Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за турбо на VM

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Питане за турбо на VM

    Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
    Моторът въобще не е лош. Проблемите с него обикновено са следствие от немарливо отношение от типа "Карам и не пипам докато се движи" ....
    Колега моя джип не може да се оплачи от немарливо отношение даже напротив старая се да го подържам защото много пътувам със него и немога да си позволя да ме остави на пътя

    Коментар


    • #32
      До: Питане за турбо на VM

      Първоначално публикуван от gun Преглед на мнение
      Колега моя джип не може да се оплачи от немарливо отношение даже напротив старая се да го подържам защото много пътувам със него и немога да си позволя да ме остави на пътя
      Имал съм подобен проблем.

      Веднъж се оказа скъсана гарнитура, но тогава се чува "съскане" и колата нямаше мощност.За всеки случай изпратихме турбината в Сливен за да я проверят и ако и има нещо да я оправят, но си беше добре и си платих само транспорта и стенда.

      Втория път когато усетих, че няма мощност се оказа, че маркучите са доста зле и изпускат налягане. Личи си ако са целите или частично омаслени. Нови в Балкан Стар струват 1600лв двата, а във Вест Ауто са 600лв. Аз си намерих с голяма доза късмет здрави от морга и сега всичко е наред.

      Коментар


      • #33
        До: Питане за турбо на VM

        като цяло да караш турбо кола не е лсено и безгрижно ... За разлика от един едрокубиков атмосферен бензинов агрегат , където палиш и немислиш , чат-пат някой кабел или свещ да смениш. Турбото си иска своето , най-вече профилактика и редовни консумативи . Изненадите са много , човек трябва да знае на какви километри какво може да се случи (нещо много трудно с нашите въртяни километражи...). Определено не трябва да се пести от скъпо масло , изпускателната система трябва да винаги отпушена , самото турбо не е лошо да се наглежда през 50ина хиляди за луфтове . Явно , че че на сервизи не може да се разчита, те горките "майстори" се учат в движение върху нашите коли и решението е всеки сам да си научи урока - устройство и работа на мотора , потенциялни и редовни проблеми. Та затова имате проблеми с тези ВМчета , просто не ги познавате
        rides:
        :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
        :arrow:2005 Yamaha YZ250
        :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
        The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

        Коментар


        • #34
          До: Питане за турбо на VM

          Първоначално публикуван от vlado_28 Преглед на мнение
          като цяло да караш турбо кола не е лсено и безгрижно ... За разлика от един едрокубиков атмосферен бензинов агрегат , където палиш и немислиш , чат-пат някой кабел или свещ да смениш. Турбото си иска своето , най-вече профилактика и редовни консумативи . Изненадите са много , човек трябва да знае на какви километри какво може да се случи (нещо много трудно с нашите въртяни километражи...). Определено не трябва да се пести от скъпо масло , изпускателната система трябва да винаги отпушена , самото турбо не е лошо да се наглежда през 50ина хиляди за луфтове . Явно , че че на сервизи не може да се разчита, те горките "майстори" се учат в движение върху нашите коли и решението е всеки сам да си научи урока - устройство и работа на мотора , потенциялни и редовни проблеми. Та затова имате проблеми с тези ВМчета , просто не ги познавате
          Аз и жена си не познавах преди да се запозная с нея...
          А колкото до едрокубиковия мотор - всеки си прави сам избора. Не съм привърженик на дизела, налага ми се да го карам. НО дизеловия мотор има и много предимства, като голям въртящ момент при ниски обороти и по-малка кубатура, което неимоверно означава по-голям комфорт при пътуване, и не на последно място МНОГО по-малкия разход на гориво отколкото бензинов мотор със същия въртящ момент, но 4 литров примерно и при 4000 оборота. Всеки си решава и си знае за какво му е нужен автомобила и на базата на това си прави компромиси. Хайде темата да не става дизел срещу бензин. Човека има проблем и иска съвет.
          Последно редактирано от Y.Stoqnov; 23-12-08, 11:59.

          Коментар


          • #35
            До: Питане за турбо на VM

            Аз принципно се изморих от хапливи коментари по въпроса за избора на дизелов агрегат, в конкретния случай произведен от един определен завод.
            В интерес на истината темата действително засяга конкретен проблем, който може да възникне и при всеки друг двигател с турбо компресор (било той дизелов или бензинов) и разнищването на техническия аспект на проблема вероятно би било полезно за всички ни.

            Не съм привърженик на нито един от агрегатите излезли от въпросния италиански завод но това не е причина във всяка една тема, в която се коментират проблеми (или просто технически характеристики) на въпросната окомплектовка да пускам по някой пост, изразявайки удивлението си как така може някой изобщо да си помисли да кара с такъв мотор. За съжаления (явно) на някой от феновете на марката съществуват и дизелови модели и ето защо ще се наложи да ни извините за това, че си позвляваме да коментираме проблемите им на всеослушание. Идеята в крайна сметка е да си решаваме проблемите, не да си изтъкваме грешките (ако приемем, че е грешна стъпка покупката на автомобил с цитирания мотор).

            Весели празници на всички!

            Коментар


            • #36
              До: Питане за турбо на VM

              С уважения към всички мнения в темата,ама да вие минавало на ум,че с голямото количество нагнитен въздух от ТУРБОТО,ще се наложи да има и добавено съответното (гориво)
              Може да не е проблема в турбината.Само с нагнатен въздух няма да има тяга.Някой от кончетата ще почнат да куцат.
              Един съвет към всички който карат турбомотори не гасете мотора след подаване на газ(поселски,изсфорсираш и после гасиш)
              Турбината се маже от мотора (под налягане) пи подаване на газ се е развартяла да речем с 15000-20000 об/мин.и при гасене на мотора(спираме подаването на масло към нея) познайте какво се получава с оста на ТУРБИНАТА.
              Последно редактирано от panjeto71; 23-12-08, 14:55.
              "Винаги правя това, което не мога, за да мога да се науча да го правя. "о8894оЗ81З

              Коментар


              • #37
                До: Питане за турбо на VM

                Първоначално публикуван от vlado_28 Преглед на мнение
                като цяло да караш турбо кола не е лсено и безгрижно ... За разлика от един едрокубиков атмосферен бензинов агрегат , където палиш и немислиш , чат-пат някой кабел или свещ да смениш. Турбото си иска своето , най-вече профилактика и редовни консумативи . Изненадите са много , човек трябва да знае на какви километри какво може да се случи (нещо много трудно с нашите въртяни километражи...). Определено не трябва да се пести от скъпо масло , изпускателната система трябва да винаги отпушена , самото турбо не е лошо да се наглежда през 50ина хиляди за луфтове . Явно , че че на сервизи не може да се разчита, те горките "майстори" се учат в движение върху нашите коли и решението е всеки сам да си научи урока - устройство и работа на мотора , потенциялни и редовни проблеми. Та затова имате проблеми с тези ВМчета , просто не ги познавате
                По старите са прост турбокомпресор с предпазен клапан. Искат редовна смяна на масло и филтри. Ма то това важи и за мотора. След спиране не трябва веднага да се гаси. Нищо повече. И изкарват повече от мотора.

                Коментар


                • #38
                  До: Питане за турбо на VM

                  Та относно проблема със моя джип се оказа че не е от турбото което според маисторите които бях то си работило много добре и нищо му нямало .Според тях е в електрониката .Вчера бях в сервиз Bosch на Кукленско и след като висях там повече от час и се оказа че няма как да ми се проверят дачиците защото те нямали софтоера за този двигател .И сега се чудя каде да отида да ми направят диагностика на двигателя и се замислям за Балнан стар а да ходя ли там??????????Като чета тук за какво иде реч там и като си спомням разказите на мои приятели за там то си е направо УЖАС. Та въпроса ми е каде да го закарам на диагностика?????????

                  Коментар


                  • #39
                    До: Питане за турбо на VM

                    Аз съм съвсем нов в отбора, но досега от опит - макар и ограничен - разбрах, че май само в Балкан стар имат този софтуер. Ако някой знае друго място нека да сподели, че в Балкан стар режат главата до кръста.
                    P.S. Питам за сервиз в София.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Питане за турбо на VM

                      Имал съм такъв случай, но тогава несправедливо подозирах турбото.
                      Става дума за преминаване в сервизен режим на двигателя (нарича се така, защото предполага, че отиваш на сервиз). Причините могат да са различни, в моя случай беше отказала "умна дюза".
                      Следствието е, че ДВГ не работи на пълна мощност (по мои наблюдения не вдига над 2000/мин).
                      Това добре корелира със скоростта 120 на 5-та.

                      Ако и при теб е "умна дюза", във Вестауто струва 1200 (самите те не ти препоръчват да се изръсиш колкото за основен ремонт за една глезотия). По моргите вървяха 10-на пъти по евтино, друг въпрос е, че са кът и там.
                      Дали проблемът е в това си излиза перфектно на диагностика: Needle motion sensor HIGH/LOW.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Питане за турбо на VM

                        Първоначално публикуван от gun Преглед на мнение
                        Та относно проблема със моя джип се оказа че не е от турбото което според маисторите които бях то си работило много добре и нищо му нямало .Според тях е в електрониката .Вчера бях в сервиз Bosch на Кукленско и след като висях там повече от час и се оказа че няма как да ми се проверят дачиците защото те нямали софтоера за този двигател .И сега се чудя каде да отида да ми направят диагностика на двигателя и се замислям за Балнан стар а да ходя ли там??????????Като чета тук за какво иде реч там и като си спомням разказите на мои приятели за там то си е направо УЖАС. Та въпроса ми е каде да го закарам на диагностика?????????
                        IND Commerce бяха вносител на Джип по едно време имат добър сервиз доколкото знам (никога не съм го пробвал). На околовръсното се намират срещу Арената.

                        Аз утре или вдругиден ще карам моя джип при едни хора, които се очаква да могат всичко (ще видим) и ако е така ще пиша.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Питане за турбо на VM

                          тва срещу Арената си е Хуйдай център , не виждам лого на Джийп да има и едва ли ще имат техника .

                          На всички препоръчвам БОШ сервиз ЮВЕ , зад автокъща А2 се намира на Симеоновско шосе. Със сигурност имат уреди за Джийп, постоянно гледам няколко Гранда там кесат Гарантирам , че са компетентни и точни
                          rides:
                          :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
                          :arrow:2005 Yamaha YZ250
                          :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
                          The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

                          Коментар


                          • #43
                            До: Питане за турбо на VM

                            Точно за Хюндай става въпрос и точно те имат не само техника, но и техници, които са правили Джипове тогава, когато в Балканстар имаше само Мерцедеси

                            Коментар


                            • #44
                              До: Питане за турбо на VM

                              малко офф - само в БГ е така , днес си в Рено приемчик, утре в БМВ главен инженер на сервиза

                              Ако наистина приемат Джипове ще е много удобно , само потвърдете че става
                              rides:
                              :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
                              :arrow:2005 Yamaha YZ250
                              :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
                              The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

                              Коментар


                              • #45
                                До: Питане за турбо на VM

                                Първоначално публикуван от vlado_28 Преглед на мнение
                                малко офф - само в БГ е така , днес си в Рено приемчик, утре в БМВ главен инженер на сервиза

                                Ако наистина приемат Джипове ще е много удобно , само потвърдете че става
                                Приемат. За електроника и по-сложни неща имат литература и техника до 2000г доколкото знам.
                                Последно редактирано от Сашо Пунчев; 05-01-09, 13:29.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X