Премествам въпроса ми от другата тема т.к. разбиращите обикновено не влизат в теми със заглавие "Нов член на клуба". Ако модераторите сметнат че не е нужно от нова тема моля да я изтрият!
Въпрос:
Това което видях на моя Гранд 3,1 ТДИ е че може би термостата ми е за смяна защото беше хладно и по надолнищата падаше темп-а до 70 градуса но и за момент по нагорнищата не стигна/мина 90.
В тази връзка знаейки характера на тези автомобили ще ме прощавате за лаишкия въпрос ама не е ли по добре да си с неизправен термостат(постоянно отворен) и винаги да ти е охладен повече от нормалното за да нямаш проблеми с двигателя?! Какви са минусите освен по-високия разход?
Въпрос:
Това което видях на моя Гранд 3,1 ТДИ е че може би термостата ми е за смяна защото беше хладно и по надолнищата падаше темп-а до 70 градуса но и за момент по нагорнищата не стигна/мина 90.
В тази връзка знаейки характера на тези автомобили ще ме прощавате за лаишкия въпрос ама не е ли по добре да си с неизправен термостат(постоянно отворен) и винаги да ти е охладен повече от нормалното за да нямаш проблеми с двигателя?! Какви са минусите освен по-високия разход?
.
При мен още се подмята един , който е напълно отворен при 71 градуса. Едно време ги монтираха на влекачи Мерцедес 1632 при релации към Иран , Ирак и Кувейт . Ясно е защо.
Коментар