Колеги, колата е Чероки 2.5ТД 1999г. Имам омасляване около турбото - не е като да тече масло, но се вижда. Най-много е омасляването по възвратния маркуч на турбото /който е отдолу от турбото към блока/ така го нарекоха в сервиза. Като спра колата има винаги петънце масло на асвалта. Не е локва, но мисля, че не е и нормално. Иначе джипа си върви и тегли без проблем. Препоръчайте компетентен майстор в София за да отида да го прегледа.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Омасляване на турбо на Чероки 2.5ТД
Свий
X
-
До: Омасляване на турбо на Чероки 2.5ТД
Първоначално публикуван от tzviatko Преглед на мнениеКолеги, колата е Чероки 2.5ТД 1999г. Имам омасляване около турбото - не е като да тече масло, но се вижда. Най-много е омасляването по възвратния маркуч на турбото /който е отдолу от турбото към блока/ така го нарекоха в сервиза. Като спра колата има винаги петънце масло на асвалта. Не е локва, но мисля, че не е и нормално. Иначе джипа си върви и тегли без проблем. Препоръчайте компетентен майстор в София за да отида да го прегледа.скед което измии и почести инеркурера от масло както и макучите и проблема ти е решен
Има и лош вариянт и тое е разбити втулки на турбото но е поправимо.
Последно редактирано от gun; 02-07-09, 14:28.
-
До: Омасляване на турбо на Чероки 2.5ТД
Благодаря, но поне от половин година откакто имам колата, нивото на маслото не е било по високо от 1/4 под максимума. Все пак, ако знаете някой проверен майстор в София ще ви бъда благодарен. За всеки случай предпочитамда го види професионалист.
Коментар
-
До: Омасляване на турбо на Чероки 2.5ТД
при мен го има същия проблем ... ама...щот не ми оставаше време да си сменя въздушния филтър. сега след като е сменен няма масло в маркучите или извън тях около турбинката
понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
********************************
JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
Honda Shadow VLX 600 - 1999
FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6
0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
Влади
Коментар
-
До: Омасляване на турбо на Чероки 2.5ТД
оригинално на тези маркучи се слагат самозатягащи се пружинни скоби.ако някой палав монтьор ги е сменил - защото му е по лесно - кофти работа. трябва да се дозавиват периодично, а това скапва маркуча. на мене ми подмени някакъв кретен скобата на горния маркуч с такава на винт и започна след време да омаслява след маркуча.наложи се да добавя втора скоба на винт , а и периодично да ги донатягам ако видя омасляване...
оригиналните скоби които са пружини се самозатягат и обират луфтовете от промяната в твърдоста на матеряла получена от термичните разлики при работа и студен двигател. същото е с маркучите за охладителната система на двигателя. за жалост нашенските монтьори умрат да махат оригиналните пружинни скоби -защото им е по лесно да ги заменят с калпави винтови вместо да си вземат елементарният инструмент за свалянето на тези "пружинки"... той е просто едни по особенни клещи.не бързам за никъде...
XJ 2.5TD '98
Коментар
-
До: Омасляване на турбо на Чероки 2.5ТД
Първоначално публикуван от glinski Преглед на мнениеоригинално на тези маркучи се слагат самозатягащи се пружинни скоби.ако някой палав монтьор ги е сменил - защото му е по лесно - кофти работа.... Там масло не трябва да има и може да дойде от отдушника на капака на клапаните, или от компресора. Откачат се маркучите и се гледа от къде вкарва масло, и има ли луфт във вала на турбо-компресора.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар