Здравеите,имам проблем с акумулатора,става въпрос за ГЧ 97.TD
Ако не е каран за около 20-24ч.при завъртане пали но занулява датата и часа. Акумулатора е нов на 7м. замериха уж нямам утечки.
Някои да е имал подобен проблем.Даваите съвети.
					Ако не е каран за около 20-24ч.при завъртане пали но занулява датата и часа. Акумулатора е нов на 7м. замериха уж нямам утечки.
Някои да е имал подобен проблем.Даваите съвети.


 но щтом пали и върти стартера акумулатора ти е в ред колега
 но щтом пали и върти стартера акумулатора ти е в ред колега  трябва само да го замериш с мултицет дали в момента на стартиране напрежението му не пада под 10 волта  а когато работи двигатела и си с вкл.консуматори например фарове напрежението на акумулаторната батерия трябва да е в границите 13,5- 14,5 волта ако е така значи нямаме проблем с акумолатора !!!!!
 трябва само да го замериш с мултицет дали в момента на стартиране напрежението му не пада под 10 волта  а когато работи двигатела и си с вкл.консуматори например фарове напрежението на акумулаторната батерия трябва да е в границите 13,5- 14,5 волта ако е така значи нямаме проблем с акумолатора !!!!! тогава се образува оловен сулфат и настъпват необратими хим. реакции тоест колкото и да се зарежда акумулатора той не задържа ТОК
тогава се образува оловен сулфат и настъпват необратими хим. реакции тоест колкото и да се зарежда акумулатора той не задържа ТОК

Коментар