Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чероки XJ твърда возия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Чероки XJ твърда возия

    Чероки XJ,2.5 бензин,имам го от 5 дена,но ми прави впечатление че е вози твърдо.Отпред над пружината предния собственик с сложил подложка,отпред е горе долу добре,но отзад,вози твърдо.Там положението е следното-между пакета с ресьорите и моста са подложили квадратен профил за да го повдигнат ресьорите са прави нямат никаква дъга.Целта ми е да вози малко по меко отзад,някакви идеи?
    Yamaha Yz450F
    Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
    Всичко с ''рошави''гуми!

  • #2
    Нови ресори с нови амове еле ако е сложил и някой допълнителен лист на тия.

    Няма какво много да се направи,може да ги дадеш да ги шпренгват,но от моя скромен опит ти казвам,че пак клякат за нула време.

    Може лека проба с нови амортесьори,но не казваш бюджета какъв е
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #3
      Няма допълнителен лист.Бюджета-търси се най евтиния вариант от всички възможни.
      Yamaha Yz450F
      Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
      Всичко с ''рошави''гуми!

      Коментар


      • #4
        Налягането в гумите е?

        Коментар


        • #5
          Давай друг въпрос.....
          Yamaha Yz450F
          Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
          Всичко с ''рошави''гуми!

          Коментар


          • #6
            Да се пробвам аз,от сега ти казвам обаче,че аз евтините варианти не ги знам,шпренгвал съм ресори в БГто преди почти 20 години на Патрули и не се брои,майсторите може да не са сред живите.

            Причини за твърдо возене
            1 геометрията или ъгъла на шегелите на ресьорите е голям,не могат да разпьват един вид - или по-дълги или ги местиш
            2 Прави ресьори - шпренгване или смяна с нови
            3 Твърди втулки - ако някой е сложил пластмаси там ще ти бие на камьк,сменяй с оригинал
            4 Усилени пружини на предницата - бъди сигурен,че никой не си е играл с тия и не ги е сменил с някакви носещо 50-100 кила повече
            5 Усилени амове на предницата - смяна с нещо изпитано,Билщайн примерно 5100 модела
            6 Налягане в гумите или твърди гуми - това носи от мммммм просто обяснено ммммм от 4 пласта до 10 пласта гуми или гума носеща 45 до 80 налягане,вторите са яки за товарене и теглене,но не вози като меката гума еле пренапомпена.

            Решението - смяна на ресьори с нови или такива с правилна дъга / обяснявам го странно ма на тая суша и това е капка / за да оправиш ъгъла на шегелите,смяна на втулките им и смяна на задните амове с нещо прилично.Ако са ти останали още няколко стотачки - смяна на предни амове с втулките по предницата и монтаж на лебедка да тежи,тия леки не возят добре.

            Нямам евтини варианти еле за прави повдигнати ресьори - съвсем са такова ли мамата на ъгъла там.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #7
              Не обясняваш странно-разбирам го.Както казах,отпред са сложили подложки на пружините,отзад,подложки между моста и ресора.Не са променяли дължината на шегелите(обеците).Ресорите са прави като дъска.Всички тампони по джипа скоро са сменени с полиоританови такива,навсякъде.
              Има къде да шпренгвам ресорите.Ако ги шпренгвам и да сложа по дълги шегели,като махна подложките между ресора и моста?
              Това ми е първата американска техника,и първото возило с ресори,затова не са ми ясни бая неща.Предишните джипки съм ги купувал в стоков вид и сам съм си ги ''наджипвал'' но с цената на много четене и много блъскане-труд и т.н. Затова като не ми е ясно нещо сега,питам.
              Yamaha Yz450F
              Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
              Всичко с ''рошави''гуми!

              Коментар


              • #8
                Полиуретанови те тампони играят роля в това твърдо возене,тия принципно возят твърдо и с комбинация с тия тампони съвсем блъска на паве.

                Шегелите и да не са сменяни като изправи ресьори се променя ъгъла на самия шегел,няма как да се изпъне ресьора един вид.

                Щом вярваш на шпренгването не пречи да опитш,махането на подложките под моста няма да подобри кой знае колко возията,но промяната на ъгъла на шегелите ще помогне.Провери и с какви амове идва,да не са някои яки и от там да тресе,на тия джипки амовете са сравнително евтини.

                На кратко - давай както си я намислил,по-лошо няма да стане от тия прави ресьори
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #9
                  Абе не че толкова вярвам,ама търся варианти.Ще сваля ресорите и ще ги дам да ги шпренгват.Сега като се замисля,като се изправи ресора,и изпъва шегела напред,което от своя страна води до намаляне на хода на шегела и огъването на ресора.
                  п.с.Още се чудя как някой не ме е захапал че съм си купил 2.5 бензин,вместо 4.0...и да ми обяснява колко съм се прекарал.
                  Yamaha Yz450F
                  Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                  Всичко с ''рошави''гуми!

                  Коментар


                  • BENZBOSS
                    BENZBOSS коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ай чакай,че забравих - ЗАЩО НЕ ВЗЕ 4.0 ми тоя умрелник???

                    Хахахах,я с кеф си го карай,като умре му сложи дизелов Мерцедески

                • #10
                  Първоначално публикуван от ivo929 Преглед на мнение
                  Сега като се замисля,като се изправи ресора,и изпъва шегела напред,.....
                  На тая техника обиците отпред ли са?
                  Щото де що е на ресор обиците са все отзад.

                  Коментар


                  • #11
                    Отзад са.Може и аз да греша накъде се изпъват,но ефекта предполагам е същия.
                    Yamaha Yz450F
                    Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                    Всичко с ''рошави''гуми!

                    Коментар


                    • #12
                      https://youtu.be/_N8LKA_0ow0

                      е това имаш,с все подложките,вижда се колко е хода долу горе на шегелите отзад и то на ресьор с долу горе правилната дъга



                      И долу горе идея какво имаш и с какво се сменя за лифт и по-меко возене.Грабвай флекса

                      Последно редактирано от BENZBOSS; 23-01-20, 21:06.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #13
                        Малко размисли по темата.Все повече започва да ми се върти в главата,отзад вместо на ресори да преправя качването на пружини.Имам някои идеи,но ми е доста мъгляво още накъде да се насоча.Едната е с така наречените ''пушки'',най достъпни са тези от паджеро 2.Мога да направя захватите към моста и купето,мога да направя чаши,легла на пружините.Още какво друго ще ми трябва и някакви очаквани трудности при този вариант?Другия вариант,е с т.н. четирилинково окачване,но там според мен ще срещна доста повече затруднения.Попадам на снимки,където правят такова окачване,и някъде слагат шарнирни втулки,които са лесно намираеми,и при нужда лесно могат да се сменят.Трябва да намеря човек с който да обсъдя тези неща,някой който да ме насочи,не тепърва да откривам топлата вода.Целта е постигане на возията на пружинно качване,без никакви стремежи за забележително офроад преставяне,като нещата ще си правя аз.Идеи от типа-дай я на еди си кой да ти я направи,не ме кефят.Ако някой може да даде насоки,и да помогне ще съм му благодарен.
                        Yamaha Yz450F
                        Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                        Всичко с ''рошави''гуми!

                        Коментар


                        • #14
                          Ако целта ти е само по-добра визия, най-лесно и ефективно нещата ще се получат с възглавници, които се монтират много лесно на ресорно окачване.
                          Возията става перфектна, а когато/ако се наложи да го товариш, помпаш, и само мостовете да издържат.
                          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                          Коментар


                          • #15
                            Тоя номер който си намислил нито в лесен нито евтин,а за евтина джипка съвсем скъп се явява.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X