Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пак проблем с дюзите на Гранд Черокито ми

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Пак проблем с дюзите на Гранд Черокито ми

    Свали си резервоара и виж дали имаш метални микростружки вътре. За да ти се скапват толкова чето дюзита най вероятно имаш. Това значи че помпата ти за високо налягане е за смяна. Преди да оправиш проблема с нея не се набутвай повече за дюзи ;-)
    Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002'
    Jeep Wrangler 2.5i 1996'

    Коментар


    • #17
      От: Пак проблем с дюзите на Гранд Черокито ми

      Другарю, има и по лесен начин. Не го слушай тоя със сутрушките. Пусни един голЕм магнит ф резерворът исичко еготофо инафтата моеш да испосваш после, що че се набуутваш. Ама да не забраиш и канап да вържиш щот после къ щи го извадиш магнетето от резерваро..........
      в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
      Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

      Коментар


      • #18
        От: Пак проблем с дюзите на Гранд Черокито ми

        Първоначално публикуван от marinco Преглед на мнение
        Другарю, има и по лесен начин. Не го слушай тоя със сутрушките. Пусни един голЕм магнит ф резерворът исичко еготофо инафтата моеш да испосваш после, що че се набуутваш. Ама да не забраиш и канап да вържиш щот после къ щи го извадиш магнетето от резерваро..........
        Другарю", от мнения на такива като тебе някои хора са на тоя хал! Ако има стружки в резервоара значи че те се отделят от помпата, т.е. по системата са наредени: горивен филтър-помпа за високо налягане-дюзи. Т.е. стружките влизат от помпата в дюзите. Ако са в резервоара не е страшно "другарю", те ще си останат във филтъра ако се засмучат от сондата. Тия, които си имат понятие ще ме разберат какво искам да кажа, но "другаря" надали ще го асимилира!!!
        Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002'
        Jeep Wrangler 2.5i 1996'

        Коментар


        • #19
          От: Пак проблем с дюзите на Гранд Черокито ми

          Първоначално публикуван от pininfarina Преглед на мнение
          Другарю", от мнения на такива като тебе някои хора са на тоя хал! Ако има стружки в резервоара значи че те се отделят от помпата, т.е. по системата са наредени: горивен филтър-помпа за високо налягане-дюзи. Т.е. стружките влизат от помпата в дюзите. Ако са в резервоара не е страшно "другарю", те ще си останат във филтъра ако се засмучат от сондата. Тия, които си имат понятие ще ме разберат какво искам да кажа, но "другаря" надали ще го асимилира!!!
          Дано другите колеги имат повече чувство за хумор от теб. Ама да ти обясня, какво съм имал пред вид, че...... става дума за правопис "другарю" не за съвет, и за български език. Не че тук е училище ......
          Извинявам се за спама.
          в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
          Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

          Коментар


          • #20
            От: Пак проблем с дюзите на Гранд Черокито ми

            Първоначално публикуван от marinco Преглед на мнение
            Дано другите колеги имат повече чувство за хумор от теб. Ама да ти обясня, какво съм имал пред вид, че...... става дума за правопис "другарю" не за съвет, и за български език. Не че тук е училище ......
            Извинявам се за спама.

            Аз имам чувство за хумор, но на колегата с проблемните дюзи не му е много до смях, 5 нови дюзи са 3 бона грубо. Добре е да се отнасяме сериозно към такива теми.
            Извинявам се ако съм обидил някой.
            Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002'
            Jeep Wrangler 2.5i 1996'

            Коментар


            • #21
              От: Пак проблем с дюзите на Гранд Черокито ми

              Първоначално публикуван от toto Преглед на мнение
              Здравейте колеги отново ми се прецакаха две дюзи на джипа става въпрос за Grand Cherokee Limited 2.7CRD"CDI" 2004.г. незнам за кой път вече правя дюзи за година и половина може ли някой да ми каже какво да направя в кое е проблема .Вече не се издържа нафтата ли е виновна пробвах всякакви добавки нищо пак се прецакват.Дори нови да сложа и те заминават и не само на моя джип е така на още двама прители същото дори единя е с най новия лимит 3.0 CRD пак така .Моля помагайте .
              Пробвай почистване с препарати. Има такива специално за комън рейл.
              Производители: Pro-tec, Bardahl
              Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
              0888/00-55-37

              Коментар


              • #22
                От: Пак проблем с дюзите на Гранд Черокито ми

                Първоначално публикуван от marinco Преглед на мнение
                Дано другите колеги имат повече чувство за хумор от теб. Ама да ти обясня, какво съм имал пред вид, че...... става дума за правопис "другарю" не за съвет, и за български език. Не че тук е училище ......
                Извинявам се за спама.
                Ако става въпрос за правопис то и в твоя пост, дето съм го цитирал има правописни грешки, запетайките ги сложи там дето им е мястото, а една дума направо си я оплескал яката....ама си я открий сам..... Това в рамките на шегата. И моето мнение е, че помпата е причина за бързото скапване на дюзите!
                Volkswagen Touareg 7L 3.0 TDI V6 (224Hp)
                O8867З7I78

                Коментар


                • #23
                  От: Пак проблем с дюзите на Гранд Черокито ми

                  Трябва да се видят стойностите на дюзите. При ауди имам представа как е, но и при jeep би трябвало да е същото, защото дюзите са Bosch-овски. С подходящ софтуер се виждат каналите отговарящи на всяка една дюза . Стойност "0" е образцова, оттам нататък имаш числа с "+" или "-".
                  При комън-рейла на Ауди (3-то поколение, което мисля е равно с това при Jeep 3.0 CRD, a твоят 2.7 трябва да е второ поколение) стойности над 20-30 без значение от знака преди тях се водят проблемни. Все пак отклонение около 20 само на една дюза не се усеща.
                  Мисля, че минусовите стойности значеха "пикаещи" дюзи, а плюсовите стойности - "запушване".
                  Ако са ти запушени дюзите добавките помагат. Могат да се слагат и ударно в горивната магистралата преди дюзите, а могат и в резервоара.
                  Не рискуваш нищо, защото така или иначе имаш проблем.

                  Аз карах моя комън рейл 45000км в България, но сипвах само V-power нафтата и стойностите ми бяха с максимално отклонение от 12 и то само на две дюзи.
                  Тези стойности са динамични, затова е хубаво няколко замервания да се направят , за да се види някаква тенденция.

                  Трябва да се провери и помпата дали дава правилното налягане. На празен ход не трябва да има големи отклонения в налягането. Трябва да е горе-долу константно.

                  Иначе профилактично се почиства резервоарът. Слагай от най-скъпата нафта. Не ползвай други добавки.
                  Както са казали други колеги, при нужда от смяна на някоя дюза се сменят всичките!
                  В ebay се продават както нови така и рециклирани комплекти. Само за информация.
                  Последно редактирано от verter; 13-02-13, 08:15.
                  Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                  0888/00-55-37

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X