Нужна ми е електрическа схема на WJ. 
На моят 4.7 V8 eл. вентилатор за климатика и радиатора никога до сега не е включвал.
Дори тогава, когато джипа работи на място и климатика е включен. На корпуса на кондензатора на климатика температурата минава 100С, а ел. вентилатора не включва. От Б-стар ми казаха, че няколко сек. след като включа климатика винаги и ел. вентилатора трябва да завърта поне за малко. А на моя не съм му чувал гласа. Казаха да го закарам там, на като знам какви са кадърни...
Освен това мога ли без комп. тестер на OBD да си направя автокалибрация на климатичната система. Четох в някакъв сайт на игилизски, ама какво ми разбира кратуната.
Къде се намира датчика за температурата на охлаждащата течност на двигателя и какви нормални показания /съпротивление/ дава?
П. П. На тези който ще ми напишат "ползвай търсачката" отговарям, че съм опитал, но не съм получил необходимите ми резултати.
					На моят 4.7 V8 eл. вентилатор за климатика и радиатора никога до сега не е включвал.
Дори тогава, когато джипа работи на място и климатика е включен. На корпуса на кондензатора на климатика температурата минава 100С, а ел. вентилатора не включва. От Б-стар ми казаха, че няколко сек. след като включа климатика винаги и ел. вентилатора трябва да завърта поне за малко. А на моя не съм му чувал гласа. Казаха да го закарам там, на като знам какви са кадърни...
Освен това мога ли без комп. тестер на OBD да си направя автокалибрация на климатичната система. Четох в някакъв сайт на игилизски, ама какво ми разбира кратуната.
Къде се намира датчика за температурата на охлаждащата течност на двигателя и какви нормални показания /съпротивление/ дава?
П. П. На тези който ще ми напишат "ползвай търсачката" отговарям, че съм опитал, но не съм получил необходимите ми резултати.

 WJ схема на ел. инсталация, ел. вентилатор на радиатор, климатична инсталация
									
									
									WJ схема на ел. инсталация, ел. вентилатор на радиатор, климатична инсталация
								
 та мога само аборт по телефона
 та мога само аборт по телефона  виж на вентилатора куплунга. Тези мотори обикновенно се правят отделно при това универсални, така че ел. инсталацията на колата трябва да свършва малко преди вентилатора, след това има куплунг и мАторчето. Разкачаш куплунга,оглеждаш, зачистваш, подаваш + и - към вентилатора
 виж на вентилатора куплунга. Тези мотори обикновенно се правят отделно при това универсални, така че ел. инсталацията на колата трябва да свършва малко преди вентилатора, след това има куплунг и мАторчето. Разкачаш куплунга,оглеждаш, зачистваш, подаваш + и - към вентилатора  и ако тръгне проверяваш към колата, дали има на едното краче хубава маса (-) и после дали при някакво положение на другото ще излезе +
 и ако тръгне проверяваш към колата, дали има на едното краче хубава маса (-) и после дали при някакво положение на другото ще излезе +  . После пишеш и ще му мислим
. После пишеш и ще му мислим 
							
						 
							
						




 
							
						 
							
						
Коментар