Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем със стартер (или нещо друго) на 3.1тд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем със стартер (или нещо друго) на 3.1тд

    Симптомите са безусловно за бендикс или венец на маховика. При теб бендиксът отпада след като са го гледали. Проблемът се решава само и единствно със смяна. Търси втора употреба - ясно личи ако зъбците са износени или счупени.

    Коментар


    • #17
      До: Проблем със стартер (или нещо друго) на 3.1тд

      Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнение
      Симптомите са безусловно за бендикс или венец на маховика.
      Майк, има и такъв проблем joro-g го е казал , ама трябва да му разбираш на мотора, а не да "глеаш да сглсиш црЪвула" и да му вземеш пари за нищо. Бендикса прави две неща. Първо изважда зъбното колело на стартера (зацепва го) и на финала дава контакт и стартера тръгва, но ако нещо е на кантар, може и да развърти мотора преди да зацепи и съответно да стърже (принципно при повечето стартери това се регулира) Отделно, че стари Джипки като моята са със без бендикс мотора се развърта и по канали подобни на нарезите в цевта на пушката и водено от собствената си маса зъбното колело излиза......та звук от клавиатура, като аборт по телефона - трудно , а всеки ремонт при нов "майстор" още по...
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #18
        До: Проблем със стартер (или нещо друго) на 3.1тд

        Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
        Майк, има и такъв проблем joro-g го е казал , ама трябва да му разбираш на мотора, а не да "глеаш да сглсиш црЪвула" и да му вземеш пари за нищо. Бендикса прави две неща. Първо изважда зъбното колело на стартера (зацепва го) и на финала дава контакт и стартера тръгва, но ако нещо е на кантар, може и да развърти мотора преди да зацепи и съответно да стърже (принципно при повечето стартери това се регулира) Отделно, че стари Джипки като моята са със без бендикс мотора се развърта и по канали подобни на нарезите в цевта на пушката и водено от собствената си маса зъбното колело излиза......та звук от клавиатура, като аборт по телефона - трудно , а всеки ремонт при нов "майстор" още по...
        Е аз изходих от там, че колегата е писал, че са му проверили стартера и бил ОК. А за ремонта си много прав...

        Коментар


        • #19
          До: Проблем със стартер (или нещо друго) на 3.1тд

          И аз имам този проблем, случва се много спорадично и не ми пречи. Бедикс смених със друг, на старо след като стария спря да връща и и стартера въртеше постоянно и на запален двигател. Четките са за презапояване, но не мисля да е от тях, че си го правеше и със старите и с новите, преди да се разпоят. Зъбите изглеждат леко загладени, ни не и износени. Става дума за бош ако изобщо има значение. Мисля си дали не е котвата или както се нарича системката. Може би заяжда и може да се смаже?

          Коментар


          • #20
            До: Проблем със стартер (или нещо друго) на 3.1тд

            Препоръчаха ми да се обърна към един сервиз, който се намира някъде по околовръстния път в района на Бъкстон и Павлово. Занимавали се само с джипове и и също така подготвяли такива за Off-Road състезания. Смятам да попитам дали ще могат да оправят колата и колко време ще отнеме, а някой ако има други добри майстори, който могат да се заемат с това нека ми пише.
            Move b*tch, get out the way. If you see me on the high way - get the f*ck out of my way ...

            Коментар


            • #21
              До: Проблем със стартер (или нещо друго) на 3.1тд

              Първоначално публикуван от ivdibi Преглед на мнение
              При 3.1тд зъбите се намирали на torque converter-а. Цената му била към $490 без включен труд, а пипането в АСК-то е доста скъпо (
              На 3.1 ТД зъбния венец не е на "тенджерето". Има си отделен маховик. Наистина, маховик е силно казано, просто една тънка кръгла метална плоча със зъбен венец, към която torque converter-а се завинтва с четири болтчета.
              ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
              Volvo XC90 D5 Executive '12
              Volvo XC60 D5 Summum '11
              Alfa Romeo Spider 2.0 '90

              Коментар


              • #22
                До: Проблем със стартер (или нещо друго) на 3.1тд

                Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
                На 3.1 ТД зъбния венец не е на "тенджерето". Има си отделен маховик. Наистина, маховик е силно казано, просто една тънка кръгла метална плоча със зъбен венец, към която torque converter-а се завинтва с четири болтчета.

                На всички мотори окомплектовани с автомати зъбния венец е на този "маховик". Няма зъбен венец на автомат които да се намира на "тенджерето" , каквото и да ти казват колегите.
                Най ме е страх от хора без мечти...

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X