Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с диференциал или раздатка - WJ v8?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с диференциал или раздатка - WJ v8?

    Колеги, есента докато бях с едни поизносени 16" гуми, "колкото да избутам сезона" почнах да усещам някакъв проблем но не мога да разбера от дифа ли е или верига на раздатката. на моменти когато му подам повече в лек завои и се чуваше като прещракване на каре, правех го също и на разтегната верига. Също така когато правя обратен, бавно и всякаш се затормозява преден и заден диф и има тътрене. изправя ли волана всичко изчезва...
    Зимата сложих 17' с нови гуми, това с прещракването като каре май не съм го чувал вече но това с затормозяването когато правя обратен или остър завой с 10км да речем често го усещам, но не толкова както преди.
    Маслото на раздатката съм го сменял но на дифа само не съм, понеже уж било сменяно...
    Може ли да е верига или направо да вземам 75W140 с мопър ( или ония кастрол евтиния с добавката незнам дали си струва .... ).

    П.С джипа е WJ - 4.7 H.O

  • #2
    Нали не очакваш от компа някой да разгадае твоето усещане?
    П.П. смени маслото на диференциалите + добавка и после ще му мислим.........
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #3
      Това парт тайм ли е, или фул?
      Щото по описанието ми прилича на опит за завиване с включен преден мост(при парт тайм), или блокиран междинен диференциал при фул тайм. А може и с блокиран осев диференциал, но не знам тези дали имат.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • Джоу (x3mrjoe)
        Джоу (x3mrjoe) коментира
        Редактиране на коментар
        И на мен на такова ми прилича. Ако е от тия с муфите, може да е спекла.

    • #4
      Първоначално публикуван от Jeep autos Преглед на мнение
      Колеги, есента докато бях с едни поизносени 16" гуми, "колкото да избутам сезона" почнах да усещам някакъв проблем но не мога да разбера от дифа ли е или верига на раздатката. на моменти когато му подам повече в лек завои и се чуваше като прещракване на каре, правех го също и на разтегната верига. Също така когато правя обратен, бавно и всякаш се затормозява преден и заден диф и има тътрене. изправя ли волана всичко изчезва...
      Зимата сложих 17' с нови гуми, това с прещракването като каре май не съм го чувал вече но това с затормозяването когато правя обратен или остър завой с 10км да речем често го усещам, но не толкова както преди.
      Маслото на раздатката съм го сменял но на дифа само не съм, понеже уж било сменяно...
      Може ли да е верига или направо да вземам 75W140 с мопър ( или ония кастрол евтиния с добавката незнам дали си струва .... ).

      П.С джипа е WJ - 4.7 H.O
      Бързи и лесен тест - свали предният кардан и повтори упражнението. Ако прещракването изчезне - 99% е карето откъм раздатката.
      WG 2.7 CRD

      Коментар


      • #5
        За Кольо - тези са само и единствено фултайм. виждал съм такива "парт" и у нас и нов внос, но с преправяни после.
        За Имарх - така не става,вкарваш (по-точно изкарваш) в едно уравнение три неизвестни - отпада натоварването на предния мост, на карданните карета, и на раздатката
        За пусналия темата - може да имаш 2-3 отделни източника на шум ..............
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • #6
          Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
          Нали не очакваш от компа някой да разгадае твоето усещане?
          П.П. смени маслото на диференциалите + добавка и после ще му мислим.........
          +1.
          99% е от несменяно масло в дифовете.

          WG Limited 2.7 CRD 02
          WG Overland 2.7 CRD 04/05

          Коментар


          • #7
            Днес ще ходя до магазина за масло, 4 литра ще ми стигнат ли ?
            Спял съм се на Мотул и Ravenol - цената им е еднаква ...
            Мопъра 1/3 в преден диф, останалото в задния ли беше ?
            Ииии също си мислех за някакъв почистваш спрей за дифа... или да не се занимавам ??

            Коментар


            • дядо владо
              дядо владо коментира
              Редактиране на коментар
              3л. ще стигнаг + добавката

          • #8
            Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
            За Кольо - тези са само и единствено фултайм. виждал съм такива "парт" и у нас и нов внос, но с преправяни после.
            За Имарх - така не става,вкарваш (по-точно изкарваш) в едно уравнение три неизвестни - отпада натоварването на предния мост, на карданните карета, и на раздатката
            За пусналия темата - може да имаш 2-3 отделни източника на шум ..............
            Предният мост не се ли натоварва силово откъм раздатката, само когато задният буксува и раздатката заключи и почне да предава и напред. Аз му предлагам да го направи на равно, с ниска скорост. Тогава предният мост няма ли да се натоварва пак толкова, колкото и като небокусва и раздатката нищо не му прехвърля, демек точно както е нормално в тази ситуация.
            А именно с отпадането на натоварването в каретата както казва - ако изчезне чаткането, не е ли доста явен сигнал от къде може да е.

            Ако пък не изчезне ще бъде ясно, че не е от тах. И остават раздатка и диференциал. Предложих го защото се проверява бързо и лесно. Не че е 100% диагностика. Но е добра насока за размисъл.
            WG 2.7 CRD

            Коментар


            • #9
              Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение

              Предният мост не се ли натоварва силово откъм раздатката,.
              Така е, но когато махнеш кардана съвсем го разтоварваш и резултата е 50/50

              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • #10
                Смених маслото, от 4л. ми останаха 600мл. Обаче проблема с тътренето при пълен ляв-ден с малка скорост не се оправи ...

                Коментар


                • #11
                  Първоначално публикуван от Jeep autos Преглед на мнение
                  Смених маслото, от 4л. ми останаха 600мл. Обаче проблема с тътренето при пълен ляв-ден с малка скорост не се оправи ...
                  СмениХ или ти го смениХА ? Какво изтече при отварянето ? Отзад няма пробка и трябва да се махне целият капак - какво се видя при отварянето ?
                  "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                  Коментар


                  • tabu_bg
                    tabu_bg коментира
                    Редактиране на коментар
                    Много на място е въпроса. На Симеоновско шосе, голям сервиз (Верига) така ми смениха маслото в дифа, че .... добре че отворих след месец, колко псуване имаше ... иначе 50 лева взеха.

                • #12
                  Аз го сменях и махах капаците и на двата. Имаше стружки на магнита само, изпръсках 1 спрей да почистя преди да затворя и светна. Иначе маслото беше жълтиникаво-оранжево и си беше на максимума. Предния диф беше по чист от задния но не забелязах нищо притеснително освен тези струшки на магнита.

                  Коментар


                  • #13
                    Първоначално публикуван от Jeep autos Преглед на мнение
                    Аз го сменях и махах капаците и на двата. Имаше стружки на магнита само, изпръсках 1 спрей да почистя преди да затворя и светна. Иначе маслото беше жълтиникаво-оранжево и си беше на максимума. Предния диф беше по чист от задния но не забелязах нищо притеснително освен тези струшки на магнита.
                    Според мен си "изкарал две неизвестни" от долното уравнение:
                    Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                    ...За Имарх - така не става,вкарваш (по-точно изкарваш) в едно уравнение три неизвестни - отпада натоварването на предния мост, на карданните карета, и на раздатката
                    За пусналия темата - може да имаш 2-3 отделни източника на шум ..............
                    Остава наистина да опиташ със свален преден кардан - ако вече не "запира", остава раздатката.
                    Прочее, в раздатката какво масло и кога е сипвано?
                    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                    Коментар


                    • Jeep autos
                      Jeep autos коментира
                      Редактиране на коментар
                      Мопър, преди 6 месеца го сменяха с това на кутията.

                  • #14
                    Jeep autos коментира
                    Днес, 22:24
                    Мопър, преди 6 месеца го сменяха с това на кутията
                    Не е достатъчно да е "МопЪр".
                    Какъв цвят поне беше, видя ли? (щото за скоростната кутия е различно от това за раздатката)
                    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                    Коментар


                    • #15
                      Вчера долях около 150мл NV245-247-249, жълто е. Когато ми сменяха това на кутията видели маслото за раздатката и го биле сменили и него УЖ, без да ме питат и ми върнаха 2рото шише с около 700мл вътре.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X