Събитието е определено за 8 Април 2009 в рамките на New York Auto Show.
Традиционно всеки нов Гранд е малко по-голям от стария.
Този път обаче е премината границата на средно големите и новия Гранд Чероки WL вече e в клас Full size SUV с опция за седем места.
Производството ще започне в началото на 2010 в добре познатия Джеферсън норт с капацитет 1000бр/ден а в дилърската мрежа се очаква да се появи в края на 2010.
Предварителната информация до момента е че двигателите поне в началото ще са два, 3.6L VVT за Laredo, и 5.7L HEMI за Limited и Overland.
Eдни от най-радикалните промени са независимо окачване отпред и отзад, на въздушни възглавници с регулиране на височината и твърдоста.
Диференциалите вече не са Dana a ZF.


Лично аз много се надявах под тази мушама

да се крие TrailHawk,

но явно пазара няма нужда от големи и луксозни джипове с цели мостове.
Традиционно всеки нов Гранд е малко по-голям от стария.

Този път обаче е премината границата на средно големите и новия Гранд Чероки WL вече e в клас Full size SUV с опция за седем места.
Производството ще започне в началото на 2010 в добре познатия Джеферсън норт с капацитет 1000бр/ден а в дилърската мрежа се очаква да се появи в края на 2010.
Предварителната информация до момента е че двигателите поне в началото ще са два, 3.6L VVT за Laredo, и 5.7L HEMI за Limited и Overland.
Eдни от най-радикалните промени са независимо окачване отпред и отзад, на въздушни възглавници с регулиране на височината и твърдоста.
Диференциалите вече не са Dana a ZF.


Лично аз много се надявах под тази мушама

да се крие TrailHawk,

но явно пазара няма нужда от големи и луксозни джипове с цели мостове.
Коментар