Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Блокажи за Jeep

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Блокажи за Jeep

    Добре де, поне ми помогнете тук:
    Знам, че най-добре е да имам 2 електронни блокажа (отпред и отзад), ама не ми се харчат $2000. Решил съм единия да е електронен, а другия да е no-slip или limited slip. По принцип в момента имам един Auburn Posi отзад (limited-slip), ама конусите му са изтъркани и не блокира почти нищо. Та идеята е да си купя един много скъп електронен блокаж за отпред, а отзад да сложа отново Auburn Posi или Lockright. Мотивите ми са следните:
    - Когато колата се кара на път, най-добре е LSD. А на път се използва задното. Още повече, че мога да намеря по-силни пружини и с тях да се опитам да възстановя моя Auburn Posi.
    - Отпред електронен блокаж, защото предният мост тежи повече. А и със 100% блокиран преден мост, това че едната задна гума превъртяла малко... това е бял кахър. Все пак LSD-то отзад ще компенсира.
    Някой има ли такава схема? Доволен ли е? Какви проблеми може да има?
    И още малко въпроси: Има ли някой с Cherokee 2.1 дизел на Рено? Знае ли валовете на предния мост с колко зъба са?
    Благодаря

  • #2
    До: Блокажи за Jeep

    Първо, ако слагаш 100 процента принудителен блокаж , то мястото му категорично е на задния мост. На предния се слага само ако е в комплект със задния. Предния ограничава значително ъгъла на завиване и производителите са предвидили задействанто му да става само ако вече е ангажиран задния. Ползването му е наложително за изключително тежки ситуации и за много кратко. Освен това може и да бъде опасно ако не го изключиш навреме.
    Не съм сигурен, че ти трябва изобщо преден, освен ако не правиш с джипа хард изпълнения.
    По принцип фабрично на Джиип ги слагат в окомплектовката на Вранглер Рубикон. Има и богат избор на тунингови такива, като Детройт локер, АРБ, а за тези с ограничено блокиране избора мисля , че е по-богат и не съм се интересувал.
    Отново стигаме до първостепенния въпрос - за какво ще ползваш джипа, и след това се конкртизират възможните решения.

    Коментар


    • #3
      До: Блокажи за Jeep

      Този, който съм си харесал е LSD+блокиране. Т.е. в неблокиран режим работи като LSD. Нямам проблем с това да го използвам само в "затънала" ситуация. Наясно съм с ограниченията. Ще ползвам джипа на път и извън пътя, за работа и за много хард изпълнения.

      Коментар


      • #4
        До: Блокажи за Jeep

        95% от американците слагат опред Локрайт, Осилокър и другите им подобни. Логиката е в това, че отпред имаш дискънектър и на пътя не ти пречи. Тук пак е много важно как караш извън пътя. Ако си любител на ралиджийските изпълнения, то тази схема не е добра, но ако караш предимно "Марканови дерета", където скороста ти е ниска, това е правилния избор. А как се представя Локрайт на пътя и извън него се надявам Маркан да отдели малко време и да сподели.
        За отзад схемата е същата.
        С две думи избора на блокажи за Jeep е много тънак и строго индивидуален. Разбирасе няма нищо по-добро от два ARB, но с парите за тях, ще си купиш още едно Чероки

        ПП: Ако под валове имаш предвид полуоски, а под зъби шлици, то ДАНА 30, при Чероки и Вранглер, е с 27 слица.
        99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
        It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

        Коментар


        • #5
          До: Блокажи за Jeep

          95% от американците слагат опред Локрайт, Осилокър и другите им подобни. Логиката е в това, че отпред имаш дискънектър и на пътя не ти пречи.
          Това (осилокър) не го знам ама с локрайт отпред е пребиване.
          Затова и не съм сложил отпред.
          Не знам как няма да пречи отпред на пътя като говориме за 100% блокаж при потегляне. И се надяваш да изключи в завой.
          При мене изключва поне на асфалт ама е отзад.Ако е отпред гарантирам трошенето на полуоските на първите 1-2км.

          Коментар


          • #6
            До: Блокажи за Jeep

            Предния по принцип е трошачо опасен, за това и ползването му е за краен случай. Да разчиташ, че се самоизключва е много смело, защото ако откаже може да си строшиш колата и главта,че и нечия друга.

            Коментар


            • #7
              До: Блокажи за Jeep

              Локрайт и Осилокър са два напълно еднакви блокажа, но произвеждани от различни фирми. При теб не става, защото ти си със цяла полуоска отпред, а при дисконектъра знаеш, че исключваш всичко.
              Искам да подчертая, че аз не съм пробвал (но мисля в най скоро време да сложа Локрайт отпред и отзад). Това е мнението на американците и найстина 95% от Jeep-овете с блокиран преден блокаж, са именно с такъв тип блокажи.
              99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
              It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

              Коментар


              • #8
                До: Блокажи за Jeep

                Свилене, тоя джип така го накичи, че скоро двигателя няма да може да го мръдне . Вземи се замисли първо за един голяяям бензинов мотор
                GRAND CHEROKEE 4.7
                Добромир Добрев
                O898633718

                Коментар


                • #9
                  До: Блокажи за Jeep

                  Аз не им вярвам много на тия блокажи и се опасявам, че в дадена ситуация при 100км/ч например в завой, туй чудо може да блокира. Вследствие на това ще има моментално строшена ос/каре или нещо, което да доведе до блокиране на колело. А блокирало предно колело при скорост 100км/ч... не ми се нрави много. Затуй искам да знам, че ще го включвам и изключвам лично аз. Освен това, при положение, че тяга на предната ос ще има в 10-20% от времето... да ми стои там един блокаж и да се чуди какво да прави... не знам. Все още си мисля, че Auburn Ected или ARB отпред и "квото дойде" отзад е горе долу добра комбинация. Под "квото дойде" разбирай lockright или защо пък не някакво LSD до $200. Проблемът е, че отзад съм с Auburn Posi и ако искам да слагам друг блокаж, ще трябва да си купя и касета за още $120. Така че отзад или ще сложа по-здрави и натегнати пружини на AuburnPosi-то, така че да компенсира износените вече конуси и да възстанови LSD функцията си... или ще търся нещо от типа complete carrier - DetroitLocker.
                  Хайде сега всички дружно ме овикайте и кажете, че съм луд

                  Коментар


                  • #10
                    До: Блокажи за Jeep

                    Първоначално публикуван от nedos Преглед на мнение
                    Свилене, тоя джип така го накичи, че скоро двигателя няма да може да го мръдне . Вземи се замисли първо за един голяяям бензинов мотор
                    Работи си перфектно! Аз няма да ходя на състезания. А на лято ще му мисля

                    Коментар


                    • #11
                      До: Блокажи за Jeep

                      Стара тема, но принципен въпрос - вранглера и чероките - въпросните за които става въпрос в темата - не са ли парт тайм джипки и карането на 4х4 е силно не препоръчително на суха настилка?
                      Тогава какъв е проблема Lock right блокаж на предния диф, при положение, че 4х4 ще се използва само при ниски скорости на пресечен терен и евентуално самоблокиране не би било голям проблем?
                      Или нещо греша?

                      Коментар


                      • #12
                        До: Блокажи за Jeep

                        Златните цифри NP242FULL TIME и- 231Part Time.Вранглерите са само Part Time ,ако не греша ,а Cherokее-то има и от двете !
                        JEEP PATRIOT, 2.0CRD , 2008
                        JEEP CHEROKEE XJ ,SPORT 4.0L 2000
                        JEEP COMMANDER, 4.7L , 2009
                        JEEP GRAND CHEROKEE WJ 4.7L H.O , 2005 OVERLAND 0878102108 -Иван

                        Коментар


                        • #13
                          До: Блокажи за Jeep

                          Първоначално публикуван от PAJERO-PININFARINA Преглед на мнение
                          Златните цифри NP242FULL TIME и- 231Part Time.Вранглерите са само Part Time ,ако не греша ,а Cherokее-то има и от двете !
                          Знам това за раздатките, но ме съмнява 2,1 дизела да е фул тайм ...

                          Коментар


                          • #14
                            До: Блокажи за Jeep

                            чероците с 2.1 на рено и 2.5 на VM са комплектовани само с парт тайм. фул тайм имат само бензиновите чероци от по старите и някои от по новите и съответно по "силни" дизели /2.7 и 3.1/ ... поне от прегледите на комплектацията в сайта на братушките стигам до този извод.
                            не бързам за никъде...
                            XJ 2.5TD '98

                            Коментар


                            • #15
                              До: Блокажи за Jeep

                              Първоначално публикуван от glinski Преглед на мнение
                              ....чероци... по "силни" дизели /2.7 и 3.1/ ....
                              2.7 и 3.1 на Чероки....така ли?
                              Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
                              0877стоидевет215–Радослав

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X