Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Блокажи за Jeep

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Блокажи за Jeep

    Първоначално публикуван от Radosl81 Преглед на мнение
    2.7 и 3.1 на Чероки....така ли?

    не ,разбира се.... те се слагат на грандовете от по ново време/wj мисля/.
    имах предвид че комбинацията фул тайм + дизел се появява чак при тях май...
    не бързам за никъде...
    XJ 2.5TD '98

    Коментар


    • #17
      До: Блокажи за Jeep

      Първоначално публикуван от netsurfer Преглед на мнение
      Стара тема, но принципен въпрос - вранглера и чероките - въпросните за които става въпрос в темата - не са ли парт тайм джипки и карането на 4х4 е силно не препоръчително на суха настилка?
      Тогава какъв е проблема Lock right блокаж на предния диф, при положение, че 4х4 ще се използва само при ниски скорости на пресечен терен и евентуално самоблокиране не би било голям проблем?
      Или нещо греша?
      Кой точно lockright имаш предвид? Ако е на LSD принци, ще ти пречи в управлението. Имах щастието да пробвам и да експериментирам
      Но ако е Detroit locker примерно, е перфектен за преден диф.

      Коментар


      • #18
        До: Блокажи за Jeep

        Първоначално публикуван от tk3c-pyce Преглед на мнение
        Кой точно lockright имаш предвид? Ако е на LSD принци, ще ти пречи в управлението. Имах щастието да пробвам и да експериментирам
        Но ако е Detroit locker примерно, е перфектен за преден диф.
        Абе аз че нищо не разбирам... ама моля да ме светне колегата:
        има ли lockright блокаж на ЛСД принцип.... въобще?
        каква е принципната разлика (или прилика) между локрайт и детройт, която го прави перфектна за преден мост? И за кой по точно модел на детройт става дума, щото май са повече от 1.
        Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
        http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
        http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

        Коментар


        • #19
          До: Блокажи за Jeep

          За lockright мисля, че бях гледал в ebay някакъв, за който пишеше, че бил lsd. Не са ми любими, не съм експерт
          За detroit locker ми е малко трудно да ти обясня без да го начертая, но общо взето е това:
          1. При завой, DL освобождава по-бързо въртящото се колело, така че да може да изпревари, без да натоварва оста.
          2. В резултат на това оста (мостът) с DL изминава повече път, отколкото би изминал с обикновен диф (сателити и планети) за един оборот на кардана, защото обикновения диф разпределя този оборот между двете колела, а DL го хвърля изцяло на по-бавно въртящото се колело
          3. Понеже знам, че не си ме разбрал, пробвай да прочетеш тук http://www.pirate4x4.com/forum/archi.../t-373369.html
          4. И тъй като мостът с DL изминава повече път, отколкото мост със стандартен диф, то това го прави подходящ за преден мост, тъй като при завой, предният мост изминава повече път, отколкото задния.

          Коментар


          • #20
            До: Блокажи за Jeep

            Първоначално публикуван от tk3c-pyce Преглед на мнение
            За lockright мисля, че бях гледал в ebay някакъв, за който пишеше, че бил lsd. Не са ми любими, не съм експерт
            За detroit locker ми е малко трудно да ти обясня без да го начертая, но общо взето е това:
            1. При завой, DL освобождава по-бързо въртящото се колело, така че да може да изпревари, без да натоварва оста.
            2. В резултат на това оста (мостът) с DL изминава повече път, отколкото би изминал с обикновен диф (сателити и планети) за един оборот на кардана, защото обикновения диф разпределя този оборот между двете колела, а DL го хвърля изцяло на по-бавно въртящото се колело
            3. Понеже знам, че не си ме разбрал, пробвай да прочетеш тук http://www.pirate4x4.com/forum/archi.../t-373369.html
            4. И тъй като мостът с DL изминава повече път, отколкото мост със стандартен диф, то това го прави подходящ за преден мост, тъй като при завой, предният мост изминава повече път, отколкото задния.
            Колега (?), не Ви разбрах. Но няма страшно, ще се оправя.
            По лошото е че и Вие нищо не сте разбрал.
            Лошо е също така че не четете - аз лично в този форум съм изписал стотици страници за блокажите.
            А най лошото е че звучите убедено и вкарвате в заблуда други потребители, които също като вас не обичат да четат.
            И моля, не ми давайте линкове към пиратите - не знам английски, нямам време да чета и Billavista (Bill Ansel) живее срещу нас така че ми е по лесно да питам.
            Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
            http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
            http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

            Коментар


            • #21
              До: Блокажи за Jeep

              Първоначално публикуван от митко Преглед на мнение
              Колега (?), не Ви разбрах. Но няма страшно, ще се оправя.
              По лошото е че и Вие нищо не сте разбрал.
              Лошо е също така че не четете - аз лично в този форум съм изписал стотици страници за блокажите.
              А най лошото е че звучите убедено и вкарвате в заблуда други потребители, които също като вас не обичат да четат.
              И моля, не ми давайте линкове към пиратите - не знам английски, нямам време да чета и Billavista (Bill Ansel) живее срещу нас така че ми е по лесно да питам.
              Колега, явно не съм Ви колега. По простата причина, че очевидно съм от друга гилдия Аз обичам да знам какво говоря. Затова и чета. Затова и знам английски, за да мога да чета. Вие, от друга страна, явно знаете всичко и няма нужда да четете. И също така, аз не държа непременно да съм прав, за разлика от Вас. Затова ще си замълча и ще оставя на Вас да пишете. Вие и без това явно много обичате да го правите
              P.S. Ако наистина смятате, че не съм прав, можете просто да изложите Вашата гледна точка, вместо да нападате тези, които смеят да кажат нещо друго от Вашето свещенно познание.
              Последно редактирано от tk3c-pyce; 19-10-09, 21:00.

              Коментар


              • #22
                До: Блокажи за Jeep

                Първоначално публикуван от tk3c-pyce Преглед на мнение
                P.S. Ако наистина смятате, че не съм прав, можете просто да изложите Вашата гледна точка, вместо да нападате тези, които смеят да кажат нещо друго от Вашето свещенно познание.
                А Вие,Колега,карали ли сте някога с Детройт-Локер?Не виртуално,пред компа,а наистина???Впечатленията Ви какви са по този повод???
                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                Коментар


                • #23
                  До: Блокажи за Jeep

                  Еми случвало се е. Но понеже не разбирам, ще гледам да мълча повече, за да не "въвеждам в заблуждение"

                  Коментар


                  • #24
                    От: Блокажи за Jeep

                    Темата силно ме интересува, но чета, чета, а даже не разбрах кой е по-по-най !

                    ... та ще бъда благодарен, а може би и не само аз, ако нещо вече е направено през тези 5 години дето не е мърдана, да споделите кой какъв блокаж е сложил и как се държи в различните условия ?

                    P.S. В моя случай става въпрос за парт тайм, при който, така и така, ще сменям предния диф, ми се щеше да сложа блокаж преди да го кача.
                    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                    Коментар


                    • #25
                      От: Блокажи за Jeep

                      я малко да посъживим темата, кой от тези е за предпочитане за заден мост? ако има някой лични впечатления, още по-добре
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:eaton_positractions.jpg
Прегледи:1
Размер:104.1 КБ
ID:5705704
                      ________________________________________________
                      Subaru OUTBACK 2,5
                      Hyundai TUCSON 2.0

                      Коментар


                      • #26
                        От: Блокажи за Jeep

                        На заден мост като твоя аз лично сложих Детройт ТруТрак - демек червячен диф - аналог на Торсена в раздатката на Ауди Куатро, впечатления само положителни, може да дойдеш да пробваш. Работи меко мазно и без никакви вибрации, щракания и други дивотии, не тътрузи и изобщо не разбираш че го има до момента до който не подадеш здраво газ или не стъпиш на хлъзгаво. При стъпване с едното колело на тревата а с другото на асфалта и ускоряване така прави дълга черна черта на асфалта с 33" гума, явно прехвърля достатъчно въртящ момент. И изобщо няма да е зле да дойдеш да видиш че му бях разглобил и задния и предния диф на същия пикап.
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Блокажи за Jeep

                          Зависи за какво ще го ползваш.

                          Виждам, че и Димата е писал.
                          На мен, за универсална употреба, ми харесват червячните блокажи, и за това съм и пуснал нарочна тема.

                          Силно ме интересува как работи, и това е и повод за кафе.
                          Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 07-03-16, 00:32. Причина: допълване
                          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                          Коментар


                          • #28
                            От: Блокажи за Jeep

                            Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                            На заден мост като твоя аз лично сложих Детройт ТруТрак - демек червячен диф - аналог на Торсена в раздатката на Ауди Куатро, впечатления само положителни, може да дойдеш да пробваш. Работи меко мазно и без никакви вибрации, щракания и други дивотии, не тътрузи и изобщо не разбираш че го има до момента до който не подадеш здраво газ или не стъпиш на хлъзгаво. При стъпване с едното колело на тревата а с другото на асфалта и ускоряване така прави дълга черна черта на асфалта с 33" гума, явно прехвърля достатъчно въртящ момент. И изобщо няма да е зле да дойдеш да видиш че му бях разглобил и задния и предния диф на същия пикап.
                            демек, втория отляво надясно........ още не знам с кой точно диф съм отзад, но ще търся табелките. или е отворен или с умряло LSD моя.


                            Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                            Зависи за какво ще го ползваш.

                            Виждам, че и Димата е писал.
                            На мен, за универсална употреба, ми харесват червячните блокажи, и за това съм и пуснал нарочна тема.

                            Силно ме интересува как работи, и това е и повод за кафе.
                            няма да се състезавам, за барбекю-разходки се глася
                            сега ще потърся темата, а за кафето съм ОК, Димата да осигури демонстрацията, кафето е от мен.

                            Последно редактирано от IvanIvanovi; 07-03-16, 10:08.
                            ________________________________________________
                            Subaru OUTBACK 2,5
                            Hyundai TUCSON 2.0

                            Коментар


                            • #29
                              От: Блокажи за Jeep

                              Черокито ми (KJ) има DTT и в двата моста; с удоволствие бих помогнал за демонстрация (с/без разходка), само не знам кой уикенд, времето нещо много кът напоследък...

                              Коментар


                              • #30
                                От: Блокажи за Jeep

                                Първоначално публикуван от sdg Преглед на мнение
                                Черокито ми (KJ) има DTT и в двата моста; с удоволствие бих помогнал за демонстрация (с/без разходка), само не знам кой уикенд, времето нещо много кът напоследък...
                                би ли споделил субективно мнение как се държи джипа на страничен наклон при хлъзгав терен например? или други подобни ситуации
                                ________________________________________________
                                Subaru OUTBACK 2,5
                                Hyundai TUCSON 2.0

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X