Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Омасляване на турбо на Чероки 2.5ТД

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Омасляване на турбо на Чероки 2.5ТД

    Колеги, колата е Чероки 2.5ТД 1999г. Имам омасляване около турбото - не е като да тече масло, но се вижда. Най-много е омасляването по възвратния маркуч на турбото /който е отдолу от турбото към блока/ така го нарекоха в сервиза. Като спра колата има винаги петънце масло на асвалта. Не е локва, но мисля, че не е и нормално. Иначе джипа си върви и тегли без проблем. Препоръчайте компетентен майстор в София за да отида да го прегледа.

  • #2
    До: Омасляване на турбо на Чероки 2.5ТД

    Първоначално публикуван от tzviatko Преглед на мнение
    Колеги, колата е Чероки 2.5ТД 1999г. Имам омасляване около турбото - не е като да тече масло, но се вижда. Най-много е омасляването по възвратния маркуч на турбото /който е отдолу от турбото към блока/ така го нарекоха в сервиза. Като спра колата има винаги петънце масло на асвалта. Не е локва, но мисля, че не е и нормално. Иначе джипа си върви и тегли без проблем. Препоръчайте компетентен майстор в София за да отида да го прегледа.
    Колега това е нормално ако някои идиот маистор ти е налял повече масло в двигателя. За да си сигорен че това е проблема свали маркучите от интер кулера и ако текне масло от долния отвор работата е ок. скед което измии и почести инеркурера от масло както и макучите и проблема ти е решенИма и лош вариянт и тое е разбити втулки на турбото но е поправимо.
    Последно редактирано от gun; 02-07-09, 14:28.

    Коментар


    • #3
      До: Омасляване на турбо на Чероки 2.5ТД

      Благодаря, но поне от половин година откакто имам колата, нивото на маслото не е било по високо от 1/4 под максимума. Все пак, ако знаете някой проверен майстор в София ще ви бъда благодарен. За всеки случай предпочитамда го види професионалист.

      Коментар


      • #4
        До: Омасляване на турбо на Чероки 2.5ТД

        Има сервиз за турбини на околовръстното - отбивката за бул. България, посока центъра - ще я погледна, но няма да се занимават да го свалят. Карай си спокойно.

        Коментар


        • #5
          До: Омасляване на турбо на Чероки 2.5ТД

          Отиди при Митко турбото щом си от София в мен му нямам телефона но тази вечер като се пребера ще ти го пратя на лично

          Коментар


          • #6
            До: Омасляване на турбо на Чероки 2.5ТД

            Благодаря!!

            Коментар


            • #7
              До: Омасляване на турбо на Чероки 2.5ТД

              при мен го има същия проблем ... ама...щот не ми оставаше време да си сменя въздушния филтър . сега след като е сменен няма масло в маркучите или извън тях около турбинката
              понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
              ********************************
              JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
              Honda Shadow VLX 600 - 1999
              FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


              0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
              Влади

              Коментар


              • #8
                До: Омасляване на турбо на Чероки 2.5ТД

                Интересно, скоро го смених въздушния фитър. Трябва да следя сега как е, но май пак има масло по маркуча. Дали пък не е теч от самия маркуч и да трябва да се притегне – ще опитам.

                Коментар


                • #9
                  До: Омасляване на турбо на Чероки 2.5ТД

                  оригинално на тези маркучи се слагат самозатягащи се пружинни скоби.ако някой палав монтьор ги е сменил - защото му е по лесно - кофти работа. трябва да се дозавиват периодично, а това скапва маркуча. на мене ми подмени някакъв кретен скобата на горния маркуч с такава на винт и започна след време да омаслява след маркуча.наложи се да добавя втора скоба на винт , а и периодично да ги донатягам ако видя омасляване...
                  оригиналните скоби които са пружини се самозатягат и обират луфтовете от промяната в твърдоста на матеряла получена от термичните разлики при работа и студен двигател. същото е с маркучите за охладителната система на двигателя. за жалост нашенските монтьори умрат да махат оригиналните пружинни скоби -защото им е по лесно да ги заменят с калпави винтови вместо да си вземат елементарният инструмент за свалянето на тези "пружинки"... той е просто едни по особенни клещи.
                  не бързам за никъде...
                  XJ 2.5TD '98

                  Коментар


                  • #10
                    До: Омасляване на турбо на Чероки 2.5ТД

                    Първоначално публикуван от glinski Преглед на мнение
                    оригинално на тези маркучи се слагат самозатягащи се пружинни скоби.ако някой палав монтьор ги е сменил - защото му е по лесно - кофти работа...
                    Оригиналните скоби са по добри от Китайските, но не е в тях проблема. Там масло не трябва да има и може да дойде от отдушника на капака на клапаните, или от компресора. Откачат се маркучите и се гледа от къде вкарва масло, и има ли луфт във вала на турбо-компресора.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X