Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лифт на Вранглер TJ.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Лифт на Вранглер TJ.

    здравеите
    А ето и моя Сиромашки лифт
    12-отзад, 12отпред 2.5-бодилифт,гуми 33x12.5R-15
    наложи се да пусна раздатката 3-см.
    краен резултат
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от jivo_pr; 08-12-08, 21:04.

  • #2
    До: Лифт на Вранглер TJ.

    може би аз не разбирам само , ама какво са 12 отпред и 12 отзад ? Освен бодилифт пипа ли нещо друго по окачването ?
    rides:
    :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
    :arrow:2005 Yamaha YZ250
    :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
    The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

    Коментар


    • #3
      До: Лифт на Вранглер TJ.

      12 см. естествено
      предни прожини от G+4см. подложки
      задни TOYTA-73
      одалжаване на биалетите с фтулка 8см.
      приместване ушите на амовете на нивото на моста -задния ,така си ползвам старите амове.а отпред ги местя с планка на доло.
      мисля 4е докара добри ходове
      Прикачени файлове
      Последно редактирано от jivo_pr; 08-12-08, 22:47.

      Коментар


      • #4
        До: Лифт на Вранглер TJ.

        Е баш на този вариант се вика МАЙСТОРЛЪК!
        Браво , отлично си се справил!
        Ще е полезно за съфорумниците , да приложиш повечко снимки и обяснения по направата на този "бюджетен лифт". Пък не се знае , може и да стане запазена марка. Много се радвам , че има хора , като теб, които не ползват скъпите готови решения, а с находчивост и технически решения постигат отлични резултати. Ще е добре да се изброят необходимите части и съответно цените.
        Още веднъж- Резултата е Отличен!
        ________________________________________________________________________________________
        Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
        HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

        Коментар


        • #5
          До: Лифт на Вранглер TJ.

          Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
          Е баш на този вариант се вика МАЙСТОРЛЪК!
          Браво , отлично си се справил!
          Ще е полезно за съфорумниците , да приложиш повечко снимки и обяснения по направата на този "бюджетен лифт". Пък не се знае , може и да стане запазена марка. Много се радвам , че има хора , като теб, които не ползват скъпите готови решения, а с находчивост и технически решения постигат отлични резултати. Ще е добре да се изброят необходимите части и съответно цените.
          Още веднъж- Резултата е Отличен!
          здравеи
          смятам единствено да си порь4ам подсилени амортисори,понеже при този лифт заклаштането е доста по голямо,вариантите са по два на
          колело или помпештисе с реголиране на твьрдоста.
          Преблизителни цени на марките(skayjacer-rancho)-40-50$ за броика.
          Помпштите 120-150$.
          Смятам да експериментирам нешто,мисля си ако на мястото на предните биалети сложа кьси подсилени амове, ште докара добри ходове.... понеже сьм карал с разка4ени биалети возията е по приатна,но на завои колата много се накланя.Ако някои е пробвал моля за савет та да неси праяяя само упражнения
          Последно редактирано от jivo_pr; 10-12-08, 18:14.

          Коментар


          • #6
            До: Лифт на Вранглер TJ.

            Първоначално публикуван от jivo_pr Преглед на мнение
            здравеи
            смятам единствено да си порь4ам подсилени амортисори,понеже при този лифт заклаштането е доста по голямо,вариантите са по два на
            колело или помпештисе с реголиране на твьрдоста.
            Преблизителни цени на марките(skayjacer-rancho)-40-50$ за броика.
            Помпштите 120-150$.
            Смятам да експериментирам нешто,мисля си ако на мястото на предните биалети сложа кьси подсилени амове, ште докара добри ходове.... понеже сьм карал с разка4ени биалети возията е по приатна,но на завои колата много се накланя.Ако някои е пробвал моля за савет та да неси праяяя само упражнения
            експериментите са хубаво нещо, Но биалетите са натоварени осово - Само когато едното колело се повдига или спуска спрямо другото. Само в тези случаи работи стабилизиращата щанга и е натоварена на усукване.
            Ако замениш биалетите с амове , щангата не работи.
            Успех!
            ________________________________________________________________________________________
            Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
            HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

            Коментар


            • #7
              До: Лифт на Вранглер TJ.

              Първоначално публикуван от jivo_pr Преглед на мнение
              12 см. естествено
              предни прожини от G+4см. подложки
              задни TOYTA-73
              одалжаване на биалетите с фтулка 8см.
              приместване ушите на амовете на нивото на моста -задния ,така си ползвам старите амове.а отпред ги местя с планка на доло.
              мисля 4е докара добри ходове
              А при КРАЙНО сгъване на окачването, първо тампоните ли опират, или амортисьорите... Че нещо не виждам да си подлагал на буферите.

              Коментар


              • #8
                До: Лифт на Вранглер TJ.

                Първоначално публикуван от jivo_pr Преглед на мнение
                здравеи
                смятам единствено да си порь4ам подсилени амортисори,понеже при този лифт заклаштането е доста по голямо,вариантите са по два на
                колело или помпештисе с реголиране на твьрдоста.
                Преблизителни цени на марките(skayjacer-rancho)-40-50$ за броика.
                Помпштите 120-150$.
                Смятам да експериментирам нешто,мисля си ако на мястото на предните биалети сложа кьси подсилени амове, ште докара добри ходове.... понеже сьм карал с разка4ени биалети возията е по приатна,но на завои колата много се накланя.Ако някои е пробвал моля за савет та да неси праяяя само упражнения
                Ходове в завоите не ти трябват. А там където важат ходовете завоите се взимат много внимателно -това с амовете на мястото на биалетите ще е интересно като резултат.

                ПП. Поработи малко над стила на писане - да речем буквата 4 и буквата 6 ги намя в азбуката на този форум .... има и още, но...

                Коментар


                • #9
                  До: Лифт на Вранглер TJ.

                  Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнение
                  Ходове в завоите не ти трябват. А там където важат ходовете завоите се взимат много внимателно -това с амовете на мястото на биалетите ще е интересно като резултат.

                  ПП. Поработи малко над стила на писане - да речем буквата 4 и буквата 6 ги нямя в азбуката на този форум .... има и още, но...
                  Ти маи не ми следиш мисълта ,ходовете са си ходове стабилността в завои е съвсем друго нещо.
                  Последно редактирано от kinex; 11-12-08, 08:57. Причина: неподходящ език

                  Коментар


                  • #10
                    До: Лифт на Вранглер TJ.

                    Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
                    експериментите са хубаво нещо, Но биалетите са натоварени осово - Само когато едното колело се повдига или спуска спрямо другото. Само в тези случаи работи стабилизиращата щанга и е натоварена на усукване.
                    Ако замениш биалетите с амове , щангата не работи.
                    Успех!
                    Благодаря ти за съвета експеримента се отлага.
                    Мнението ти за 2-та ама на колело
                    Предната стабилизираща щанга на ВРАНГЛЕРА е много здрава Ф-25мм. и при хлътване на едната гума в дупка тя се усуква,после се изправя с голяма сила и замятането е много сериозно. Карал съм с разкачена
                    щанга возията е невероятна ,но колата много се накланя на завои.
                    Последно редактирано от kinex; 11-12-08, 08:54. Причина: пг

                    Коментар


                    • #11
                      До: Лифт на Вранглер TJ.

                      При 12см лифт на окачването, трябва и биалетите да се удължат с 12см. Макар че те пак ще се счупят защото проблема не е в дължината им а в ъгъла на пречупване на горния накрайник при предните.
                      Задните биалети, пластмасовите как ги удължихте.
                      Какво направихте по предната напречна щанга. По-дълга за десен волан не съм виждал.
                      По принцип лифт на окачването повече от 7см с къси носачи е гаранция за отвратително пътно поведение. Волана спокоен ли е.

                      п.с.
                      Съвсем добронамерено - потърси Българските букви. Иначе е в разрез с правилата.
                      Последно редактирано от kinex; 11-12-08, 08:59.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Лифт на Вранглер TJ.

                        Първоначално публикуван от jivo_pr Преглед на мнение
                        Ти маи не ми следиш мисълта ,ходовете са си ходове стабилността в завои е съвсем друго нещо.

                        Напротив, следя ти мисълта и съм казал същото, което и ти - стабилността и ходовете са две съвсем различни неща, в накои случаи взаимно изключващи се.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Лифт на Вранглер TJ.

                          може ли и аз да се включа в темата понеже и аз участвах в сирумашкия лифт на Живо от приморско.кинекс отзад няма пластмасови биалети а са метални одрязахме ги и ги удължихме с тръбички.получи се два см. изместване на моста на ляво но удължишме планката на напречната щанга и всичко си дойде на мястото а отпред нямаше никакъв проблем само удължаване на биалетите.

                          по принцип с пари може всичко но ние решихме да пробваме да си поиграем. направили сме една тойота 90,2бр.паджеро 4-5бр.витари и всички на сирумашки лифт и работят поне за сега.правили сме и с пари тлк70.т. хай лукс 2005г. и там нещата са цял лифт всичко е ок.

                          Така че ако човек си поиграе малко повече в свободното време и си напрегне мозъка нещата се получават.е не както оригиналния лифт ама 90%.
                          OFF-ROAD CLUB PRIMORSKO
                          www.offroadprimorsko.com
                          0899883765

                          Коментар


                          • #14
                            До: Лифт на Вранглер TJ.

                            Kinex Здравеи
                            отзад имах проблем с напречната щанга, моста мрьдна 2 см. в ляво ,одалжих планката на моста.
                            А трябвали да очаквам проблем с биалетите отзад ,мисля че всичко е на ред.
                            Карам го от 4 месеца така,ходя на лов, и сериозно разходки в гората.
                            НО .ще те послушам........
                            ще го сваля 4-5 см. отпред е лесно махам подложките,за отзад тьрся прожини,в такьв случаи мога ли да вьрна раздатката в нормална позиция
                            Последно редактирано от jivo_pr; 11-12-08, 21:09.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Лифт на Вранглер TJ.

                              Отзад ясно. Напречната щанга издърпва моста, ЗАВАРЯТЕ планка за да я вдигне на горе и моста си идва на мястото. Заварихте я нали.
                              Ами отпреде. Моста не може да не е избягал в дясно. До 2.5" може да се направи на долната дупка елипса и да се премести, за по-голям лифт не става. Трябва си по-дълга щанга.
                              Биалетите по-дълги с толкова с колкото е лифта, защото стабилизиращите щанги не работят правилно при промяна на ъгъла на рамената по-голям от пет градуса. Освен това отзад ако не са удължени а амортисьорите са дълги, биалетите се спират в жилото на ръчната.
                              Така на снимки трудно ще кажа нещо точно но поне ще знаете какво да гледате.
                              Това което Фулдата каза за ограничителните тампони също е много важно. В момента в които моста докосне тампона трябва да има още 4см ход за згъване на амортисьора.
                              За 33" няма нужда от толкова голям лифт. За повече от 33 ще трябва да заваряте каретата на полуоските.
                              Най-добре:
                              Свалете бодилифта на 2"
                              Лифт на двигателя 1" Не сваляйте раздатката.
                              Лифт на окачването 2.5" Може и с подложки.

                              Така джипа ще се чуства по-добре, и Тодор Христов няма да има основание да казва че Вранглер могат да правят само дънки.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X