Добре де, поне ми помогнете тук:
Знам, че най-добре е да имам 2 електронни блокажа (отпред и отзад), ама не ми се харчат $2000. Решил съм единия да е електронен, а другия да е no-slip или limited slip. По принцип в момента имам един Auburn Posi отзад (limited-slip), ама конусите му са изтъркани и не блокира почти нищо. Та идеята е да си купя един много скъп електронен блокаж за отпред, а отзад да сложа отново Auburn Posi или Lockright. Мотивите ми са следните:
- Когато колата се кара на път, най-добре е LSD. А на път се използва задното. Още повече, че мога да намеря по-силни пружини и с тях да се опитам да възстановя моя Auburn Posi.
- Отпред електронен блокаж, защото предният мост тежи повече. А и със 100% блокиран преден мост, това че едната задна гума превъртяла малко... това е бял кахър. Все пак LSD-то отзад ще компенсира.
Някой има ли такава схема? Доволен ли е? Какви проблеми може да има?
И още малко въпроси: Има ли някой с Cherokee 2.1 дизел на Рено? Знае ли валовете на предния мост с колко зъба са?
Благодаря
Знам, че най-добре е да имам 2 електронни блокажа (отпред и отзад), ама не ми се харчат $2000. Решил съм единия да е електронен, а другия да е no-slip или limited slip. По принцип в момента имам един Auburn Posi отзад (limited-slip), ама конусите му са изтъркани и не блокира почти нищо. Та идеята е да си купя един много скъп електронен блокаж за отпред, а отзад да сложа отново Auburn Posi или Lockright. Мотивите ми са следните:
- Когато колата се кара на път, най-добре е LSD. А на път се използва задното. Още повече, че мога да намеря по-силни пружини и с тях да се опитам да възстановя моя Auburn Posi.
- Отпред електронен блокаж, защото предният мост тежи повече. А и със 100% блокиран преден мост, това че едната задна гума превъртяла малко... това е бял кахър. Все пак LSD-то отзад ще компенсира.
Някой има ли такава схема? Доволен ли е? Какви проблеми може да има?
И още малко въпроси: Има ли някой с Cherokee 2.1 дизел на Рено? Знае ли валовете на предния мост с колко зъба са?
Благодаря
Коментар