Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за турбо на VM

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Питане за турбо на VM

    Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
    Да. Но не винаги има маркуч. Другия тест е вървежа. Гранда не знам как е, но 120 е малко. От друга старана 120 без турбо като че ли е много.
    При съмнения, най сигурно в специализиран сервиз.

    благодаря!лошото е че повечето по автокъщите са без нмера и не може да ги изкара човек дори нормално на пътя да ги засили, камоли в специализиран сервиз да ги заведе...
    не бързам за никъде...
    XJ 2.5TD '98

    Коментар


    • #17
      До: Питане за турбо на VM

      Първоначално публикуван от glinski Преглед на мнение
      благодаря!лошото е че повечето по автокъщите са без нмера и не може да ги изкара човек дори нормално на пътя да ги засили, камоли в специализиран сервиз да ги заведе...
      Като си навит, вариянтите са три:
      1-ви вариянт: На платформа до сервиза.
      2-ри от Кат -транзитни номера или документ за транспортиране /придвижване/
      3-ти вариянт: Водиш майстор на място.
      И в трите случая , инвестицията си заслужава - повярвй ми
      ________________________________________________________________________________________
      Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
      HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

      Коментар


      • #18
        До: Питане за турбо на VM

        благодаря!май към транзитни номера ще се насоча.все пак ми е важно да я видя на пътя... как се вземат, за определено мпс ли?
        не бързам за никъде...
        XJ 2.5TD '98

        Коментар


        • #19
          До: Питане за турбо на VM

          карам Чероки дизел 2.5 и турбото след 1700-1800 оборота просто осезаемо се усеща,а относно вървенето 120 е малко,нещо и има на колата

          Коментар


          • #20
            До: Питане за турбо на VM

            При тоя мотор когато не включва турбото, не ви трябва да ходите в сервиз за турбокомпресори, а на диагностика. Обикновено причината за да не включва е някое спукано вакуумно маркуче. Огледай ги внимателно и може и сам да се справиш. Ако не успееш-търси читав диагностик на ВМ мотори.
            "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
            Неизвестен мъдрец

            Коментар


            • #21
              До: Питане за турбо на VM

              Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
              При тоя мотор когато не включва турбото, не ви трябва да ходите в сервиз за турбокомпресори, а на диагностика. Обикновено причината за да не включва е някое спукано вакуумно маркуче. Огледай ги внимателно и може и сам да се справиш. Ако не успееш-търси читав диагностик на ВМ мотори.
              +1

              АКО електронен клапан за контрол на турбото може и той да не е в час
              rides:
              :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
              :arrow:2005 Yamaha YZ250
              :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
              The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

              Коментар


              • #22
                До: Питане за турбо на VM

                Извинявъм се за спама ако трябва изтрийте поста.Абе хора,какво се заблуждавате с тая печка.Не виждате ли колко проблемни мотори са.Забележете колко са темите на истинските американски мотори говоря за бензиновите и колко са за дизеловите теми.Ако ви е голям разхода и не можете да издържате газифицирайте.Няма да имате ядове поне.
                [U]Борис Найденов GSM:0888 433 804[/U]
                [LEFT][U]0887 754 767[/U][/LEFT]
                [LEFT][U]Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 2001 4.5" BFG A/T 32х9.5-16[/U][/LEFT]
                [LEFT][U]Ford S-MAX 2.0 2009[/U][/LEFT]

                Коментар


                • #23
                  До: Питане за турбо на VM

                  циклон, ако не намеря подходяща машина до след нова година, дали би погледнал едно чероки с вм в бургас... дали си струва идването?
                  не се шегувам.
                  не бързам за никъде...
                  XJ 2.5TD '98

                  Коментар


                  • #24
                    До: Питане за турбо на VM

                    Няма проблеми ще го видя.Но послушай ме няма да сгрешиш.
                    [U]Борис Найденов GSM:0888 433 804[/U]
                    [LEFT][U]0887 754 767[/U][/LEFT]
                    [LEFT][U]Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 2001 4.5" BFG A/T 32х9.5-16[/U][/LEFT]
                    [LEFT][U]Ford S-MAX 2.0 2009[/U][/LEFT]

                    Коментар


                    • #25
                      До: Питане за турбо на VM

                      благодаря ти! ще ти пусна ла л.с. за какво става дума.
                      за другото си прав, но при мене е решенио категорично. газова докато съм жив няма да ползвам. от друга страна имам един приятел с вояджер с вм на над 300 000... ама му е по леко купето.но той е мародер и не е успял да го скапе. все пак щом може да изкара толкова при яко каране, при не до там яко се надявам да избута някоя година. пък и ще се забавлявам
                      не бързам за никъде...
                      XJ 2.5TD '98

                      Коментар


                      • #26
                        До: Питане за турбо на VM

                        Моторът въобще не е лош. Проблемите с него обикновено са следствие от немарливо отношение от типа "Карам и не пипам докато се движи" ....
                        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                        Неизвестен мъдрец

                        Коментар


                        • #27
                          До: Питане за турбо на VM

                          Първоначално публикуван от gun Преглед на мнение
                          Днес идваики на работа турбото не ми работеше и се чудя от какво ли е няма видими признаци да се е скапало не издава страни звъци при високи обороти направо нямам и идея от какво ли е.
                          Да ми препоръчате маистор по турбо добре ще е да е от Пловдив но може и от София.
                          Здрасти, провери датчика на темепратурата който е на една от главите, защото като се бъгне дава грешна информация на компютъра/приемерно 120 Градуса темп. на двигателя/ и турбото започва да влиза в някви аварийни режими-тоест тамън турбото започне да нагнетява и уестгейта разпуска налягането! Също така провери маркучетата на някой вакум да не е скъсан или да се е извадил... Ако турбото ти не хапва сериозно масалъце и отзад не пуши синьо, няма как да е прецакано и да не надува. Ако след проверка на гореспоменатото от мен всичко е наред е възможно топлата част на турбото/чугуна/ да е спукан някъде, тогава джипката ше си върви но на студено и с леки загуби а като позагрее ще малее осезателно.
                          Това е от мен, успех и дано да не е сериозен проблема.
                          Mitsubishi Pajero II 2,8TDI SuperSelect / Mercedes ML 400CDI

                          Коментар


                          • #28
                            До: Питане за турбо на VM

                            Първоначално публикуван от glinski Преглед на мнение
                            а аз днес тамън си харесах едно чероки... и то на равно не вдигна повече от 120 с газ до ламарината. по никакъв начин не усетих включване, а за да качи обороти трябваше да слизам предавка надоло, та до трета. гледаха я колата в сервиза на голди и казаха че имало малко масло по турбото и е възможно да не е изправно. много ме е яд, защото колата ми хареса. чудя се колко ли би излязнал ремонт, ако се налага...
                            Предварително се извинявам за off topic.
                            Колега Глински, понеже става въпрос за моя Джип и няма как да не го приема лично макар и от некопмпетентен като вас, смятам да се изкажа.
                            За да разберете едно турбо дали работи или не освен че нямаше да вдигнете 120км/ч с развалено, то и след всичкото това разкарване, задръствания, оф роуд и т.н., то разхода нямаше да е 12л. а поне 15л/100км. Относно "вдигането на 120 едва едва с газ до ламарината", мога да кажа че крачето ви е бая лекичко....с каране като вашето с превключване на предавки под 2000 оборота и с каране с 60км/ч на 5 предавка едва ли бихте усетили до колко турбото надува и работи, защото то започва да се усеща след 1800 оборота/както колегата gravidis каза/, което мисля ви споделих по-рано! С неадекватно каране като вашето, постоянно объркване на предавките вместо 3та с 5та и това прекалено ранно превключване държейки колата в лаг/турбо дупка/, няма как да усетите истинското вървене и максимална скорост, като аз лично съм съм карал с 140-160км/ч без проблем! По отношение на наличието на малко масло в маркуча след кулера към всмукателния колектор е съвесем нормално, предвид че отдушника на картерната генерация е свързан там! Както и да е, Изпусна хубавато Чероки, защото днес го продадох! След още някоя и друга година в търсене и допитване за перфектното 2.5 ТДИ Чероки, предполагам че ще гризнете некое големо дръвце, защото питате и слушате всеки-което само говори за себе си.
                            Mitsubishi Pajero II 2,8TDI SuperSelect / Mercedes ML 400CDI

                            Коментар


                            • #29
                              До: Питане за турбо на VM

                              Турбото не се включва и изключва.Просто на ниски обороти на двигателя не нагнетява достатъчно въздух.При повишаване на оборотите турбокомпресора повишава налягането в смукателния тръбопровод, като характеристиката не е линеина.Има и баипас, които отклонява изгорелите газове покрай турбото, като така регулира горната граница на налягането.Компресирания въздух се нагрява/разширява, затова минава през радиатор за да се охлади/свие.В системата освен повредено турбо проблеми създават и управлението на турбото,EGR, интеркулера,всмукателния колектор, както и различните меки връзки м/у тях.Ако в някое гаражче някой Ви проверява турбото чрез пипане на маркучите, на слух, на хвърляне на боб и гадаене, вземете си колата и бягаите далеко.Изправноста на турбо компресор се проверява само по един начин - мерене на налягането в смукателния колектор чрез манометър, и то по начин оказан от производителя.Често се мери на пътя, на последна предавка и се гледа на какви обороти какво е налягането, сравнява се с таблица и се следи дали е в граници.За различните мотори е различно, но винаги има процедура.
                              Последно редактирано от onufriz; 21-12-08, 21:40.
                              Най ме е страх от хора без мечти...

                              Коментар


                              • #30
                                До: Питане за турбо на VM

                                Първоначално публикуван от off4x4 Преглед на мнение
                                Предварително се извинявам за off topic.
                                Колега Глински, понеже става въпрос за моя Джип и няма как да не го приема лично макар и от некопмпетентен като вас, смятам да се изкажа.
                                За да разберете едно турбо дали работи или не освен че нямаше да вдигнете 120км/ч с развалено, то и след всичкото това разкарване, задръствания, оф роуд и т.н., то разхода нямаше да е 12л. а поне 15л/100км. Относно "вдигането на 120 едва едва с газ до ламарината", мога да кажа че крачето ви е бая лекичко....с каране като вашето с превключване на предавки под 2000 оборота и с каране с 60км/ч на 5 предавка едва ли бихте усетили до колко турбото надува и работи, защото то започва да се усеща след 1800 оборота/както колегата gravidis каза/, което мисля ви споделих по-рано! С неадекватно каране като вашето, постоянно объркване на предавките вместо 3та с 5та и това прекалено ранно превключване държейки колата в лаг/турбо дупка/, няма как да усетите истинското вървене и максимална скорост, като аз лично съм съм карал с 140-160км/ч без проблем! По отношение на наличието на малко масло в маркуча след кулера към всмукателния колектор е съвесем нормално, предвид че отдушника на картерната генерация е свързан там! Както и да е, Изпусна хубавато Чероки, защото днес го продадох! След още някоя и друга година в търсене и допитване за перфектното 2.5 ТДИ Чероки, предполагам че ще гризнете некое големо дръвце, защото питате и слушате всеки-което само говори за себе си.

                                е, колега. много лишно го прие. да му е честито на новия собственик а когато колата при включване от трета на четвърта не набира на равно при положение че преди това е дръпнала до 100км, а газта съм натиснал до откат и се налага да сваля на трета пак за да вдигне оборотите не е точно като да бъркам трета и пета... но явно ми липсва практика с точно тази кола. остани си със здраве!
                                не бързам за никъде...
                                XJ 2.5TD '98

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X