Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Студен двигател или датчик

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Студен двигател или датчик

    Най после и аз съм с JeeP.Веднага започвам с въпросите:Колкото и както и да карам t на двигалеля отлепя на 2 мм от 40.Отоплението работи.Давайте акъл. 2.Къде мога да си намеря "амортисьори" за задния капак?При италианеца ми казаха:Тва тежи 150 кила,нема кво да го задържи!
    За да не ме питате" защо е толкова нисък?"-отговарям :това е спортно окачване.
    Прикачени файлове
    Дизелов Jeep, не е Jeep.

  • #2
    До: Студен двигател или датчик

    Щом не загрява повече от 40, значи и термостата е спортен.
    Можеш ли да снимаш пружините отдолу, че ми стана интересно как е свален.

    Коментар


    • #3
      До: Студен двигател или датчик

      Някакви червени пружини са .Утре ще го снимам от долу.
      Дизелов Jeep, не е Jeep.

      Коментар


      • #4
        До: Студен двигател или датчик

        Първоначално публикуван от Krelion Преглед на мнение
        Колкото и както и да карам t на двигалеля отлепя на 2 мм от 40.Отоплението работи.Давайте акъл.
        2.Къде мога да си намеря "амортисьори" за задния капак?
        .....това е спортно окачване.
        Първо честито
        т.1. При добре загрял двигател (хубаво работещо парно) направи опит да обхванеш с ръка горната дебела тръба която влиза във водния (охлаждащия) радиатор отпред ....ако е държиш повече от 5 сек. без болка и силна воля, НЕ е загряла, т< 60 гр. ако е държиш до 5-8 сек. т=60-75гр. може би грее (донякъде), ако е под 5 сек. колата си топли, но указателя или датчика се "шегуват"
        т.2. Съфорумника "ИванИванов" ми показа супер,хай-тек, NASA технология с тръба в която се слага амортисьора (малко по-къса) и при отваряне понеже горната (по-дебела част) отива нагоре тръбата под действие на собствената си тежест остава на долната част и блокира капака отворен и т.н..... ама ако той чете, да е снима и да ходиш при него с рушвет, иначе трябва да идваш при мен да обяснявам, че ми е трудно да го опиша.
        т.3 Джип - Хотрод явно докато съм жив ще се уча
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • #5
          До: Студен двигател или датчик

          Честита придобивка!

          при теб разликата "преди и след" когато му сложиш 2" ново окачване ще е фрапираща
          (забележи, не казвам "ако" а "когато")
          амортисьорчета има в нета, аз все се каня да поръчвам, ама карам си с тръбата

          иначе май че ги има в Скорпион, ама цената няма да ти хареса

          някой беше писал тук за такива от бус Форд........ аз ходих на магазина да гледам... не стават без преправяне, иначе са по 15-16лв. единия... май ще трябва да взема един за проба и да мисля как да му преправя горния захват

          как се заварява такова чудо, някой знае ли?
          ________________________________________________
          Subaru OUTBACK 2,5
          Hyundai TUCSON 2.0

          Коментар


          • #6
            До: Студен двигател или датчик

            Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
            направи опит да обхванеш с ръка горната дебела
            По правилно да се наблюдава температурата на долната тръба, тази която излиза от радиатора. Термостата се проверява с живачен термометър чрез "сваряване" за нула време. Датчика за температурата се проверява с ом-метър и термометър чрез таблица температура/съпротивление. Когато е възможно с елементарни деиствия е по добре проверката да се прави с технически средства, а не "на ухо и на око". Може и таблото да прави проблеми, но там по трудно се установявяа.
            Най ме е страх от хора без мечти...

            Коментар


            • #7
              До: Студен двигател или датчик

              До сега нямах нет.Това с тръбата го схванах,гениално е!Температурите ще ги гледам утре.Благодаря за съветите.Смених лампата на задния габарит/стоп,но на екрана продължава да ми свети:rear lamp failure.Как се reset -ва?
              От центъра на джантата до ръба на калника/не раздувката/ е 40см,колко е на оригиналното окачване?
              Прикачени файлове
              Последно редактирано от Krelion; 22-02-09, 12:29.
              Дизелов Jeep, не е Jeep.

              Коментар


              • #8
                До: Студен двигател или датчик

                Като сложиш правилната крушка ще загасне.

                Този който е правил окачването много хляб е ял. В момента имаш окачване като на РенджРовър в сервизен режим. Можеш спокойно да махнеш пружините и да караш без тях. Той джипа така или иначе е легнал на тампони.
                При заводското окачване отпред, разстоянието до ограничителния тампон(този в пружината) е 3.5-4см. Според мен, по тия нашите дупки, дори това е малко. Гранда се чувства най-добре при 6-7см.
                Така че или слагай 2" подложки, или заводски пружини. Как не се е откъснало някое колело не знам. Сигурно се кара много бавно.
                Хъб/фендер при заводско окачване се движи около 18".

                Коментар


                • #9
                  До: Студен двигател или датчик

                  Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                  Честита придобивка!



                  някой беше писал тук за такива от бус Форд........ аз ходих на магазина да гледам... не стават без преправяне, иначе са по 15-16лв. единия... май ще трябва да взема един за проба и да мисля как да му преправя горния захват


                  От Форд Транзит стават на Чероки XJ без преправяне. Там са и от двете страни на сферички. Аз съм с такива. За ZJ незнам обаче. Иначе държат капака без проблем.
                  Jeep Cherokee 2.5 Tdi VM '96

                  Коментар


                  • #10
                    До: Студен двигател или датчик

                    Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                    По правилно да се наблюдава температурата на долната тръба, тази която излиза от радиатора. ...
                    Няма да е правилно . Датчика е на блока и мери тази охлаждаща течност , която е преди термостата. А вече като премине през отворения термостат, мине и през радиатора - тогава смятай десетина градуса по-ниска от тази в блока. Нали радиатора е затова - да я охлажда . За останалите неща си прав ... стига да намери сравнителна таблица за съпротивлението на датчика.
                    Между другото , понякога (както предложи адаша по-горе ) и на око помага. Ясно е че ако термометъра сочи 40 град. , а при пипане тръбата може да те опече , ще трябва нов температурен датчик ( обикновено ) , а в доста по-редки случаи неизправности по таблото , респ. по термометъра там.
                    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Студен двигател или датчик

                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      Като сложиш правилната крушка ще загасне.

                      Този който е правил окачването много хляб е ял. В момента имаш окачване като на РенджРовър в сервизен режим. Можеш спокойно да махнеш пружините и да караш без тях. Той джипа така или иначе е легнал на тампони.
                      При заводското окачване отпред, разстоянието до ограничителния тампон(този в пружината) е 3.5-4см. Според мен, по тия нашите дупки, дори това е малко. Гранда се чувства най-добре при 6-7см.
                      Така че или слагай 2" подложки, или заводски пружини. Как не се е откъснало някое колело не знам. Сигурно се кара много бавно.
                      Хъб/фендер при заводско окачване се движи около 18".
                      Ще го вдигам ,то е ясно.За сега така :http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=53611
                      Купих си малки гуми 235/70/15 и сигурно ще е смешен ,но нейсе!
                      Дизелов Jeep, не е Jeep.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Студен двигател или датчик

                        Честита придобивка колега!Много добър избор си направил!
                        За термостата не се притеснявай!Моя термометър също сочи малко над 40 градуса, а парното си топли доволно! Явно сме уцелили една и съща партида датчици .Поне лятото няма да ти загрява по баирите!
                        Само незнам защо ще ти е джип със спортно окачване, като на кола... Според мен за условията на нашата инфраструктура по пътищата и 2" по-голяма височина не те спасяват, камо ли без тях.Но ти си преценяваш де.
                        Успех и много километри безаварийно да минеш с машината!
                        Jeep Cherokee XJ `91
                        "... До 9 Септември 1944 г., тази паметна дата, българският народ се намираше на ръба на една бездънна пропаст!
                        След девети той направи съдбоносната крачка напред!..."

                        Коментар


                        • #13
                          До: Студен двигател или датчик

                          Първоначално публикуван от dbantschew Преглед на мнение
                          Честита придобивка колега!Много добър избор си направил!
                          За термостата не се притеснявай!Моя термометър също сочи малко над 40 градуса, а парното си топли доволно! Явно сме уцелили една и съща партида датчици .Поне лятото няма да ти загрява по баирите!
                          Само незнам защо ще ти е джип със спортно окачване, като на кола... Според мен за условията на нашата инфраструктура по пътищата и 2" по-голяма височина не те спасяват, камо ли без тях.Но ти си преценяваш де.
                          Успех и много километри безаварийно да минеш с машината!
                          Благодаря! Такъв имаше! Много ме кефи обаче!
                          Дизелов Jeep, не е Jeep.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Студен двигател или датчик

                            "Няма да е правилно "

                            Термостатът отваря при темп. 85-90 градуса. При съвсем малко отваряне на термостата по горната тръба тръгва вряла вода, тя почва да пари, но това не означава, че системата е загряла. Обратно на това - долната тръба загрява едва когато термостата е отворен напълно и цялата системата е загряла. За това е по правилно когато се следи темп. на цялата система да се наблюдава долната тръба. Иначе с твоя метод с "опипването" може да си сложиш ръката на главата в близост до датчика. Макар, че метода върши работа при фрапиращи случаи (на полето), за по точно не става - това е много субективно.
                            Най ме е страх от хора без мечти...

                            Коментар


                            • #15
                              До: Студен двигател или датчик

                              Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                              "Няма да е правилно "

                              Термостатът отваря при темп. 85-90 градуса. При съвсем малко отваряне на термостата по горната тръба тръгва вряла вода, тя почва да пари, но това не означава, че системата е загряла. Обратно на това - долната тръба загрява едва когато термостата е отворен напълно и цялата системата е загряла.
                              Изправен термостат отваря ли" малко " и "много"? Той не е ли отворен или затворен?
                              Дизелов Jeep, не е Jeep.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X