Здравейте,
Моля за информация как може да се провери дали работят подгревните свещи на Jeep Cherokee KJ 2.8CRD 2002-2004г?
В интернет намерих, че има някакво реле в което влизат всичките 4 кабела (за всяка подгревна свещ) като от него може да се замери без да се налага
да разглобяваме куп детайли от двигателя, за да ги замерване директно на самата свещ.

Лошото е , че аз на моята машина не го намирам това реле и се чудя да не би да е на по-новите двигатели (след 2004г)?
Снощи раглобих куп неща и замерих свещите на цилиндър 1,2 и 4 , а номер 3 не успях , че е зад ЕГР и нямах достъп.
Моля някой запознат да сподели менение дали е проблем ако изолацията на буксата (ботуша) за свеща се откъсне 5мм гума, защото снощи като вадих свеща на едната свещ се откъсна от върха 6мм гумената изолация и падна.
Сега като сложа ботуша на свеща и се вижа 6мм от свеща (от стараната на блока) - Това представлява ли проблем или опасност от късо съединиение?

Моля за информация как може да се провери дали работят подгревните свещи на Jeep Cherokee KJ 2.8CRD 2002-2004г?
В интернет намерих, че има някакво реле в което влизат всичките 4 кабела (за всяка подгревна свещ) като от него може да се замери без да се налага
да разглобяваме куп детайли от двигателя, за да ги замерване директно на самата свещ.
Лошото е , че аз на моята машина не го намирам това реле и се чудя да не би да е на по-новите двигатели (след 2004г)?
Снощи раглобих куп неща и замерих свещите на цилиндър 1,2 и 4 , а номер 3 не успях , че е зад ЕГР и нямах достъп.
Моля някой запознат да сподели менение дали е проблем ако изолацията на буксата (ботуша) за свеща се откъсне 5мм гума, защото снощи като вадих свеща на едната свещ се откъсна от върха 6мм гумената изолация и падна.
Сега като сложа ботуша на свеща и се вижа 6мм от свеща (от стараната на блока) - Това представлява ли проблем или опасност от късо съединиение?
Коментар