Обява

Свий
Няма добавени обяви.

2.5td - VM

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 2.5td - VM

    Здравейте, понеже незнам дали има някаде конкретно място в което се коментират войаджъри, но понеже знам че същият агрегат (2.5тд VM мотора) се слага и на JEEP реших че може да ми помогнете. Проблемът е следният, когато маслото загрее до работна температура започва да свети лампата за маслото и да свири зумера. Свалих картера да видя биелните лагери, имаха лек луфт но иначе лагерите бяха добре, след това се ядосах и надух маслената магистрала с един компресор ако е запушена някаде да се прочисти. Слад което вече си работи коректно, гасне лампичката след около 1, 2 секунди след запалване при студен мотор и всичко привидно е ок но за 2 седмици ми направи впечатление че когато много загрее мотора в жегите отново лампичката премигва, само да спомена че датчикът е сменен с нов и проблемът не е от него. Иначе знам че маслената им помпа натези модели била много здрава и вероятността е малка да е от нея ... Благодаря Ви за вниманието и отговорите
    Range Rover 2.5 TDS 1997г.
    И нека Рейнджът бъде с вас...
    [COLOR=#3b5998]Живота е болест предавана по полов път![/COLOR]

  • #2
    До: Chrysler Voyager

    Размисли за този двигател можеш да намериш тук:

    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...F7%E5%EB%E5%ED
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #3
      До: Chrysler Voyager

      Смени маслото - при мен проблемът беше такъв. Неподходящо масло.
      Последно редактирано от Slick; 17-04-09, 17:53.

      Коментар


      • #4
        До: Chrysler Voyager

        Когато купих колата сложих Селения ТД след 1000 км сложих добавка за промиване на мотора и сложих 15х40 не е до маслото ... Пропснах да спомена че когато взех колата не забелязах че я няма лампичката за маслото на таблото (махнали са я нарочно) ориентирах се че проблема е там заради зумера... а иначе свалях капака на главата и запалих мотора, и малсото си течеше по кобилиците ... незнам обаче дали е достатачно.
        Range Rover 2.5 TDS 1997г.
        И нека Рейнджът бъде с вас...
        [COLOR=#3b5998]Живота е болест предавана по полов път![/COLOR]

        Коментар


        • #5
          До: Chrysler Voyager

          Първоначално публикуван от miraculix Преглед на мнение
          Когато купих колата сложих Селения ТД след 1000 км сложих добавка за промиване на мотора и сложих 15х40 не е до маслото ... Пропснах да спомена че когато взех колата не забелязах че я няма лампичката за маслото на таблото (махнали са я нарочно) ориентирах се че проблема е там заради зумера... а иначе свалях капака на главата и запалих мотора, и малсото си течеше по кобилиците ... незнам обаче дали е достатачно.
          лошо,но аз сам сигорен теб.Знам ,че няма да го оставиш тоя ван намира докато не стане както трябва. успех.
          Нисан патрул-3,3тд - класика -0878 772213

          Коментар


          • #6
            Така е Кире ще станат нещата

            Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
            Размисли за този двигател можеш да намериш тук:

            http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...F7%E5%EB%E5%ED

            Идеята е страхотна но не дава решение за моят проблем ... Благоаря
            Последно редактирано от Goblin; 17-04-09, 20:10.
            Range Rover 2.5 TDS 1997г.
            И нека Рейнджът бъде с вас...
            [COLOR=#3b5998]Живота е болест предавана по полов път![/COLOR]

            Коментар


            • #7
              До: Chrysler Voyager

              Първоначално публикуван от miraculix Преглед на мнение
              ...биелните лагери, имаха лек луфт но иначе лагерите бяха добре...
              Налягане се губи най-вече от основни лагери - свали един-два и ги провери. За биелните е нормално да имат аксиален луфт. Мотора с верига ли е.
              Най ме е страх от хора без мечти...

              Коментар


              • #8
                Да с верига е ... и е била явно късана защото когато свалих картера видях 2 парчета от верига ... но иначе работи много стегнато пали в миг, няма други забележки.

                Сега като чета какво съм написал виждам че съм пропуснал факта че става въпрос само за "тихи" обороти на 1000 оборота гасне лампата.
                Последно редактирано от Goblin; 17-04-09, 20:10.
                Range Rover 2.5 TDS 1997г.
                И нека Рейнджът бъде с вас...
                [COLOR=#3b5998]Живота е болест предавана по полов път![/COLOR]

                Коментар


                • #9
                  До: Chrysler Voyager

                  Колеги да не бъркате нещо 2,5тд е с ангренажни колела.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Chrysler Voyager

                    Не е точно така ... има с ангренажни и с верига ... но въпросът е друг, а именно каде ми е налягането
                    Range Rover 2.5 TDS 1997г.
                    И нека Рейнджът бъде с вас...
                    [COLOR=#3b5998]Живота е болест предавана по полов път![/COLOR]

                    Коментар


                    • #11
                      До: Chrysler Voyager

                      Измери налягането на маслото - 3-4,5bar при 4000 оборота и 90–100°C темп. на маслото. Не знам колко трябва да е на празни обороти. Този мотор има клапан за високо налягане и отваря на 6,38bar. Обаче ако е замърсен/блокирал седи винаги леко отворен - на високи обороти не е проблем но на ниски е решаващо. Провери го. Друг проблем правят пръскалата на масло към буталата - имат клапан и нормално отварят при високо налягане, но ако се скапят отварят при доста ниско налягане. Провери и тях. Ако останат напълно отворени причиняват задиране на основните лагери. Маслената помпа на тези мотори блокира!!! без причина, къса веригата и целия мотор става на салата.
                      Най ме е страх от хора без мечти...

                      Коментар


                      • #12
                        До: Chrysler Voyager

                        Първоначално публикуван от pe6o Преглед на мнение
                        Колеги да не бъркате нещо 2,5тд е с ангренажни колела.
                        Има и с верига.
                        Най ме е страх от хора без мечти...

                        Коментар


                        • #13
                          До: Chrysler Voyager

                          Причините може да са,маслен датчик,маслен филтьр,износена маслена помпа,износени основни лагери.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Chrysler Voyager

                            Сервиз в който могат да ги проверят тези неща, и какво би струвало като услуга ?
                            Range Rover 2.5 TDS 1997г.
                            И нека Рейнджът бъде с вас...
                            [COLOR=#3b5998]Живота е болест предавана по полов път![/COLOR]

                            Коментар


                            • #15
                              До: Chrysler Voyager

                              Щом си свалил сам картера и знаеш къде са биелните лагери ще можеш сам да ги провериш тези работи.
                              Най ме е страх от хора без мечти...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X