и домове богато и......220лв! за ремонт на един брой дюза.

                Коментар


                • #11
                  Най адекватния начин да откриеш повреда е закачена ком на живи данни и въртиш. Гледаш обороти (мин 240) налягане (ако е под 150 бара няма да запали) . . И от там вече изводи... "Силата на дребните неща е в това , че са много"

                  Коментар


                  • #12
                    Днес сутринта същите екшъни и веднага при дизелджията.На колбите една дюза даде прекалено висока обратна нафта.13 впръсква-28 връща.Сменихме е и да видим утре сутри дали ще има ефект...

                    Коментар


                    • Zarhi
                      Zarhi коментира
                      Редактиране на коментар
                      Това беше идеята на проверката. Този тип дюзи имат навика да им се счупва нещо в клапанчето. На живи данни корекцията им е в нормата, но обратната нафта е много. Съответно при студено палене помпата не може да дигне налягане в рейла, а ecu-то чака то да превиши 120-140 бара преди да почне да отваря дюзите.
                      На топъл мотор стартера дига малко повече обороти и успява да дигне налягане.

                  • #13
                    Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
                    С това не съм съгласен. На друг автомобил,но.....четири почти равни , пушеци и домове богато и......220лв! за ремонт на един брой дюза.
                    150кинта за рециклиране ми взеха.Направиха го за 15мин

                    Коментар


                    • Кольо
                      Кольо коментира
                      Редактиране на коментар
                      Следващия път спести 150 лева и си го направи сам.
                      Ако можеше всеки да си го прави сам пред блока-нямаше да вземат.

                  • #14
                    Първоначално публикуван от lu4istiq Преглед на мнение

                    150кинта за рециклиране ми взеха.Направиха го за 15мин
                    Горе долу толкова вземат без смяна на разпръсквач.
                    При моя случай и него смениха.

                    Коментар


                    • #15
                      Днес сутринта няма вече проблем с паленето.Пали си от раз но забелязах н3що друго.Преди корекцийте на на първите 4 от дюзите бяха от - 0.2 до + 0.6 а на пета 0.9 до 1 .Сега пък са напълно различни като при рециклираната стойностите са най високи.Исках да ви попитам има ли нужда от някакво кодиране или обучаване на тая дюза че това +2.5ме притеснява въпреки че мотора работи стабилно,б3з пушене вибраций или подобни.Обадих се на майстора да споделя впечатленията и той каза че сами след някви км щяли да се самокалибрират.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • m4r1qn
                        m4r1qn коментира
                        Редактиране на коментар
                        3 = E вероятно, пред че винаги има запетая, е така - зай,че, а римския сенатор ВибрациЙ е с лош и опърничав характер.

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X