Колеги, колата е Чероки 2.5ТД 1999г. Имам омасляване около турбото - не е като да тече масло, но се вижда. Най-много е омасляването по възвратния маркуч на турбото /който е отдолу от турбото към блока/ така го нарекоха в сервиза. Като спра колата има винаги петънце масло на асвалта. Не е локва, но мисля, че не е и нормално. Иначе джипа си върви и тегли без проблем. Препоръчайте компетентен майстор в София за да отида да го прегледа.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Омасляване на турбо на Чероки 2.5ТД
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Омасляване на турбо на Чероки 2.5ТД
 
 Колега това е нормално ако някои идиот маистор ти е налял повече масло в двигателя. За да си сигорен че това е проблема свали маркучите от интер кулера и ако текне масло от долния отвор работата е ок.Първоначално публикуван от tzviatko Преглед на мнениеКолеги, колата е Чероки 2.5ТД 1999г. Имам омасляване около турбото - не е като да тече масло, но се вижда. Най-много е омасляването по възвратния маркуч на турбото /който е отдолу от турбото към блока/ така го нарекоха в сервиза. Като спра колата има винаги петънце масло на асвалта. Не е локва, но мисля, че не е и нормално. Иначе джипа си върви и тегли без проблем. Препоръчайте компетентен майстор в София за да отида да го прегледа. скед което измии и почести инеркурера от масло както и макучите и проблема ти е решен скед което измии и почести инеркурера от масло както и макучите и проблема ти е решен Има и лош вариянт и тое е разбити втулки на турбото но е поправимо.
							
						Последно редактирано от gun; 02-07-09, 15:28. Има и лош вариянт и тое е разбити втулки на турбото но е поправимо.
							
						Последно редактирано от gun; 02-07-09, 15:28.
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Омасляване на турбо на Чероки 2.5ТД
 
 Благодаря, но поне от половин година откакто имам колата, нивото на маслото не е било по високо от 1/4 под максимума. Все пак, ако знаете някой проверен майстор в София ще ви бъда благодарен. За всеки случай предпочитамда го види професионалист.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Омасляване на турбо на Чероки 2.5ТД
 
 при мен го има същия проблем ... ама...щот не ми оставаше време да си сменя въздушния филтър . сега след като е сменен няма масло в маркучите или извън тях около турбинката . сега след като е сменен няма масло в маркучите или извън тях около турбинката понякога човек има нужда от КАЛАШНИК понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
 ********************************
 JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
 Honda Shadow VLX 600 - 1999
 FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6
 
 
 0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
 Влади
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Омасляване на турбо на Чероки 2.5ТД
 
 оригинално на тези маркучи се слагат самозатягащи се пружинни скоби.ако някой палав монтьор ги е сменил - защото му е по лесно - кофти работа. трябва да се дозавиват периодично, а това скапва маркуча. на мене ми подмени някакъв кретен скобата на горния маркуч с такава на винт и започна след време да омаслява след маркуча.наложи се да добавя втора скоба на винт , а и периодично да ги донатягам ако видя омасляване...
 оригиналните скоби които са пружини се самозатягат и обират луфтовете от промяната в твърдоста на матеряла получена от термичните разлики при работа и студен двигател. същото е с маркучите за охладителната система на двигателя. за жалост нашенските монтьори умрат да махат оригиналните пружинни скоби -защото им е по лесно да ги заменят с калпави винтови вместо да си вземат елементарният инструмент за свалянето на тези "пружинки"... той е просто едни по особенни клещи.не бързам за никъде...
 XJ 2.5TD '98
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Омасляване на турбо на Чероки 2.5ТД
 
 Оригиналните скоби са по добри от Китайските, но не е в тях проблемаПървоначално публикуван от glinski Преглед на мнениеоригинално на тези маркучи се слагат самозатягащи се пружинни скоби.ако някой палав монтьор ги е сменил - защото му е по лесно - кофти работа... . Там масло не трябва да има и може да дойде от отдушника на капака на клапаните, или от компресора. Откачат се маркучите и се гледа от къде вкарва масло, и има ли луфт във вала на турбо-компресора. . Там масло не трябва да има и може да дойде от отдушника на капака на клапаните, или от компресора. Откачат се маркучите и се гледа от къде вкарва масло, и има ли луфт във вала на турбо-компресора.
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.






Коментар