Обява

Свий
Няма добавени обяви.

2.5td - VM

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Chrysler Voyager

    Така е, но каде се намират тези клапани защото маслената помпа се намира при ремъка а не в картера ... а до помпата несъм стигал ...
    Благодаря!
    Последно редактирано от Любо Тодоров; 20-04-09, 16:50.
    Range Rover 2.5 TDS 1997г.
    И нека Рейнджът бъде с вас...
    [COLOR=#3b5998]Живота е болест предавана по полов път![/COLOR]

    Коментар


    • #17
      До: Chrysler Voyager

      Тези пръскала се намират на блока в непосредствена близост до всяко бутало когато то е в долна мъртва точка. Представляват най-общо тръбичка насочена нагоре към буталото която хвърля масло към буталото. Мисля, че са закрепени с по едно болтче, свалят се лесно.

      Клапана за надналягане ще намериш на блока отдолу в някои от ъглите, на равнината на която лежи картера. Ще видиш отвор в които има нещо като "бутало". Над буталото има пружина и клапан. Под буталото има зегерка. Изкараи тази зегерка(внимаваи да не хвръкне пружината), почисти, разглоби всичко и огледаи да няма боклуци. Пружината трябва да е 57,5 мм в свободно състояние. Ако е по къса - лошо.

      Прикачените фаилове не са задължително за твоя мотор.
      Прикачени файлове
      Последно редактирано от onufriz; 21-04-09, 20:09.
      Най ме е страх от хора без мечти...

      Коментар


      • #18
        До: Chrysler Voyager

        Благодаря ти много Поправи ме ако бъркам, но мисля че този мотор се омаслява посредством едни много тънки тръбички които идват от маслената помпа и отиват горе зад главата от кадето се омасляват кобилиците и отам свободно тече маслото към буталата и т.н. А иначе този клапан за налягането ще го потърся прилича ми като от него да е проблема. Още веднъж благодаря за изчерпателният отговор
        Range Rover 2.5 TDS 1997г.
        И нека Рейнджът бъде с вас...
        [COLOR=#3b5998]Живота е болест предавана по полов път![/COLOR]

        Коментар


        • #19
          До: Chrysler Voyager

          Здравейте отново, проблемът с главно "П" беше решен колкото и да е странно той не е от маслена помпа, биелни или основни лагери, не е от някой клапан, защото на този мотор се оказа че според документацията допуските са много големи. А именно на основните лагери е около 0.3 а на биелните 0.2 което сами разбирате че е огромен допуск. Но никаде в документациите не е описана допустимата стойност на износване на втулките на кобилиците а именно от там се оказва проблемът на тези мотори. След като свалигме мойте кобилици, ясно си личеше и въобще небеше нужно да се замерват елипсите на втулките ... но проблемът е че те не се продават отделно а само в комплект с кобилиците като сами разбирате че няма как да е ефтино в "Балкан стар", така че тези месингови втулки се носят на стругар и след това от 0.5 атм. налягане на празен ход при загрял мотор и 1.5 при 3000 об. следствието е 1.5 при празен и 3.5 при загрял 3000 оборота. Надявам се да съм помогнал на доста други колеги който неимоверо се сблъскват с този проблем... Успех
          Range Rover 2.5 TDS 1997г.
          И нека Рейнджът бъде с вас...
          [COLOR=#3b5998]Живота е болест предавана по полов път![/COLOR]

          Коментар


          • #20
            До: 2.5td - VM

            Имам няколко файла с доста пълно описание на този двигател 2,5TD VM. Вярно е, че са от FORD, но по принцип много от данните са същите . Ето този със спесификациите . Там се вижда, че налягането на маслото при празен ход трябва да е 1,5 бара. Ако някой се интересува от останалите файлове - сглобяване, глава и др., мога да ги изпратя. Аз не съм много вещ в детайлите :-))
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #21
              До: 2.5td - VM

              Пускай ги тук.
              Lancia Delta HF Integrale Evolucione

              Коментар


              • #22
                До: 2.5td - VM

                Особенно се интересувам от газоразпределениетo, ака е с верига.
                Пускай смело.
                Форума се нуждае от инфо.
                Последно редактирано от onufriz; 11-06-09, 23:30.
                Най ме е страх от хора без мечти...

                Коментар


                • #23
                  До: 2.5td - VM

                  Пускам .
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • #24
                    До: 2.5td - VM

                    Още! Май утре ще продължа защото не ми дава да добавя още файлове. Остават още 4 !
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                    • #25
                      До: 2.5td - VM

                      Последни
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • #26
                        До: 2.5td - VM

                        Тези са последните
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                        • #27
                          До: Chrysler Voyager

                          Първоначално публикуван от miraculix Преглед на мнение
                          Здравейте отново, проблемът с главно "П" беше решен колкото и да е странно той не е от маслена помпа, биелни или основни лагери, не е от някой клапан, защото на този мотор се оказа че според документацията допуските са много големи. А именно на основните лагери е около 0.3 а на биелните 0.2 което сами разбирате че е огромен допуск. Но никаде в документациите не е описана допустимата стойност на износване на втулките на кобилиците а именно от там се оказва проблемът на тези мотори. След като свалигме мойте кобилици, ясно си личеше и въобще небеше нужно да се замерват елипсите на втулките ... но проблемът е че те не се продават отделно а само в комплект с кобилиците като сами разбирате че няма как да е ефтино в "Балкан стар", така че тези месингови втулки се носят на стругар и след това от 0.5 атм. налягане на празен ход при загрял мотор и 1.5 при 3000 об. следствието е 1.5 при празен и 3.5 при загрял 3000 оборота. Надявам се да съм помогнал на доста други колеги който неимоверо се сблъскват с този проблем... Успех
                          ...д***а тия втулки загубени... провери ли пръчките, които повдигат кобилиците дали не са износени и те? струват 18лв бройката във вест ауто

                          Коментар


                          • #28
                            До: 2.5td - VM

                            В "Балкан стар" мисля че дори са по-ефтини ... В случая моите са добри работят коректно
                            Range Rover 2.5 TDS 1997г.
                            И нека Рейнджът бъде с вас...
                            [COLOR=#3b5998]Живота е болест предавана по полов път![/COLOR]

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X